Edelman

DeletedUser13244

Guest
Mensen hebben het over edelmannen en dat ze een goudstuk kosten ofzo? maar wat IS een edelman en hoe zou je er 1 moeten kopen en wat moet je met een edelman doen?:confused::confused:
 
Reactiescore
25
Een edelman is een unit waarmee je een dorp van een andere speler kan overnemen. Om een edelman te kunnen bouwen moet je een adelshoeve bouwen. Hiervoor heb je een hoofdgebouw van level 20 nodig, een smederij van level 20 en een markt van level 10. Dan, afhankelijk van de wereld moet je of een goudslaan (wereld 2, 3, 4, 6) of het pakketen systeem (wereld 1, 5) (dit houdt in dat je grondstoffen in een adelshoeve kan opslaan totdat je genoeg hebt om een edelman te bouwen, minimaal de kosten van 1 edelman opslaan).

Als je er een bouwt moet je vervolgens een dorp aanvallen. De toestemming gaat dan met 20-35 omlaag per keer. Zodra deze onder de 0 komt wordt het dorp van jou en verdwijnt je edelman.
 

DeletedUser

Guest
In je adelshoeve zit een knopje. Als je daarop klikt kun je voor:28.000 hout 30.000 leem & 25.000 ijzer een goudmunt slaan.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel goudmunten moet ik eigenlijk slaan voor mijn eerste edelman?
Dat staat nergens.
Ik heb nu drie goudmunten (wereld 3), maar nog geen edelman te zien...
 

DeletedUser

Guest
Je moet 1 goudmunt hebben voor je edelman en dan moet je nog wat extra betalen. Voor de 2de moet je 2 goudmunten en zo loopt het op.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel goudmunten moet ik eigenlijk slaan voor mijn eerste edelman?
Dat staat nergens.
Ik heb nu drie goudmunten (wereld 3), maar nog geen edelman te zien...

Om een edelman te rekruteren in de adelshoeve moet je eerst aan de gebouwvoorwaarden voldoen. Dit is hoofdgebouw level 20, smederij level 20 en markt level 10. Als je dit hebt moet je enkel nog genoeg grondstoffen en boerderijplaatsen hebben.
Het aantal edelmannen dat je kan rekruteren hangt af van het aantal goudmunten dat je bezit. Je kan goudmunten maken in je adelshoeve. Voor de 1ste edelman moet je maar 1 goudmunt hebben, voor de 2de edelman moet je 2 goudmunten bijmaken (en heb je in totaal 3 goudmunten). Voor de derde edelman moet je 3 munten bijmaken (en heb je dus 6 goudmunten). Goudmunten worden globaal opgeslagen en hoeven niet verplaatst te worden naar andere dorpen.
Goudmunten creëren enkel de mogelijkheid een edelman te rekruteren. Om een edelman te rekruteren moet je nog extra grondstoffen betalen.

De prijs voor een goudmunt is :hout:28.000 :leem:30.000 :ijzer:25.000

Als je voldoende goudmunten hebt, kan je op "edelman recruteren" klikken.
 

Deleted User - 9131

Guest
Om een edelman te rekruteren in de adelshoeve moet je eerst aan de gebouwvoorwaarden voldoen. Dit is hoofdgebouw level 20, smederij level 20 en markt level 10. Als je dit hebt moet je enkel nog genoeg grondstoffen en boerderijplaatsen hebben.
Het aantal edelmannen dat je kan rekruteren hangt af van het aantal goudmunten dat je bezit. Je kan goudmunten maken in je adelshoeve. Voor de 1ste edelman moet je maar 1 goudmunt hebben, voor de 2de edelman moet je 2 goudmunten bijmaken (en heb je in totaal 3 goudmunten). Voor de derde edelman moet je 3 munten bijmaken (en heb je dus 6 goudmunten). Goudmunten worden globaal opgeslagen en hoeven niet verplaatst te worden naar andere dorpen.
Goudmunten creëren enkel de mogelijkheid een edelman te rekruteren. Om een edelman te rekruteren moet je nog extra grondstoffen betalen.

De prijs voor een goudmunt is :hout:28.000 :leem:30.000 :ijzer:25.000

Als je voldoende goudmunten hebt, kan je op "edelman recruteren" klikken.

Bedankt plantj, maar kijk eens naar de datum :eek:
 

DeletedUser51673

Guest
Om een edelman te rekruteren in de adelshoeve moet je eerst aan de gebouwvoorwaarden voldoen. Dit is hoofdgebouw level 20, smederij level 20 en markt level 10. Als je dit hebt moet je enkel nog genoeg grondstoffen en boerderijplaatsen hebben.
Het aantal edelmannen dat je kan rekruteren hangt af van het aantal goudmunten dat je bezit. Je kan goudmunten maken in je adelshoeve. Voor de 1ste edelman moet je maar 1 goudmunt hebben, voor de 2de edelman moet je 2 goudmunten bijmaken (en heb je in totaal 3 goudmunten). Voor de derde edelman moet je 3 munten bijmaken (en heb je dus 6 goudmunten). Goudmunten worden globaal opgeslagen en hoeven niet verplaatst te worden naar andere dorpen.
Goudmunten creëren enkel de mogelijkheid een edelman te rekruteren. Om een edelman te rekruteren moet je nog extra grondstoffen betalen.

De prijs voor een goudmunt is :hout:28.000 :leem:30.000 :ijzer:25.000

Als je voldoende goudmunten hebt, kan je op "edelman recruteren" klikken.

En als je dan je 25ste maakt moet je dan 25 munten hebben?(W20)
 

DeletedUser

Guest
Je moet 25 munten slaan voor die edelman...

In de Adelshoeve kan je ook je totaal zien, maar die zijn dan niet bruikbaar.

Verbeter me als ik het niet goed heb.
 

DeletedUser30681

Guest
De edelman/goudmunt verhouding is als volgt:

1e edelman : 1 goudmunt
2e edelman : 2 goudmunten ( 3 in totaal )
3e edelman : 3 goudmunten ( 6 in totaal )
4e edelman : 4 goudmunten ( 10 in totaal )

En zo maar door :)
 

Deleted User - 9131

Guest
Jawel, dit klopt :) De eerste edelman kost maar één goudmunt, de tweede kost twee goudmunten. Je hebt dan in totaal drie goudmunten uitgegeven ;)
 
Bovenaan