DroomSpeler.

DeletedUser62448

Guest
Zucht, die arrogantie is soms niet gezond meer...

tegenwoordig is humor geen humor meer, humor is serieuze praat geworden, humor word ook wel, serieuze praat genoemd.
snap je het punt? dan zet ik er nu een punt achter zodat je het snapt.
 

DeletedUser

Guest
Een nacht merrie is een droom maar heeft weinig met dromen uit te staan, als zijne de context waar het hier aangekaart is kijkt mij?

Maar wat is dromen dan eigenlijk, is een droom een 'droom' of een reflectie van je eigen wereld of iets waar je mee bezig bent/je druk over maakt of dan wel iets dat je graag zou willen?
Er zijn veel boeken over geschreven met verschillende uitgaans-punten welke juist zijn weet ik ook niet, maar ken je dat versje van Marco nog 'De meeste dromen zijn bedrog' volgens hem zijn er dus ook dromen waar:p

Nou ja wat ik wel weet is dat iedereen droomt, als je van je zelf denkt dat je het niet doet dan ben je mis(vraag het je partner/kamer genood eens^^) Dromen doen we niet voor niets, we herbeleven de dag en slaan zo onze leermomenten op. We vergelijken die nog eens met eerdere ervaringen in soort gelijke situaties en maken zo onze beslissing bron 'rijker'. Maar ja het jammere er aan is dat je altijd de dingen doet die je zijn geleerd, en als deze nu niet juist zijn wat dan? Ja dan gaat er een hele lange tijd overheen om die bij te gaan stellen door ervaringen die je op doet, en die tijd gaat nog veel langer zijn als je in je jeugd daar bij nog een 'erge' ervaring bij hebt mee gemaakt.

Zal een voorbeeld geven;
Een zeer jong meisje ziet haar moeder en vader altijd naar de deur lopen als er een bel klinkt, zij herkent dat geluid en weet dat haar moeder of haar vader dan naar de deur gaan en altijd blij terug komen of dan wel een vriendelijk gesprek voeren. Ze was al meerdere keren me gekropen maar was telkens te laat, na een jaar was ze eindelijk groot genoeg om te lopen en bij de deur te kunnen. En ja daar ging de bel en moeder en vader waren niet in de buurt, ze dacht dit is mijn kans en ze holde naar de deur om die open te kunnen gaan doen. Helaas wist zij niet dat haar buurman daar stond achter die deur die vol woede was omdat haar broer met een voetbal zijn voorraam had vernield. Het meisje deed vol trots de deur open en de buurman begon gelijk zijn beklaag met de nodige woorden die niet voor herhaling vatbaar zijn.
Zo dat was de eerste indruk bij het zelf opendoen van een deur, Deze ouders waren zich er niet van bewust dat dit had afgespeeld maar ze vonden het gek dat als de deurbel ging het meisje huilend weg liep waar ze eerst zo vrolijk bij was....

Voor dat meisje had dit zo'n indruk gemaakt dan zij het geluid van de deurbel koppelde aan een boze man, hier gaat een zeer lange tijd overheen voor dat dat meisje die koppeling weg kan halen. Ze zal veel meer belevingen met die deurbel moeten beleven die goed zijn voor dat zij deze gaat herschrijven als goed. Dit zijn dingen die je in je dromen herbeleeft en heroverweegt. Dit was een simpel voorbeeld maar zo werkt het met alles, ken je iemand met een fobie? spinnen onweer of wat dan ook, dit is niet natuurlijk maar zo gevormd door ervaringen of door toe doen van ouders 'je leer meesters' niet dat zij het niet goed doen maar je pikt dat op en neemt die kennis van hun als waar aan.

Nou ja even terug komend op het dromen^^
Jullie kennen allen wel het dagdromen lijkt mij? dat is je zelf verplaatsen in een bepaalde situatie en daar een invulling aan gaat geven. Maar wisten jullie wel dat dit een heel krachtig ding is om te doen? Door je zelf te gaan plaatsen in een bepaalde situatie lopen je gedachten de vrije gang, je herkent dat vast wel dat alles gewoon loopt zo als jij dat wil. Natuurlijk zit daar een 'stukje' fantasie bij maar je maakt die zonder na te denken. Het verhaal loopt gewoon dit gebeurd ook in je dromen als je slaapt, dit is het ongeremde/beperkte(gedachten) van je zelf hoe je zelf bent. Je kent het misschien zelf wel dat je in eens wakker schrikt, op dat moment gaat je denken werken en je beperkingen worden in eens waar die er eerder niet waren. Zijn die beperkingen waar? tja dat weet ik niet voor jou zijn ze waar anders had je die niet lijkt mij;p Alle beperkingen zijn natuurlijk niet slecht, je wet dat je geen uur onderwater kan blijven zonder een duikfles met lucht en zo zijn er wel meer die verstandig zijn om te hebben. Maar helaas hebben velen van ons beperkingen die niet echt gegrond of verstandig zijn om te hebben.





Ik ga ook maar eens slapen en lekker dromen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leef jij ook nog Nielsje:eek:
Soms weer het maisveld effect tegengekomen?:D:p

Nee man had een keer een alcoholvrije avond :p

tegenwoordig is humor geen humor meer, humor is serieuze praat geworden, humor word ook wel, serieuze praat genoemd.
snap je het punt? dan zet ik er nu een punt achter zodat je het snapt.

Dat het humor is zie ik ook nog wel, de arrogantie die er achter die post zit is erg veel en daar had ik het over. Die zelfde arrogantie zit ook weer in deze post.
 

DeletedUser62448

Guest
Dat het humor is zie ik ook nog wel, de arrogantie die er achter die post zit is erg veel en daar had ik het over. Die zelfde arrogantie zit ook weer in deze post.

het probleem ligt bij jou, hoe serieus jij die posts opvat, blijkbaar heel serieus wat je dus niet moet doen..
als mijn vorige posts hebt gelezen kun je ook zien dat er veel onzin tussen staat dus dan moet er wel een belletje gaan rinkelen of niet?:rolleyes:
 

DeletedUser36068

Guest
Whaha Niels, mlicka is verre van arrogant hoor:p Je moet hem alleen beetje beter leren kennen:p
 

DeletedUser

Guest
Das het probleem, ik ken hem niet en dan komt hij met zo'n post die meteen arrogant over. Maarja tis vakantie ik ga weer zwembad in :)
 
Reactiescore
786
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Er zijn vele spelers waar ik respect voor heb.
Maar als ik echt 1 speler moet kiezen dan is mijn keuze
S1simon(B.) : Door hem heb ik al een mooie tijd op tw beleeft en het is ook een topspeler.
De enige echt nummer 1 op w14!

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Lienee : De beide spelers zijn echt toppers en ik zou ze voor geen geld van de wereld kunnen missen op w14
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Uiteraard met mijn stam en de bg's maar omdat wij dat al doen.
Ben ik gaan kijken met wie ik van de vijand graag zou hand in hand in een oorlog zou stappen.
En dan komt er toch 1 naam namelijk Bambie-88 uit.
Topspelers die het spelletje beide snappen en het eerlijk spelen :)

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Uiteraard bij Dei / ROFL en Still maar als ik weer 1 speler moet kiezen.
dan kies ik toch voor Christa89 : Alle spelers daar heb ik stuk voor stuk bewondering voor.
zowel aanvallend als defensief zijn het echte uitblinkers.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Barbarendorpen : ik haat internen :(
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Barbarendorpen : ze deffen niet :(
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Weer zijn er heel wat spelers.
En toch wil ik mij weer niet tot mijn eigen stam en hun bg's beperken
omdat ik weet dat het daar allemaal toppertjes zijn :)
Lord of the beavers is een goede , aardige en eerlijke speler.
Heeft ook een grote en goede massa van Dei tegen gehouden.
Ookal was er veel gestackt je moet het toch nog altijd in het oog houden en def enzo aanvragen.
maar goed we gaan hier niet weer een discussie over voeren xd.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Still : Ik hou van kleine maar zeer stabiele stammen.
een perfect voorbeeld daarvan is dan ook Still.
Slagkracht en defkracht maar toch niet al te groot.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
De oude bespeler van melish heeft mij heel wat geleerd.
Ook Lands a lot en S1simon ben ik eeuwig dankbaar

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Elke bondgenoot / Nap die ik ken/heb doet zijn uiterste best voor ons.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Bambie-88 , Wobkovitz & Rumicup : Top spelers en blinken stuk voor stuk uit op een bepaald vlak :)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Oud-Wanderkezanderke(Jens) , Lord of the beavers , Oud-MrMouse(GJ) & Oud-Rozemijn(Christof) , Christa89 : top deffers ,
de ene had al meer def ter beschikking dan de ander maar ze hebben het uitstekend gedaan.

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Christa89 : Een top team en echt doorzetters!
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Remora(Howlin) , Lands a lot(Braamke) : Beide tactische uitblinkers , er zijn niet veel van dit soort spelers.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Ik haat niemand <3
wel heb ik zo mijn vrienden en kennissen :)

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Ik doe altijd mijn best :)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Dat je respect moet hebben voor iedereen.
Ook de mensen achter een account van de vijand zijn mensen.
En spelen dit spelletje met in hun achterhoofd tribal wars!
 
Bovenaan