Dtw & tsb

DeletedUser

Guest
1)ik vraag me af dan wie dat heeft gedaan, kan het haast niet geloven, tenzij hij een paar troepen daarvan had gemaakt(of er nog stonden) en hoopte dat die dood zouden gaan bij een aanval
2)ja dat heb ik gemerkt, ik heb een hele berg os dorpen naar jou toe gestuurd en helemaal geen enkel bericht over 1 van jouw aanvallen binnen gekregen en heb aardig wat dorpen gedaan van jouw lijstje
3) als je er dan achter komt dat ze op andere plaatsen gaan aanvallen dan je dacht dan maak je toch een nieuw lijstje met met dorpen die in de buurt liggen van waar ze aanvallen

3K LC weggooien? Dat is een halve clear man...
En ik werd wel degelijk aangevallen, jullie os was gewoon te laat... ik verwachte daarna echter nog aanvallen maar die zijn niet gekomen :)
 

DeletedUser

Guest
jij snapt het spel niet


Jij wel stoppen? Je stopt je dorpen worden geinternd dan begin je weer en je verwacht plots je dorpen terug.

Misschien snap ik dit spel wel niet:rolleyes:, maar ik heb wel een bepaalde waarde en bij men vijand in trekken dat vind ik laf en dan de schuld nog op andere schuiven, typisch.
 

DeletedUser3166

Guest
Lijkt me inderdaad wijs om het moddergooien te stoppen, al moet ik zeggen dat ik het inhoudelijk nog wel OK vond..

Ooh en Nachtwaker is onze nieuwe stam BFF... :D

Nou moet je niet zelf ook gaan moddergooien eh.. :p

Ik hou ook van jullie hoor :p

En het is zoals king zei, mag ik niet gewoon mijn mening weergeven zonder daarbij iets te willen? :rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
Jij wel stoppen? Je stopt je dorpen worden geinternd dan begin je weer en je verwacht plots je dorpen terug.

Misschien snap ik dit spel wel niet:rolleyes:, maar ik heb wel een bepaalde waarde en bij men vijand in trekken dat vind ik laf en dan de schuld nog op andere schuiven, typisch.

zegt een jong ventje.. Je weet er de helft nog niet van.. jammer dat jij het spel dus werkelijk niet snapt..

Het heet tribalwars (stammen oorlog) Als 1 stam niks voor je overheeft (je eigen TSB of je BG in dit geval TFT) en je vijand wel ( in dit geval DTW) Dan ga je natuurlijk bij de "vijand" zitten.. Terwijl je het dan al geen vijand wilt noemen..

Mja gelukig snap jij het spel niet..
 

DeletedUser3166

Guest
zegt een jong ventje.. Je weet er de helft nog niet van.. jammer dat jij het spel dus werkelijk niet snapt..

Het heet tribalwars (stammen oorlog) Als 1 stam niks voor je overheeft (je eigen TSB of je BG in dit geval TFT) en je vijand wel ( in dit geval DTW) Dan ga je natuurlijk bij de "vijand" zitten.. Terwijl je het dan al geen vijand wilt noemen..

Mja gelukig snap jij het spel niet..

Hey hey, sinds wnnr ben jij zo voor DTW en TSB :eek:
 

DeletedUser

Guest
zegt een jong ventje.. Je weet er de helft nog niet van.. jammer dat jij het spel dus werkelijk niet snapt..

Het heet tribalwars (stammen oorlog) Als 1 stam niks voor je overheeft (je eigen TSB of je BG in dit geval TFT) en je vijand wel ( in dit geval DTW) Dan ga je natuurlijk bij de "vijand" zitten.. Terwijl je het dan al geen vijand wilt noemen..

Mja gelukig snap jij het spel niet..



Dat zou jij doen en tsb maar wij doen dat niet
 
Bovenaan