Droomstam

DeletedUser

Guest
Mijn droomstam beschrijf ik toch maar ^^.

Stamnaam: HardStyle

Iedereen die van hardstyle houdt mag joinen ofc :p, maar het gaat om de top10 ofc. Mijn stamleden zouden mogen joinen, maar die laat ik er buiten dus hier mijn top 10 :cool::

1: Ik
2: Buzzzlightyear
3: Moskva
4: Tirpitz
5: Minamoto Yhotisume
6: Julien de brutus 01
7: Hnefi
8: Kloetinge
9: G3N3S1S
10: Machiavelie
11: Blitzkrieg bop

Moamoa & Clanad2000 zijn de stam mascottes, want deze mogen niet ontbreken ;)

:cool: sweet :cool:
m.a.w
een stam gelijk een ander,
random noobjes die geluk hebben en aan de top komen te staan
behalve kloetinge, dat wijf is gek en pro
 

DeletedUser

Guest
Ik kies ook niet mijn stamgenoten om de skills, maar op het karakter van die mensen. Zoals aardigheid, loyaliteit & gezelligheid.

aardigheid zeg je?
die spelers met 126pt kunnen ook heel aardig zijn hoor ;)

Dik gezever man,
als een k*tspeler die je niet kent aankomt met een rang 2 plaats en vraagt of er plaats is,
gaat die swso de stam in.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat liedje best wel geil.
Staat in men playlist "geil" .. óò
 

DeletedUser

Guest
je hebt een goede stam samengesteld hoor max;) alleen kneusjes gaan zo reageren omdat ze geen goede rangplaats kunnen behalen:)
 

DeletedUser

Guest
Lol jongen,
hoelang stond ik niet in de top 20? top 10 zelfs.
Sinds begin der tijden stond ik er, heb er een jaar gestaan en toen was de motivatie weg.

Is het niet logisch na een jaartje, en je PA stilletjes aan opgeraakt, dat je stopt?
De enigste reden waarom noeps zoals jij niet stoppen, is omdat je enigste kans om aan de top te komen dan pas ontstaat.
Wanneer alle betere spelers oftewel gestopt zijn, op een andere wereld zijn gaan spelen, of gebanned zijn.
Of met toeval in je stam zitten. Dat is de reden waarom jij een kansje hebt om in de top te staan.
 

DeletedUser

Guest
ik zal hier eens op een volwassen manier met onderbouwde argumenten reageren (ja dat is nieuw voor jou)

Op iedere wereld zijn er mensen die niet in de top 20 geraken dat kan, of je goed of niet goed bent laten we achterwegen.
het feit dat er echt van die noobs zijn die het gewoon niet kunnen behalen en dan maar andere mensen gaat lopen afzeiken voor noob etc aldus jij antho zijn super kansloos

onderbouwing: als ze hiermee geconfronteerd worden krijg je meestal de standaard smoesjes:
Sinds begin der tijden stond ik er, heb er een jaar gestaan en toen was de motivatie weg.

Is het niet logisch na een jaartje, en je PA stilletjes aan opgeraakt, dat je stopt?

dit soort standaard gezwats.


je bent een aandachts-zoeker antho. iemand die steeds gebanned wordt omdat hij nog een klein kind is qua taalgebruik,internethooligans worden ze ook wel genoemd.

iedere keer zet jij jou idiote missie voor aandacht voor. je moet overal wel weer laten zien dat je er bent en begint radicaal mensen de grond in te drukken en waarom? omdat je zelf niet kan bereiken wat deze mensen wel bereiken.

misschien is dit in jou echte leven ook wel? maarja daar ga ik niet over oordelen.

je laat jezelf hier meerdere malen zien als een klein kind wat niet weet hoe hij zich moet gedragen. ik en een paar andere probeerde hier de activiteit omhoog te krikken in POSITIEVE zin. helaas komen er weer van die kleine mannekes zoals jou die achter hun pc een grote mond hebben maar in het echte leven...

onderbouwing:
het feit dat jij na jouw ban een nieuw account begint en meteen in je eerste post respectloos met kanker loopt te schelden wat heel veel mensen raakt bewijst het maar weer

om ook even antwoord op je misplaatste feit te geven:
dat wij in de top 20 staan is niet omdat jij bent gestopt(maar dat wist immers iedereen al natuurlijk) dat komt omdat wij met 3 personen heel erg veel tijd en moeite in dit account steken en daarboven op ook nog EERLIJK spelen. ook dit zal waarschijnlijk vreemd in jou oren klinken.

je bent nog jong dus je kunt nog veel leren;)
nog een gratis tip: als je geen pa kunt betalen zoek een leuk baantje. verander dan wel je instelling en taalgebruik dan wordt je misschien eens ergens aangenomen. dan kun je wel pa betalen.
nog een tip: stoot je eigen co's niet van je account omdat ze jou niet de nodige aandacht geven. dan kun je de PA kosten vriendelijk delen;)

zoals ik al zei je bent nog jong en je kunt veel leren

succes antho
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is een forum, voor alle leeftijden en alle schrijfstijlen.
Het netjes formuleren van je post heeft geen betrekking tot de inhoud ervan, m.a.w.
hoe je het ook zegt, het blijft hetzelfde.

het feit dat er echt van die noobs zijn die het gewoon niet kunnen behalen en dan maar andere mensen gaat lopen afzeiken voor noob etc aldus jij antho zijn super kansloos
Wat is dit voor een niet correcte zin? Ik stond rang 20, had zelfs de rang 2. Ik heb de rang behaald en deze behouden.
En het is zo dat er in het begin veel meer ervaring aan te pas komt, veel meer skills en dergelijke. Het behalen en behouden van een toprang in het begin en die gedurende een jaar behouden toont dat de speler wel degelijk goed is. Of ongelofelijk veel mazzel heeft (Julien d.... brutus)

Aandacht trekken? Dat deed ik al sinds het begin. En ik heb toch heel wat vrienden gemaakt hier op het AF, dus dat jij het niet afkan omdat ik steeds op je loop te zeiken, mijn excuses ;)
Maar in mijn ogen zul je altijd een noobje blijven die met geluk een rangetje heeft behaald.
 

DeletedUser

Guest
ook al is het geen antwoord waard zal ik je toch maar weer even lesgeven.
ALS jij deze plek in het begin in je EENTJE hebt behaald en in je EENTJE hebt behouden dan heb ik daar respect voor. maar al dat internet hooligan gedrag en onvolwassen met kanker scheldende posten brengt dit respect dieper dan ooit.

ik kan best begrijpen antho dat je er niet tegen kan als iemand jou eens met de vingers op de neus tikt.en jij maar op bepaalde punten kan reageren aangezien je op de rest al de mond gesnoerd bent maar het is je vergeven hoor. kan ook niet anders als je nog zo klein manneke bent. en jij op mij zeiken? hahah net andersom jij liep op iedereen te vitten dus ik dacht laat ik nou eens die jongen NOG MEER zichzelf voor schut zetten en ja hoor daar gaat ie^^

en chapeau antho chapeau dat je toch zoveel internet vrienden hebt haha om te huilen dit:D


ik wil iedereen bedanken die het toch heeft kunnen opbrengen om volwassen te reageren op antho.
ook al verdiende hij dit niet aangezien je mensen die zich volwassen gedragen volwassen behandeld en antho dit dus niet deed respect voor jullie!

ik wil jou ook bedanken antho want wat een sensatie ben jij zeg haha. een bodemloze put met onzin, niet onderbouwde argumenten en een hoop misplaatste feiten.

ook wil ik mezelf bedanken dat ik respect en tijd heb kunnen opbrengen om toch wat goede kennis op jou over te dragen.

en jongeman ik vind het helemaal niet erg als iemand mij noob vind die zelf heeft laten zien dat hij er de ballen verstand niet van heeft, ik houdt rekening met jou, jouw kennis en intellectuele niveau. ik vind het dan helemaal niet erg meer:D

ik heb zelf een beetje medelijden

achja

WE JUST DON'T CARE
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ook al is het geen antwoord waard zal ik je toch maar weer even lesgeven.
ALS jij deze plek in het begin in je EENTJE hebt behaald en in je EENTJE hebt behouden dan heb ik daar respect voor. maar al dat internet hooligan gedrag en onvolwassen met kanker scheldende posten brengt dit respect dieper dan ooit.

in men eentje;
ik zal je eens een lijstje geven van wie er op LBF gespeeld heeft


Antho: van dag 1 tot nu
Timon: van dag 1 tot 2 weken erna
Vincent: maand 2 tot maand 6
Stijn: Maand 3 tot maand 8
Mehdi: Maand 3 tot maand 6
Eric: maand 8 tot maand 9

Timon speelde in het begin goed mee, het was dan ook zijn account, maar verloor meteen interesse in tw
(ex co w22)
Vincent: grootste noob ooit, maar speelde actief mee en luisterde naar me in het begin.
Op het einde verpeste hij elke geplande aanval, en deffen kon die kerel langs geen kansen en leidde tot een kick.
Stijn was nooit te bespeuren op het account, maar was een gezellige jongeman op het AF/skype :)
Eric: 1x? 2x? ingelogd.. Maar een gezellige jongen :D
Mehdi: .. geen slechte speler maar ook geen al te beste..

M.a.w. en dat mag je aan zowel al men co's vragen, ik heb LBF grootgebracht, zonder al te veel hulp

en je IRL opmerkingen zijn lachwekkend;
ik ben amper te bespeuren op tw, toch ben ik het nerdje die geen vrienden heeft IRL.

Misschien ben ik eigenlijk een aangename jongeman die snel vrienden maakt? ;)
Maar in tegenstelling tot noobs zoals jullie, heb ik de keuze om mijn vrienden te kiezen

Pro- of noob ;)

En als je me IRL echt wil weten, wil ik je gerust foto's posten met me vriendin, vrienden op festivals, feestjes, vakanties, park enzovoort.
en als ik moet bewijzen dat ik de jongen ben op de foto's mag je me gerust op fb toevoegen voor een aantal minutjes, zodat je kan rondkijken ;)
 

DeletedUser

Guest
van die co's is inderdaad jammer. maar net zoals jij je vrienden kiest kun je ook je eigen co's kiezen.

je hoeft jezelf niet te bewijzen hoor jongen;) ik vind het allemaal wel prima. ik heb gezegd wat ik wilden zeggen. ik heb jou ruimte gegeven om daar een antwoord op te geven en zo doen volwassen mensen dat:)

succes verder
 

DeletedUser

Guest
Hihihii noobje :D
Ik heb me geamuseerd en daar gaat het om.
Nu geef ik spelers zoals jou de kans om eens de top te behalen ^^
 

DeletedUser

Guest
Hihihii noobje :D
Ik heb me geamuseerd en daar gaat het om.
Nu geef ik spelers zoals jou de kans om eens de top te behalen ^^

En dat was het weer voor vandaag dames en heren! Morgen weer een nieuw avontuur! Dan kunnen we zien of Antho het eens leert!

Tot de volgende keer bij thijs en antho
 
Bovenaan