*DTW* vs Firm

DeletedUser

Guest
kennerlijk wel want je was anders een paar weken flink op de kast gejaagd(omdat een post was verwijderd). Kom op geef toe. Dat was gewoon een zielig excuus om borg in de steek te laten vallen.

En daarbij is borg bg. Dus waarom zouden wij de vijand van borg nog ondersteunen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden jullie B0RG leden ondersteunen :rolleyes:

ga weg met je ziele excusen en leugens. Ga maar weer bij TFT slijmen omdat je bang bent om aan te vallen.

Ga verder internen noob
 

DeletedUser

Guest
dat je nog kan zeggen dat wij borg niet ondersteunen:D

Ik durf te wedden dat er niemand van borg beweert dat wij hun nooit hebben geholpen(tenzij jij een forum acc hebt gehackt:rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
dat je nog kan zeggen dat wij borg niet ondersteunen:D

Ik durf te wedden dat er niemand van borg beweert dat wij hun nooit hebben geholpen(tenzij jij een forum acc hebt gehackt:rolleyes:)

Hier ik heb het beweert, en ik ben eX B0RG dankzij jullie chapeau daar voor heb je goed gedaan
 

DeletedUser

Guest
ik was gewoon een toevallig persoon die jou goed kon helpen bij je plan om borg een mes in de rug te steken. Waarschijnlijk had je al je uitnodiging van DTW in je inbox.

Kortom ga mij hier nu niet weer uitmaken voor iemand die provoceert etc..... En zoek de fout eens bij jezelf.
 

DeletedUser

Guest
ik was gewoon een toevallig persoon die jou goed kon helpen bij je plan om borg een mes in de rug te steken. Waarschijnlijk had je al je uitnodiging van DTW in je inbox.

Kortom ga mij hier nu niet weer uitmaken voor iemand die provoceert etc..... En zoek de fout eens bij jezelf.

ik zal je zeggen ik ben meerdere malen door *DTW* benadert en heb het iedere keer afgewezen. Kun je zelf navragen bij julia.

Echt dit is wel diep triest jonge dat je met zulke leugens moet komen om mij zwart te maken vooral omdat jij geen enkel bewijs hebt ik heb nog wel in mijn geschiedenis staan dat ik heb gezegt dat ik niet naar *DTW* wou overstappen. ookal vond ik B0RG bagger ik kon ze niet veraden door weg te gaan.

En ja dan flikt de leiding me dit dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Vooral omdat ik blijkbaar gelijk had over jouw en je intern stammetje, B0RG leiding heeft ook de forum posten gekregen waarin staat dat jij hebt gezegt welke dorpjes leeg werden gezet. En de eerste noob interner ( melliemel ) is al overgelopen.

De enigste die iemand veraden heeft is Unicum die B0RG veraden heeft. waarna B0RG het gewoon accepteerd en ik de zwarte piet toe geschoven krijg.
 

DeletedUser

Guest
LOL ik geen bewijs:D:rolleyes:


Man heel borg kan het bewijs nalezen op het gedeeld forum en ik heb daarbij nog enorm veel screenshots:cool:

En waar zijn de bewijzen dat unicum borg heeft verraden??:confused: Behalve dan de os bij jou terugtrekken (wat 2 redenen had namelijk hetgeen dat je er zelf om vroeg(in een msn gesprek). Dit kan je niet ontkennen en het feit dat je overliep en wij geen connecties hadden met DTW)

daarbij zit je er kennerlijk wel mee dat wij internen want je blijft het maar zeggen:D Maar geloof me in dat internen gaat snel verandering in komen
 
Reactiescore
1.736
kennerlijk wel want je was anders een paar weken flink op de kast gejaagd(omdat een post was verwijderd). Kom op geef toe. Dat was gewoon een zielig excuus om borg in de steek te laten vallen.

En daarbij is borg bg. Dus waarom zouden wij de vijand van borg nog ondersteunen? :confused:

of je had hem de kast uitgejaagd:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nouw knul kom dan op met je bewijs dat ik al een uitnodiging had van *DTW* in mijn inbox. Ik daag je uit met bewijzen te komen want die zijn er niet. Dus ja je hebt geen bewijs.

Overigens na lezen op het Unicum forum ?? Jullie hebben allang alles verwijdert. Heb je overigens je screenshots wat verbeterd heb je lang genoeg tijd voor gehad this wel zielig dat je daar nog steeds mee loopt te pronken.

Waarbij jullie eerst os terug trokken toen zei ik sarcastisch trek alles maar terug wat duidelijk te zien was trok jij expres terug zei ik dat ik het niet meende speciaal voor de dombo ( jij dus ) uit gelegt, en toch ging je verder dus ja dat is total bull shit wat je hier weer neer zet, dus ja ook dit kan ik ontkennen je valt steeds terug op het zelfde zwakke argument van je hebt het zelf gevraagt want nee dat heb ik niet gedaan en ook al heb je het zo begrepen ( dan ben je al erg dom ) heb ik het later uitgelegt en ging je gewoon verder dus nee je hebt totaal niks.

Waarbij dat ge-intern me niks uit maakt. Jullie doen maar lekker wat jullie niet later kunnen. Iedere stam heeft noobs nodig die dorpjes internen, en ja jullie doen dat werk voor B0RG.
 

DeletedUser

Guest
22.07.
20:11 king123456789 is in de stam toegetreden.
22.07.
19:58 king123456789 is door julia77 uitgenodigd.
 

DeletedUser

Guest
leer lezen. Ik zei Waarschijnlijk.

Ik las pas dat je het niet meende toen ik alles al had teruggetrokken. Daarbij kan je bij zat spelers navragen zoals sonnie, en als sonnie het nog ontkent dan hebben we natuurlijk altijd nog appo/kdeb/mohniels die vast dorpjes hebben overgenomen van sonnie waar nog os op liep van ons.

Nog een voorbeeld:

nachtwaker. Nachtwaker hebben we ook zat vaak ondersteund(reeds nog). Sorry T en M:D

Bastard heeft heel erg lang van onze os mogen genieten.

Neo kev niet te vergeten

En natuurlijk ook nog niels.

Gunman en zo kan ik nog wel even doorgaan


Kortom hjb over dat wij borg onloyaal zijn.

EN die screenshots heb ik diezelfde avond sterker nog een paar minuten na ik het gesprek met jou heb gehad doorgestuurd aan proxis(om aan te tonen dat jij hier fout zat en niet ik). Dus dat bewerken van je is ook al zo'n zielige ontkenning van een keihard bewijs dat jij totaal niet te vertrouwen bent!
 

DeletedUser

Guest
Ik niet te vertrouwen ??

Als er iemand 300 % gaf voor B0RG was ik dat wel.

Als er iemand was die bijna al zijn energie in B0RG stak was ik dat wel.

er is vast wel een lid in Unicum dat te vertrouwen is ( dapoleon ) maar jij zeker niet en die andere ratten van jouw ook zeker niet.

Ik heb bericht geschiedenis daarin staat ook wel genoeg. Maar ik hoef mijn bewijs niet te krijgen. Met al dat willen te bewijzen laat je maar 1 ding zien, dat je iets te verbergen hebt.

Achterbakse laffe rat zeggen geen vijanden van B0RG te willen ondersteunen ( stamgenoten ook niet maar oké ) maar wel samen met Firm onder 1 hoedje werken chapeau ik vond mohniels laf en achterbaks maar volgens mij ben jij nog dieper gezonken dan hij is.

Vind het wel grapig dat je hier een paar namen opnoemt en dat B0RG toch wel een dikke 50 leden heeft. Hiermee laat je zien dat os 1 en al vriendjes politiek is.

jij weet niet eens wat het word loyaliteit betekend ik vind het een schande dat je dat woord zelfs durft aan uit te spreken, als er 1 iemand is die zich 300 % in zet voor de stam waar in hij zit ben ik dat. En jij zeker niet een beetje bondgenoten lopen uitmelken en waneer je klaar bent overlopen naar de vijand.

Je kan zeggen tribalwars is een spel, maar de beslissingen die je in het spel neemt zegt veel over hoe je in real life tegen over dingen staat. Ik ben blij dat ik geen vriend van jouw ben in Real life want dan lag ik allang op eerste hulp met 5 messen in mijn rug.

Ik heb hier genoeg over gesproken kom jij maar weer van ja ik heb screenshots, of ik heb deze vriendjes ( die toevalig B0RG zijn ) ondersteunt. Ik ben hier van niet onder de indruk en zo zijn er genoeg mensen.

Je denkt te weten hoe de vork in de steel zit maar je weet eigenlijk totaal niks, je zet hier veel neer maar eigenlijk is het niks.

Einde discussie ( voor mij )
 

DeletedUser

Guest
King had volgens mij ook nooit een uitnodiging open staan voor hij die keuze maakte. Hij heeft mij meermaals gezegd en bewezen trouw te zijn aan B0RG zelfs wanneer de stam door zijn moeilijkste periode ging van zijn geschiedenis.
Wat er zich toen juist afgespeeld heeft, weet ik ook niet volledig maar dit is nu eenmaal gepasseerd. Iedereen zal wel ergens een punt hebben waar hij gelijk heeft in deze discussies dus hou er over op.
Dit zijn ook eindeloze discussies dus kunnen we niet beter terug over de oorlog tussen *DTW* en FIRM gaan praten?
 

DeletedUser

Guest
Van die post die je nu weer neerzet klopt ook niks:rolleyes:

er is vast wel een lid in Unicum dat te vertrouwen is ( dapoleon ) maar jij zeker niet en die andere ratten van jouw ook zeker niet.

*zucht*

Ik heb bericht geschiedenis daarin staat ook wel genoeg. Maar ik hoef mijn bewijs niet te krijgen. Met al dat willen te bewijzen laat je maar 1 ding zien, dat je iets te verbergen hebt.

Ja dat is wel makkelijk praten maar dat komt jou in dit geval wel heel goed uit:confused:

Achterbakse laffe rat zeggen geen vijanden van B0RG te willen ondersteunen ( stamgenoten ook niet maar oké ) maar wel samen met Firm onder 1 hoedje werken chapeau ik vond mohniels laf en achterbaks maar volgens mij ben jij nog dieper gezonken dan hij is.

Jah nu weten we het wel:rolleyes:


Achterbakse laffe rat zeggen geen vijanden van B0RG te willen ondersteunen ( stamgenoten ook niet maar oké ) maar wel samen met Firm onder 1 hoedje werken chapeau ik vond mohniels laf en achterbaks maar volgens mij ben jij nog dieper gezonken dan hij is.

Hoe weet jij nou dat ik geen stamgenoten ondersteun?:confused: En waar haal je het vandaan dat ik met FIRM onder 1 hoedje speel? (kortom weer zo'n reactie die helemaal nergens op slaat:confused:)


Vind het wel grapig dat je hier een paar namen opnoemt en dat B0RG toch wel een dikke 50 leden heeft. Hiermee laat je zien dat os 1 en al vriendjes politiek is.

Alleen met niels heb ik heel soms contact. En daarbij spreek ik namens mijn stam en niet uit mijzelf over dat ondersteunen. Nog een paar mensen die ik vergeten was: Private thunder en emporio-chris.

En niet alle 50 leden hebben os nodig! De aanvragen die er kwamen op ons gedeelde forum zijn misschien met uitzondering op 1 allemaal beantwoord.

jij weet niet eens wat het word loyaliteit betekend ik vind het een schande dat je dat woord zelfs durft aan uit te spreken, als er 1 iemand is die zich 300 % in zet voor de stam waar in hij zit ben ik dat. En jij zeker niet een beetje bondgenoten lopen uitmelken en waneer je klaar bent overlopen naar de vijand.

Sorry hoor maar wie is hier nu overgestapt naar de vijand??:confused:

Stel al zou ik overstappen naar TFT dan nog is mijn situatie precies hetzelfde als de jouwe.

En je valt weer in herhaling met die 300%:confused:


Dit is ook het laatste wat ik over deze discussie zeg. We weten allebei wie er te ver is gegaan een paar weken terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3166

Guest
leer lezen. Ik zei Waarschijnlijk.

Ik las pas dat je het niet meende toen ik alles al had teruggetrokken. Daarbij kan je bij zat spelers navragen zoals sonnie, en als sonnie het nog ontkent dan hebben we natuurlijk altijd nog appo/kdeb/mohniels die vast dorpjes hebben overgenomen van sonnie waar nog os op liep van ons.

Nog een voorbeeld:

nachtwaker. Nachtwaker hebben we ook zat vaak ondersteund(reeds nog). Sorry T en M:D

Niet dat ik niet dankbaar ben :p
Maar van heel unicum heb ik mss ongeveer 5 , max 10 dorpjes als os bij me staan. En die zijn van dapoleon :D

Maar ik vraag er ook niet achter voor meer, hoewel ik ervan overtuigd ben dat jullie meer zouden sturen als ik dat wel deed ;)
 

DeletedUser13897

Guest
Het lijkt erop dat je leden niet alle feiten kennen nachtwaker.
 

DeletedUser

Guest
Niet dat ik niet dankbaar ben :p
Maar van heel unicum heb ik mss ongeveer 5 , max 10 dorpjes als os bij me staan. En die zijn van dapoleon :D

Maar ik vraag er ook niet achter voor meer, hoewel ik ervan overtuigd ben dat jullie meer zouden sturen als ik dat wel deed ;)

dan kan ik er ook niks aan doen:( (komt vast omdat je tegen firm aan ligt:D

maar de aanvragen die er waren werden beantwoordt!:mad:
 
Bovenaan