Droomspeler

DeletedUser39679

Guest

Dit zal jou lijstje wel zijn, ofniet Krepox?

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? De Joey
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? De Joey
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Amokro, Sebastian Valmont, Patriot, Gehaktbal, Vito Corleone, De Joey
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? De Joey
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Divine
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? De Joey
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) De Joey
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Amokro De Joey
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? De Joey, Amokro, Sebestian Valmont
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Kunnen starten en quitten!
 

DeletedUser3435

Guest
Dit zal jou lijstje wel zijn, ofniet Krepox?

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? De Joey
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? De Joey
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Amokro, Sebastian Valmont, Patriot, Gehaktbal, Vito Corleone, De Joey
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? De Joey
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Divine
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? De Joey
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) De Joey
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Amokro De Joey
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? De Joey, Amokro, Sebestian Valmont
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Kunnen starten en quitten!
Haha, ja bijna. Alleen 3, 16 en 17 kloppen niet.
 

DeletedUser39679

Guest
Haha, ja bijna. Alleen 3, 16 en 17 kloppen niet.

Haha sorry, ik verveel me. Het regent, vriendin moet werken en ik hoef pas over een aantal uur te werken.
Dus ik dacht, zie jou posten.. ga ik jou maar lastig vallen.

En ik vond het een best goed verzonnen grapje.
 

DeletedUser3435

Guest
Haha sorry, ik verveel me. Het regent, vriendin moet werken en ik hoef pas over een aantal uur te werken.
Dus ik dacht, zie jou posten.. ga ik jou maar lastig vallen.

En ik vond het een best goed verzonnen grapje.
Haha is niet erg Y, ik zit thuis met een voet in de gips dus ik kan ook nergens heen en verveel me ook dood.
Spelen die noobs Valmont en Amokro nog wel eigenlijk? Heb ze al heel lang nergens meer gezien op het AF..

Omdat -Naamloos- zo inactief is als iets komt Kredict heel binnenkort op 1. :cool:
 

DeletedUser39679

Guest
Haha is niet erg Y, ik zit thuis met een voet in de gips dus ik kan ook nergens heen en verveel me ook dood.
Spelen die noobs Valmont en Amokro nog wel eigenlijk? Heb ze al heel lang nergens meer gezien op het AF..

Omdat -Naamloos- zo inactief is als iets komt Kredict heel binnenkort op 1. :cool:

Amokro is al sinds W23 gestopt, toen ik daar met hem speelde. Spreek hem nog héél af en toe.
Valmont speel ik nog mee op W27, al is hij de laatste paar dagen volgens mij weer de kelder in getrokken.

En ik dim ze, ik heb een positieve invloed op ze (ego:p)

En de farmer is dus gestopt? Wel spijtig van dat account en voor Break.
En Kredict op 1, haha flik je toch nog
 

DeletedUser39679

Guest
Die 2 gozers hebben alle nog op Classic2 gespeeld. Alleen kwamen ze niet zo ver. :p:D

8 Apricot Brandy Bi!
9 NoobsUnderThisLine--- Bi!

Rang 8 is officieel mijn en Amokro's account.
Rang 9 is Valmonts account.

En het is dat Valmont daar de laatste weken inactief op is, want heeft altijd top 5 gestaan.
Dus dat is een beetje kolder DonwOnMe
 

DeletedUser3435

Guest
Amokro is al sinds W23 gestopt, toen ik daar met hem speelde. Spreek hem nog héél af en toe.
Valmont speel ik nog mee op W27, al is hij de laatste paar dagen volgens mij weer de kelder in getrokken.

En ik dim ze, ik heb een positieve invloed op ze (ego:p)

En de farmer is dus gestopt? Wel spijtig van dat account en voor Break.
En Kredict op 1, haha flik je toch nog
Haha mooi, dat ze allebei maar wegblijven, geen verlies voor TW.NL. ;)
Lijkt me sterk aangezien Amokro niet snel iets aanneemt van iemand.

Ja zo te zien wel, tja ik zei toch dat farmertjes het niet zo lang uithouden.
Wel een taalfout.
Haha Flos, taalridder. :D Iedereen maakt hier fouten, ook jij.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar zelden. Ik blijf grammarnazi, of je het nu wil of niet:D
 

DeletedUser3435

Guest
Klopt, maar zelden. Ik blijf grammarnazi, of je het nu wil of niet:D
Haha ja.. als je zelf de grammarnazi bent is het wel schandelijk als je zelf fouten maakt, dus lees je elke post waarschijnlijk 2 keer door.
 

DeletedUser39679

Guest
Haha mooi, dat ze allebei maar wegblijven, geen verlies voor TW.NL. ;)
Lijkt me sterk aangezien Amokro niet snel iets aanneemt van iemand.

Ja zo te zien wel, tja ik zei toch dat farmertjes het niet zo lang uithouden.

Het is wel gemis voor TW, ze kunnen spelen als de beste en zijn actief op het Forum.

En Detlef luistert wel hoor, en Amokro zegt dat als hij nog ooit komt spelen alleen met mij speelt.
Als ik zei hij is prima jonge, gedraagt hij zich normaal terwijl hij anders ook als een bot iemand zich zou gedragen. Ze luisteren wel een beetje. Hebben heropvoeding gehad, net als ik.

En ik hou het ook niet lang meer vol, na de zoveel miljoen is er gewoon niks meer aan.
Dat is in ieder geval mijn mening, vroeger heb ik ook gespeeld tot de 14,5 miljoen en 8 miljoen enzo. Maar vind daar niks meer aan. En een spelletje ga ik niet tegen mijn zin in spelen:p
 

DeletedUser3435

Guest
Het is wel gemis voor TW, ze kunnen spelen als de beste en zijn actief op het Forum.

En Detlef luistert wel hoor, en Amokro zegt dat als hij nog ooit komt spelen alleen met mij speelt.
Als ik zei hij is prima jonge, gedraagt hij zich normaal terwijl hij anders ook als een bot iemand zich zou gedragen. Ze luisteren wel een beetje. Hebben heropvoeding gehad, net als ik.

En ik hou het ook niet lang meer vol, na de zoveel miljoen is er gewoon niks meer aan.
Dat is in ieder geval mijn mening, vroeger heb ik ook gespeeld tot de 14,5 miljoen en 8 miljoen enzo. Maar vind daar niks meer aan. En een spelletje ga ik niet tegen mijn zin in spelen:p
Ze kunnen starten als de beste, daarna falen ze, hebben we bij Valmont hier wel gezien. ;)
Haha dan begint het net, dan edel je iemand niet meer weg op 1,2,3 en dat maakt het duizend keer zo moeilijk.
 

DeletedUser37978

Guest
Ben je niet een hoofdletter N vergeten Flos? Want lijkt me dat je Standaardnederlands los van elkaar schrijft? Meer iets als dit : Standaard Nederlands ?
 

DeletedUser

Guest
Ben je niet een hoofdletter N vergeten Flos? Want lijkt me dat je Standaardnederlands los van elkaar schrijft? Meer iets als dit : Standaard Nederlands ?

Nope;)

Het woord Standaardnederlands staat zo (en niet als bijvoorbeeld Standaard-Nederlands, standaard-Nederlands of standaardnederlands) in het Groene Boekje. Met name officiële instanties, waaronder overigens soms ook de Taalunie, schrijven ook standaard Nederlands (met een spatie). De Taalunie spreekt ook van de Nederlandse standaardtaal.
 
Bovenaan