Edeltjes

Reactiescore
328
Ik heb mijn W15 acc anderhalf jaar geleden op delete gegooid.
Nu ben ik er weer mee begonnen, op W15. Mijn ODA, ODD zijn nog hetzelfde als 1,5 jaar geleden..

Dus mijn vraag, zit dat ook zo met de edels?
Anders heb ik straks een accje van 3k met 600 edels :cool::cool::)
 

DeletedUser59624

Guest
Lees even naab.
Met ODA is dat niet het geval. Vandaar mijn vraag.

Dan moet je niet zeggen dat je je account hebt verwijderd :eek: want dan verdwijnt je ODA en ODD WEL namelijk (je hele account is immers weg op die wereld. Hooguit op de akte dat het er nog staat.

Wanneer je echt op delete hebt gedrukt begin je weer met 1 goudmunt etc. ;) die lopen niet door. Je begint dus opnieuw in de adelshoeve.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
328
Dan moet je niet zeggen dat je je account hebt verwijderd Naab :eek: want dan verdwijnt je ODA en ODD WEL namelijk.

Wanneer je echt op delete hebt gedrukt begin je weer met 1 goudmunt etc. ;)

Is niet het geval. Ik kan je zo een pass van een acc geven, waar ODA en ODD nog zullen staan

chipito
Punten: 220
Rang: 880
Verslagen tegenstanders: 55.869.370 (160.)

Het acc is anderhalf jaar NIET bespeeld, nadat ik het op delete had gegooid
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59624

Guest
Is niet het geval. Ik kan je zo een pass van een acc geven, waar ODA en ODD nog zullen staan

Maar dan heb je het account niet verwijderd van die wereld. Het is namelijk super raar dat je nadat je gedeleted hebt en je na 1 jaar weer inlogt op dezelfde wereld je nog steeds je ODA en ODD hebt. Hooguit op akte. Anders is hij gewoon niet verwijderd geweest.

Maar de vraag is wel beantwoord. Als jij zegt dat het account op DIE wereld niet meer bestond dan kun je gewoon weer overnieuw beginnen met edels maken want die lopen niet door.
 
Reactiescore
328
Maar dan heb je het account niet verwijderd van die wereld. Het is namelijk super raar dat je nadat je gedeleted hebt en je na 1 jaar weer inlogt op dezelfde wereld je nog steeds je ODA en ODD hebt.

Ik vond het ook raar.. en dit sluit daar nog bij aan...
En het leuke is dit:

Meeste dorpen: 518
29th November 2010
OD Rang: 0.
(0 score)
OD Aanvalsrang: 0.
(0 score)
OD Verdedigingsrang: 0.
(0 score)

Het staat niet op de acte, maar juist Ingame.

Ik hoop op een antwoord van het twteam, anders kan ik lekker mb gaan spelen, full off, en edels genoeg :D
 

DeletedUser

Guest
Als je op delete gooit en dan terug start krijg je od terug, een hoop awards ook.
Munten krijg je niet terug ;)
 
Reactiescore
328
Zo jammer zou ik dit niet vinden hoor. Leuk die edels. Maar moet jij er aan denken om zometeen 3000 munten te slaan voor één edelman met 2 dorpen? Niet te doen :p

Uhm, denk je dat ik daar behoefte aan heb, als ik op een klein acc met 600 edels zit?
Nee :eek:
 
Bovenaan