Early game verwachtingen

Reactiescore
290
Welke 7 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Prone:
Een naam die ik vaak tegenkwam, en door zijn ligging een sterk cluster kan maken zonder gestoord te worden.

Sjaak trekhaak: Naar mijn weten een druk bezet account, met ook een goede ligging. Bnd ligt er wel vlak naast maar denk dat ze wel hun mannetje kunnen staan en later nog veel dingen gaan bereiken.

Wurm 2.0: Ook een zeer goed bezet account. Met een team zoals hun en de ligging kunnen ze het nog moeilijk maken voor andere mensen. Nog genoeg ruimte om te groeien voor er echt confrontatie komt.

Enemy with a Purpose: Een mooi plekje zuid voor deze mannen maar toch de stam VBV zo dichtbij. Het word een leuk gevecht daar, maar daar komen ze denk ik wel bovenop.

Red sky at Morning: Met een mooie centrale ligging samen met Finnvard staan ze er sterk voor. Mochten ze geen andere stam joinen is het nog niet over voor ze. Denk dat ze zich nog heel lang kunnen redden daar zonder echte confrontatie.

Against all Odds: Dit account heeft ook een mooie ligging en niet de eerste keer dat ik ze tegenkom. Verwacht door hun ligging dat ze het nog lang gaan uithouden en een mooi clustertje veilig kunnen maken.

Run the Jewels: Ook een mooie ligging mochten ze niet te dicht naar Rawtch gaan groeien. Ik denk dat daar ook genoeg aanwezig is om een lange tijd mee te draaien.



Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Momenteel nog te lastig om te zeggen, maar verwacht op ten duur veel afvallers als de accounts gaan botsen.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

.Beast heeft een uitdagende ligging, met een paar spelers heel dicht op elkaar en de andere weer zo ver weg. Het is nog te vroeg om te zeggen hoe alles afloopt.
TM75 en Wolves hebben eerst het probleem met elkaar en daarna kan de winnaar verder gaan richting de wereld uitvechten.
En er komt hoogswaarschijnlijk nog een nieuwe stam in het noord oosten die wel wat veranderingen gaat brengen in het beeld.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Rawtch lijkt me een persoonlijke stam voor Red sky en Finnvard en op ten duur zou dat niet meer lopen.
Dan heb je nog WU in het westen die nog veel ruimte heeft om te groeien maar dit niet zonder conflict in mijn ogen.
Ben benieuwd hoe WU gaat spelen mochten ze niet vallen

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Steaker5000:
Een iets latere start gehad maar liggen behoorlijk veilig en dat kan je wel zien aan hun groei de laatste dagen.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Wolves en TM75.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

C55 is het makkelijkst inderdaad. Maar denk dat het zwaarste continent C44 is met veel confrontatie punten.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Nog geen duidelijk beeld van

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

Weinig veranderingen naar mijn idee

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

In mijn ogen komen er geen grootte verassingen waar niemand van af weet momenteel, mocht het toch zo zijn geef ik mijn ongelijk wel toe.
Bedankt voor de benoeming!
we gaan ons best doen!
 

DeletedUser79704

Guest
Red sky at morning & finnvard : beide accounts hebben een serieuze core ligging, en afhankelijk van in welke stam ze gaan joinen (gaan ze wel een stam joinen? Wordt het niet een w63 2.0?) kunnen ze nog enorm groeien als er geen nieuwe stam opstaat om ze te stoppen.

wat bedoel je precies met w63 2.0?
 
Reactiescore
138
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Firefox:


Ervaring genoeg & dat is juist wat deze wereld tekort komt.


Red sky at morning:


Heb al genoeg gehoord over die gekke tim. :cool:


Sons of durin:


Nooit samen/tegen gespeeld maar als je de verhaaltjes moet geloven, gaan ze nog flink beuken deze wereld.


Alexandra Morgan:

Sterk account die nu al de rim heeft gevonden.

Verwacht er veel van in de toekomst :)


Against All Odds:

Deze jongens gaan laatste dagen ook als een raket en denk dat dit niet snel zal stoppen.



Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Te vroeg om daar op te antwoorden lijkt mij!


Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Denkt dat deze zeker nog moeten gemaakt worden wat mij betreft, iedereen zit al een tijdje te wachten wat er daar in het noorden gaat gebeuren inclusief ik.

de keuze van die stammen zullen cruciaal zijn om mijn antwoord te geven op "welke 3 deze zullen uitvechten."


Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Wu-tang Clan: Lijkt mij niet echt een stam met ervaren spelers. ( hier kan ik mis in zijn, is enkel mijn gedacht hierover)

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Finit hic Deo. , als hun groei even hard gaat als hun farm stats. dan kan dit nog wel een dingetje worden :D


Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Wolves en TM75.


Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

C55 lijkt mij het makkelijkste.
C44 het moeilijkst.


Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Red sky at morning
Finnvard
Sons of durin


Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

weinig verandering ( is ook al midden augustus)


Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?


Dit was een hele leuke vraag geweest , moest die een paar maanden/weken later gesteld worden.

Op dit moment hangt alles nog wat af van hoe de stammen zich gaan indelen. Wereld is nog jong & veels te langzaam om daar een duidelijk antwoord op te geven nu.
 
Reactiescore
290
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Against all Odds
Goede spelers en een actief account.
Tegenover gestaan op 71. Is kijken hoe ze het deze wereld gaan doen als ik het AF lees gaan ze er voor de volle 100% voor.


Firefox
Goed account ook bekende van w71.
Gehoord dat ook andere spelers van andere accounts van 71 hier bij gekomen zijn. En verwacht dat ze zeker met AAO in de eindstrijd een plaats zullen hebben.

Sjaak Trekhaak.
Eerder deze wereld al mee gesproken toen zei zoals ook wij ermee zaten twijfelde om deze wereld vol te spelen of voor de pp. Nadat ik hoorde dat ze er voor gingen wist ik genoeg!

Red sky in the morning.
Ze hebben al genoeg veren in zn “”””” gehad denk een logische naam hier.

The Dark Salvation
Ken ze van meerdere werelden vgm beginnend met w54 uit de stam puppet.
Ik weet niet zeker of er de zelfde leden opspelen zoals toen maar indien dit wel zo is die ik een mooie toekomst voor ze in!

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Ik denk dat het nog te vroeg is om hier iets over te zeggen. Wanneer de Wereld verder is met meer ontwikkelingen zal ik een nieuw lijstje maken

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Ik denk dat momenteel Beast. En Fly. Kans hebbers zijn. Beast. Die een vroege r2w hebben gedaan. En veel leden die de top bestormen recruiten. En fly omdat er in mijn ogen 2 van de betere accounts op tw momenteel spelen.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

We zijn zelf de top 5 momenteel uit. Maar toch benoem ik hier vbv, we zijn goed begonnen en ben zeker tevreden over de spelers die we in de stam hebben en de samenwerking hierin. Echter ben ik bang dat we te dicht op elkaar liggen. Het heeft ook voordelen dat je jezelf als een bunker kan neerzetten met veel os, maar als de wereld een maand verder is ga je moeten jumpen met accounts.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Ik onderschat nooit iemand aangezien veel splers op verschillende accounts spelen heb ik hier dan ook geen oordeel over.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Denk dat er langzaam meer oorlogen gevoerd gaan worden echter... weet ik niet welke stammen waar een bg of nap hebben.
Dus kan ik hier moeilijk een uitspraak over doen.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

no comment.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
Firefox
Aao
Zelda

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

We zitten bijna in medio augustus dus ik denk dat er niet veel veranderd.

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

Beware The Stare
Deze mensen gaan helemaal los! Ik ben eerder door jonathan benoemd dus laat ik hem het genoegen maar terug geven!
 
Reactiescore
94
Wat is eigenlijk de reden achter alle vermeldingen van Against all Odds?
Heeft dit team de laatste werelden dan zo goed gepresteerd?

Ik had namelijk altijd al de indruk dat dit een subtop account was dat in een sterke wereld rond top30-40 zou hangen (max).
Als ik hun prestaties van vorige werelden bekijk, bevestigd dit enkel mijn indruk.
Hun propaganda is ook niet bijster hoog niveau, al proberen ze dit tevergeefs te verbeteren door anderen lager te duwen.

En toch handelen ze alsof ze de grote jongen van deze wereld zijn op het forum.
En toch worden ze regelmatig, door andere onbekende namen of spelers die ik associeer met subtop, hoog geplaatst in lijstjes.

Kan iemand me meer info geven dan 'ja dat is een vriendje van me, ik heb hoge verwachtingen'.
Want dit is geen uitleg bij je nominatie, ookal wordt wel gedaan alsof...

Want als ik de uitleg achter de nominaties goed interpreteer, komt het neer op het volgende:
Ik heb hoge verwachtingen van Against all Odds. Hij is een vriend van me, dat is mijn hoofdreden. Vervolgens ligt hij ook nog zeer mooi en ver weg van mogelijke gevaren waardoor hij kan edelen zonder mogelijke gevolgen.

Zijn dit echt wel hoge verwachtingen?
 

DeletedUser79704

Guest
Vind je 2 weken lang :O
Ze wilden het niet op een ‘stab’ laten lijken dus hebben ze maar even een eigen stam opgericht en wel samen gewerkt met GA
leugens, red sky viel ons aan maar die was te noob om iets te pakken. maar w63 was gewoon een aparte wereld dus snap de vergelijking sws al niet
 
Reactiescore
453
Klopt had het gister te warm, en had het beloofd om te maken. Ben er zelf ook niet blij mee :D

Rustig aan dan joh, we zien binnenkort wel een nieuwe dan hoop ik?

Vind je 2 weken lang :O
Ze wilden het niet op een ‘stab’ laten lijken dus hebben ze maar even een eigen stam opgericht en wel samen gewerkt met GA

Ohh uhmm
Dat was wat me erg opviel destijds
 
Reactiescore
5.693
Wat is eigenlijk de reden achter alle vermeldingen van Against all Odds?
Heeft dit team de laatste werelden dan zo goed gepresteerd?

Ik had namelijk altijd al de indruk dat dit een subtop account was dat in een sterke wereld rond top30-40 zou hangen (max).
Als ik hun prestaties van vorige werelden bekijk, bevestigd dit enkel mijn indruk.
Hun propaganda is ook niet bijster hoog niveau, al proberen ze dit tevergeefs te verbeteren door anderen lager te duwen.

En toch handelen ze alsof ze de grote jongen van deze wereld zijn op het forum.
En toch worden ze regelmatig, door andere onbekende namen of spelers die ik associeer met subtop, hoog geplaatst in lijstjes.

Kan iemand me meer info geven dan 'ja dat is een vriendje van me, ik heb hoge verwachtingen'.
Want dit is geen uitleg bij je nominatie, ookal wordt wel gedaan alsof...

Want als ik de uitleg achter de nominaties goed interpreteer, komt het neer op het volgende:
Ik heb hoge verwachtingen van Against all Odds. Hij is een vriend van me, dat is mijn hoofdreden. Vervolgens ligt hij ook nog zeer mooi en ver weg van mogelijke gevaren waardoor hij kan edelen zonder mogelijke gevolgen.

Zijn dit echt wel hoge verwachtingen?
Wat het account Against all odds typeert is de gedrevenheid van de bespelers hier. Ik heb tot dusver weinig accounts meegemaakt die als team net zo gedreven zijn als zij. Los van elkaar zijn het misschien niet ‘de absolute top’. Alleen bij elkaar zorgen zij toch voor een degelijk niveau deze wereld. Hierbij moeten we ook een kanttekening maken dat dit account - net als vele accounts- niet vies is van PP gebruik. Dus kortom, hun gedrevenheid en ook zeker visie op het spelletje is van hoog niveau.

Zijn ze vergelijkbaar met Savior, schedel, QQEEZZ, nog niet. Ik ben er wel van overtuigd dat in ieder geval de gedrevenheid in de buurt komt van de accounts hierboven. Niet vergeten dat dat de desbetreffende hoofdspeler nog niet denderend lang meeloopt, ben ik er heilig van overtuigd dat dit team, een team is om rekening mee te houden.

Nu kan dit voor jou klinken als vriendjeskletskoek, wat natuurlijk deels zo is. Alleen ik denk dat tegenstanders van zowel 66 en 71 op dit gebied hetzelfde zullen zeggen.
 
Reactiescore
290
Wat het account Against all odds typeert is de gedrevenheid van de bespelers hier. Ik heb tot dusver weinig accounts meegemaakt die als team net zo gedreven zijn als zij. Los van elkaar zijn het misschien niet ‘de absolute top’. Alleen bij elkaar zorgen zij toch voor een degelijk niveau deze wereld. Hierbij moeten we ook een kanttekening maken dat dit account - net als vele accounts- niet vies is van PP gebruik. Dus kortom, hun gedrevenheid en ook zeker visie op het spelletje is van hoog niveau.

Zijn ze vergelijkbaar met Savior, schedel, QQEEZZ, nog niet. Ik ben er wel van overtuigd dat in ieder geval de gedrevenheid in de buurt komt van de accounts hierboven. Niet vergeten dat dat de desbetreffende hoofdspeler nog niet denderend lang meeloopt, ben ik er heilig van overtuigd dat dit team, een team is om rekening mee te houden.

