Duidelijkheid

DeletedUser

Guest
Spoonk wil stoppen met het spel, maar voordat hij dat doet wilt hij nog effies alles afzeiken. Kick hem gewoon van het forum dan is het in ieder geval rustiger.
 

DeletedUser

Guest
whahahahahahahahaha, die noob valt aan met verdedigingstroepen.
OWNED! :p


Maargoed. als je al die axes gewoon met je noble had meegestuurt was je hem ook niet kwijtgeraakt.
Gewoon pure domheid. lmao!
 

DeletedUser

Guest
Niks de admins, als 50% van je leger dood gaat sterft je adel ook.

En hoe wil je dat ze je er een terug geven:eek:
Grondstoffen sturen?:rolleyes:

En ik vind echt dat je een ban moet krijgen.
Niet spotten met kanker:mad:

umm dat is wat ik ook zei :p
 

DeletedUser

Guest
ik stel voor dat we geen aandacht meer besteden aan iemand die zich op zo'n schandelijke wijze uit.

Blijkbaar vergaat de wereld voor hem als het in een spel niet loopt zoals hij het wil.

Spoonk, we spelen hier een spel. De bedoeling van een spel is om je vrije tijd te vullen op een leuke manier. Je kan via dit spel andere mensen leren kennen, wat een zeer fijne bijkomstigheid is.
Door jou gedrag zet je jezelf letterlijk en figuurlijk buitenspel

wees verstandig neem je verlies en als je dit niet kan, stop dan met spelen.
want dat ben je het niet waard om aan dit spel mee te doen.


groet
 

DeletedUser343

Guest
Whitney
Moderator



Spoonk
Senior Member


Geregistreerd op: Feb 2007 #61 Vandaag, 11:05 PM Naar Boven
DAN VERANDEREN WE DE TITEL NAAR FUCKING DUITSEN MOFFEN, en dan excuses daar voor, maar dan lullen jullie nog steedshet is aangekondigd,

3 FUCKING UUR VERSCHIL tussen mijn noble hit en tijd dat de server weer up was, !



Laatste waarschuwing he! En ik zal het topic maar meteen sluiten.
 

DeletedUser

Guest
koop een leven spoonk
als je door een spelletje al gaat schelden als iets mis gaat moet je er ook niet aan beginnen. Je bent echt niet de enige die een keer een adelman heeft verloren. En het is nou eenmaal zo als je meer als 50% van troepen verliest verlies je je adelman ook dus niet janken als een baby: het is niet het einde van de wereld
 

DeletedUser

Guest
Heeft Spoonkje weer een boe-boe? Zullen we hem troosten?

Nee, we prikken zijn ogen eruit en die gaan we aan de katten voeren. Natuurlijk nadat we zijn ingewanden eruit hebben gehaald en het hem gevoerd hebben. Daarna zullen we zijn hoofd in de blender zetten en dan naar de groenteman gaan en zeggen dat hij ons een rotte tomaat heeft verkocht...
 
Reactiescore
276
Heeft Spoonkje weer een boe-boe? Zullen we hem troosten?

Nee, we prikken zijn ogen eruit en die gaan we aan de katten voeren. Natuurlijk nadat we zijn ingewanden eruit hebben gehaald en het hem gevoerd hebben. Daarna zullen we zijn hoofd in de blender zetten en dan naar de groenteman gaan en zeggen dat hij ons een rotte tomaat heeft verkocht...
Last van sadistische trekjes?
 

DeletedUser311

Guest
syncgarik zei:
whahahahahahahahaha, die noob valt aan met verdedigingstroepen.
OWNED! :p

maar dan ben je ook niet heel slim he als je met verdiging's troepen gaat aanvallen.... :p

en zowiezo met ****** schelden dan heb je cker niet heel veel IQ

Gr jonge
 

DeletedUser

Guest
had al een admin verwacht maar dat komt niet??

Heeft Spoonkje weer een boe-boe? Zullen we hem troosten?
Nee, we prikken zijn ogen eruit en die gaan we aan de katten voeren. Natuurlijk nadat we zijn ingewanden eruit hebben gehaald en het hem gevoerd hebben. Daarna zullen we zijn hoofd in de blender zetten en dan naar de groenteman gaan en zeggen dat hij ons een rotte tomaat heeft verkocht...

lekker man :p
mag ik dan ook zo"n rotte tomaat die past mooi in mijn collectie
 

DeletedUser

Guest
lange tenen

Hallo Bekkertown ,

Elke ban die we uitdelen zullen we grondig gecontroleerd hebben.
Aangezien u nu het team al voor de 2de keer beledigt, dit nadat ik u na de eerste belediging nog te woord had gestaan, zal uw support-aanvraag niet verder behandelt worden.

Nog steeds met vriendelijke groeten,

-Duckje-

Tribalwars-support
www.tribalwars.nl

19.03.07 09:59

Ja maar dit is de fout van de admins! geef me een nieuwe terug probleem opgelost, maar dan krijg ik zoon kanker excuses van, het was aangekondigd, ja 3 uur geleden!

dit noem ik beledigende taal,maar die speelt nog steeds.
oja deze info heb ik van het forum en ik weet van de speler zelf dat hij dit ook naar jullie heeft gestuurd.

19.03.07 09:59
en waar hebben wij jullie dan zo enorm beledigd??

MAKKELIJK HE!!!!!!
 
Bovenaan