Eaton - 50 pa

Reactiescore
977
Beste Designers,
na een tijdje zijn wij weer op zoek naar een nieuw profielplaatje, na een lange tijd met de zelfde weer gezeten zijn we weer toe aan iets nieuws en beters. De vorige was op zich redelijk mooi, maar ik keek er zelf snel op uit en het onderwerp stond met niet 100% aan. Het account Eaton bestaat al sinds het begin van w14, en word ook al sinds het begin van w14 bespeeld door Bas en later ben ik er zelf er op gekomen. Grote geschiedenis, van nummer 1 odd, en od naar tegenwoordig rang 2 ODA en zitten al weer een tijdje in de top 20 ranglijst met punten. Tevens ben ik de leider van de nummer 1 stam Revo, inclusief aanspreekpunt. Zo het account staat redelijk in de spotlights wat weer positief is voor de winnaar als die een vermelding wilt. Dit was dus even een korte samenvatting van het account, nu ter zake.

De grootte van het plaatje:
Wij zijn op zoek naar een profielplaatje, standaard grootte van 240x180.

De speler/stamnaam die erop moet komen.
Dit is op zich redelijk ruim, en hangt af van het plaatje dat gemaakt word en of het er bij past. Standaard kan er altijd op: Eaton. Tevens als het er bij past, kunnen er altijd extra dingen worden toegevoegd zoals "Dreamteam", ect. Of een engelse/latijnse zin. Ligt er helemaal aan hoe de designer het in het plaatje verwerkt krijgt indien het gebeurd.

3. De kleuren die je graag wilt
Niet eentonig, maar ook niet te veel vrolijke kleuren. Niet vloekende kleuren, ze moeten goed op elkaar overlopen.

4. Thema van het plaatje:
We proberen een een beetje het thema van onze stam te nemen, Revolution. Dus iets met een Revolutie, of met het Thema, het Vrijheidsbeeld. 2 mooie onderwerpen om iets mee te doen vind ik persoonlijk.

5. Plaatje ter suggestie:
Niet direct.

6. Deadline:
Geen haast, we hebben alle tijd.

7. Prijs/gift:
50 pa, en indien er interesse is een vermelding op het profiel.

8. Favoriet tot nu toe:
/


Met Vriendelijke Groet,
Howlin
 

DeletedUser

Guest
1290785342-120.png


Zij kunnen het, omdat zij ervan overtuigd zijn dat ze het kunnen. ( dat is de text erondr ):eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50457

Guest
(Plaatje verwijderd, hij is niet mooi imo.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51694

Guest
13zd9hf.jpg


:)

Hope ya like :cool:

Er staat "Sterk en Vrij"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Na 2 pagina's van ruzie en bekvechten komen er dan eindelijk plaatjes. Dank jullie dames/heren.
 

DeletedUser

Guest
Een vluggertje, uber fail offcours.
Gratis, ik maak morgen mss nog wat nieuws waar wat meer tijd in heeft gestoken.

eaton.png
 

DeletedUser

Guest
Na 2 pagina's van ruzie en bekvechten komen er dan eindelijk plaatjes. Dank jullie dames/heren.

Het kan nog erger?
Moet ik ben en davy ff roepen?
Kunnen we met zijn driën dit topic verpesten
wink.gif


Btw, mss maak ik ook nog iets.
 
Bovenaan