Nu kan dit voor jou klinken als vriendjeskletskoek, wat natuurlijk deels zo is. Alleen ik denk dat tegenstanders van zowel 66 en 71 op dit gebied hetzelfde zullen zeggen.
Eens, zoals de meeste weten was ik van AAO op w71 een tegenspeler en waren martijn en ik alles Behalve “vriendjes”.
buiten dat om heb ik Weinig mensen gezien die zo gedreven zijn als van dit account.
 
Reactiescore
786
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
Firefox
Goed account ook bekende van w71.
Gehoord dat ook andere spelers van andere accounts van 71 hier bij gekomen zijn. En verwacht dat ze zeker met AAO in de eindstrijd een plaats zullen hebben.

Klopt, het team bestaat momenteel uit mijzelf, Elias en Tom die al op w71 op het account speelden. Daar zijn Thomas (op het einde even op Leone), Melvin (Kyuka) en Patrick (.Ethereal) bijgekomen vanuit andere wereld 71 accounts. En dan nog Pepijn, als extra aanvulling die niet op wereld 71 speelde

Wat is eigenlijk de reden achter alle vermeldingen van Against all Odds?
Heeft dit team de laatste werelden dan zo goed gepresteerd?

Zoals hierboven al werd vermeldt heeft dit inderdaad vooral te maken met hun gedrevenheid en de wil om zich steeds te verbeteren. Als je Martijn en de rest van het team tips geeft, gaan ze daarmee ook aan de slag en wordt dit een werkpunt. Ze voelen zich niet te goed om bij te leren en staan open voor feedback. Dat hun p&p beter kan, geef ik je volledig gelijk in en dat weet Martijn zelf ook. Neemt niet weg dat het een enorme meerwaarde is ingame om als buurman en partner in crime te hebben.

Zijn er soms moeilijkheden? Uiteraard. Maar als het werkelijk tegen viel had ik hem na wereld 71 niet nog eens gevraagd als buurman en stamgenoot. Against All Odds is een account die je pas weet te waarderen eenmaal je de bespelers kent en ze aan jouw kant staan. Als je ze niet kent en ze spelen dan ook nog eens tegen je of je bent een neutrale kijker in het schouwspel dan kan het inderdaad zo overkomen.

Je speelde wereld 14 he? Je kan het account vergelijken met Wanderkezanderke. Jens en Michiel waren niet de absolute top, maar wel heel goede spelers. Maar had je Jens tegen je dan mocht je dat account ook niet en gingen door het vuur voor hun stam en vrienden.
 
Reactiescore
94
Wat het account Against all odds typeert is de gedrevenheid van de bespelers hier. Ik heb tot dusver weinig accounts meegemaakt die als team net zo gedreven zijn als zij. Los van elkaar zijn het misschien niet ‘de absolute top’. Alleen bij elkaar zorgen zij toch voor een degelijk niveau deze wereld. Hierbij moeten we ook een kanttekening maken dat dit account - net als vele accounts- niet vies is van PP gebruik. Dus kortom, hun gedrevenheid en ook zeker visie op het spelletje is van hoog niveau.

Zijn ze vergelijkbaar met Savior, schedel, QQEEZZ, nog niet. Ik ben er wel van overtuigd dat in ieder geval de gedrevenheid in de buurt komt van de accounts hierboven. Niet vergeten dat dat de desbetreffende hoofdspeler nog niet denderend lang meeloopt, ben ik er heilig van overtuigd dat dit team, een team is om rekening mee te houden.

Nu kan dit voor jou klinken als vriendjeskletskoek, wat natuurlijk deels zo is. Alleen ik denk dat tegenstanders van zowel 66 en 71 op dit gebied hetzelfde zullen zeggen.

Dus om jouw post samen te vatten: De hoge verwachtingen komen door
- motivatie
- pp abuse gedrag
- laag niveau van wereld

Dat wekt mijn interesse toch niet helemaal :oops:

Je speelde wereld 14 he? Je kan het account vergelijken met Wanderkezanderke. Jens en Michiel waren niet de absolute top, maar wel heel goede spelers. Maar had je Jens tegen je dan mocht je dat account ook niet en gingen door het vuur voor hun stam en vrienden.

Duidelijk, dus eigenlijk zijn het stamspelers die hun fouten coveren door te luisteren naar advies van betere spelers.

Blijft dat, in mijn ogen, zo'n account niet vermeld zou moeten worden in dit soort lijstjes. Maar door jullie input is het voor mij duidelijk hoe jullie aan die naam komen. We hebben andere waarden voor dit soort lijstjes
 
Bovenaan