Edelhalveringen

Reactiescore
1.039
Hmm, dan hadden ze de titel wat beter mogen formuleren naar mijn smaak :p
Dan kan men trouwens niet 3× zo snel edelen, maar 1.33× zo snel
 

DeletedUser61017

Guest
je hebt 3x sneller goudmunten dus hoe zou jij aan die 1.33 komen?
 

DeletedUser

Guest
Vind het een beetje belachelijk eerlijk gezegt, er is nu op een kleine bb-zee van 12m in het zuid-westelijke puntje verder geen enkele bb-zee. Verder draait deze wereld zowiezo al op een hoge snelheid. Vind het veeeel te vroeg.
Zie nu zelfs dat het voor 1/3 van de prijs is, ik dacht 2/3. Vind het nu echt belachelijk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, wijzig de prijs naar 2/3
74 77.89%
Neen, behoud de huidige prijs
21 22.11%
Gegeven stemmen: 95

stond er wel degelijk;)
 

DeletedUser63101

Guest
Tribal Wars Team vandaag om 21:00 uur
Beste spelers van wereld 16, 18 en 19.

De prijs van de goudmunten/pakketjes is nu aangepast. Veel plezier en succes naar de toekomst toe!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 

DeletedUser58575

Guest
Heheheh, ja nu moet je écht actief zijn om je edels op te blijven maken :D:D:D
Wel geinig opzich, de interners hebben hier voordeel bij terwijl de gewone aanvallende spelers relatief benadeeld worden. Alleen de alleractiefste aanvallers zullen elke dag 8 dorpen kunnen edelen, en ik betwijfel of veel mensen dat gaan volhouden. Ik denk dat er in de top 20 wel wat verschuivingen gaan zijn, hoewel de top 3 denk ik wel weer redelijk stabiel blijft.

Graspop heeft nog 150 edels, maar toch ben ik wel blij met de halvering eigenlijk :)
 

DeletedUser63101

Guest
Mwha vind de halvering leuk.. Maar dan zou ik het liever voor een weekje zien of bijvoorbeeld aleen in de feestdagen

Maar niet voor altijd.. Gaat me iets te ver nu hoef je amper nog wat voorje edels te doen...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Heheheh, ja nu moet je écht actief zijn om je edels op te blijven maken :D:D:D
Wel geinig opzich, de interners hebben hier voordeel bij terwijl de gewone aanvallende spelers relatief benadeeld worden. Alleen de alleractiefste aanvallers zullen elke dag 8 dorpen kunnen edelen, en ik betwijfel of veel mensen dat gaan volhouden. Ik denk dat er in de top 20 wel wat verschuivingen gaan zijn, hoewel de top 3 denk ik wel weer redelijk stabiel blijft.

Graspop heeft nog 150 edels, maar toch ben ik wel blij met de halvering eigenlijk :)

ik heb nog miljoenen (ja echt miljoenen) aan internvoer liggen. farm dagelijks 50mio soms meer, ik maak me geen zorgen. is erg voordelig voor ons account (A)
 

DeletedUser53227

Guest
Ik ben er alvast nog altijd tegen.
Maakt het spel helemaal anders en de kaarten worden anders verdeelt.
éénmaal een wereld begint, vind ik niet dat je dan plots moet zeggen, ei, we gaan de goudmuntjes verlagen... Is écht niets aan!

Het enige wat goed is is dat de wereld sluit en er geen nieuwe spelers maar kunnen starten.
 

DeletedUser26555

Guest
ik zou liever gehad hebben dat de wereld sluit en ze wachten tot de bb zee zo groot is dat het dan nodig is

nu zal het te snel uitlopen en zal er nog een halvering volgen
 
Bovenaan