Dubbele account?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Een stamlid van mij (big mc uit mijn stam FF-Fighting Force) werd laatst aangevallen door ene maxim (maximus) die in de stam DEATH zit. Vandaag staat er een aanval gepland op een andere stamlid van mij, thomas-bigb, door ene blow ya, die in zijn profiel heeft staan: history is repeating Maximus is back! En heel toevallig is mijn stam van beiden de vijand. Zou dit misschien nagekeken kunnen worden?

Alvast bedankt!!
 

DeletedUser

Guest
We moeten een support button gaan maken dan hebben we deze topics niet meer;)
 

DeletedUser

Guest
wat dachten jullie van deze stam:

mikeytje11 (Mangler) 1 842 1
kevin13 (lord-o-donuts) 2 678 1
kevin113 (Alter Boy) 3 131 1
kevin111 (fat fuck) 4 131 1
mikeytje1 (Queen) 5 87 1
mikeytje111 (Slicky)

Aan de namen te zien of niet orgineel of 2 leden met meer accounts.

Fixed.
Tevens is hier een report functie voor.
 

DeletedUser

Guest
Lastig te vinden

die is er al:p -> instelingen -> support aanvraag

Je bedoelt Instellingen -> Instellingen -> Support Aanvraag

Hij zou namelijk onder Spelers werven moeten staan in het submenu.
Maar dan moet ik vervolgens weer Instellingen aanklikken voordat ik kan kiezen voor de Support aanvraag. Of komt dat omdat ik aanwijsbare menu's heb doordat ik Premium Member ben? Ik vind hem zoiezo goed verstopt.... Heb inmiddels het bericht ook doorgegeven via de Support Aanvraag, toen ik hem toevalligerwijs tegenkwam.....
 

DeletedUser

Guest
2 acounds

:confused: kan het niet zijn dat hij er eerst mee gestopt was en zijn accound vernietigd was en dan gewoon opnieuw begonnen?
 

DeletedUser

Guest
ik vind het soms niet echt eerlijk dit want ik ken iemand die veel punten had en op vakantie ging en hij het wachtwoord gegeven aan een vriend van hem maar hij wist niet dat hij instellingen=>vakantiemodus=>de naam van de vakantievervanger moest doen en nu is hij geband samen met de vakantievervanger:mad: dus eigenlijk is het niet altijd eerlijk:(
 

DeletedUser

Guest
hoe ken je nou weer weten of iemand anders inlogt op die account meej w8woord, was het iemand die oowk een account had in deze TW???? oh en zou dat mogen? als je op vakantie gaat maar je kan geen sitter in je tribe vinden of buiten je tribe dat dan een vriend voor je doet inloggen... iemand die bijv alleen in de .net server zit ofzow
 

DeletedUser

Guest
jep het was hier maar vind het gewoon niet eerlijk en niet leuk dat die nu niet meer tribalwar kunnen spelen:mad: :D
 

DeletedUser

Guest
:confused: kan het niet zijn dat hij er eerst mee gestopt was en zijn accound vernietigd was en dan gewoon opnieuw begonnen?

ik denk dat dat ook kan, aangezien een van onze stamleden gestopt was maar zijn naam bleef bij de stamleden staan... toen hebben we hem maar gekickt
 

DeletedUser

Guest
harde(kriel)kip en kriel(harde)kip

kriel(harde)kip
Punten: 44
Rang: 5233
Stam:
» Mededeling schrijven
» In het adresboek
» Op de kaart markeren
» In de stam uitnodigen

Dorpen Coordinaten Punten
dark plunder city 487|605 44
Profiel
---------------------------------
harde(kriel)kip
Punten: 44
Rang: 5238
Stam: OB H.*
» Mededeling schrijven
» In het adresboek
» Op de kaart markeren
» In de stam uitnodigen

Dorpen Coordinaten Punten
licht plunder city 397|474 44
Profiel


WEL ERG OPVALLEND HE
:mad: :mad: :mad:
 

DeletedUser

Guest
voor hetzelfde geld zijn dat gewoon twee geschifte vriendinnen die zo alles samen doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan