Duckje liegt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37701

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=133650


-> Aankondigingpost van W26, ik citeer onderaan wat Duckje daar gezet heeft;

(...)
Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen te wijzigen of de startdatum te leren kennen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus afgespeeld zoals hij gestart is.
(...)

En vandaag zegt hij doodvrolijk dat "Ledenlimiet" wél wordt aangezet, op max. 3000 dan!

Valspeler :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hij zei ook dat de halveringen maar op 1 wereld ingevoerd zouden worden en dat deze nieuwste PA-features in ieder geval voorlopig niet ingevoerd zouden worden.
 

DeletedUser10303

Guest
Als je begint te zeuren over dit dan betekent dat ook dat jij de mogenlijkheid om deze pa functies op te heffen wilt weg halen :)
 

DeletedUser

Guest
deze wereld moet gewoon eindigen, alle anti-w26 mensen hebben het toch al voor zichzelf verpest door hun troepen op te offeren ;).
De instellingen hoeven dus niet veranderd te worden.
 

DeletedUser

Guest
denk je dat je het van de andere 2 actieve spelers die overblijven kan winnen?
 

DeletedUser61496

Guest
Kunnen ze niet eens terug een wereld maken voordat we konden halveren en al die andere brol :p
Snelheid 1.5 zonder extra pa, dat wil ik :D
 

DeletedUser10303

Guest
Kunnen ze niet eens terug een wereld maken voordat we konden halveren en al die andere brol :p
Snelheid 1.5 zonder extra pa, dat wil ik :D

snelheid 2 ajb, ik vind het ook wel traag ja, khou niet van snelheid 1.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen ze niet eens terug een wereld maken voordat we konden halveren en al die andere brol :p
Snelheid 1.5 zonder extra pa, dat wil ik :D

dat willen we allemaal ;).

Nou vind ik dat halveren nog tot daar aan toe. Ik vind het niet leuk, maar dat is nog te overzien.
Maar extra grondstoffen en minder betalen voor gebouwen is echt belachelijk.
 

DeletedUser61496

Guest
dat willen we allemaal ;).

Nou vind ik dat halveren nog tot daar aan toe. Ik vind het niet leuk, maar dat is nog te overzien.
Maar extra grondstoffen en minder betalen voor gebouwen is echt belachelijk.

Ja, oké, hier kan ik hemaal inkomen ...
 

DeletedUser

Guest
hier topics over openen helpt niet, er word hier enkel maar gespamt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan