Droomspeler W26

DeletedUser

Guest
Doe ik ook niet, maar is beetje saai toch? Straks is er niks meer te edelen in het oosten. Ze hebben namelijk ook al verbond met (V)(R) volgens mij. In ieder geval een NAP'je..

Ik vind het zelfs heel saai.
Op w26 is het niveau toch al niet zo geweldig, gaan de betere stammen nog bg's met elkaar afsluiten :')
 

DeletedUser56558

Guest
Ik vind het zelfs heel saai.
Op w26 is het niveau toch al niet zo geweldig, gaan de betere stammen nog bg's met elkaar afsluiten :')

Heel erg jammer inderdaad :s

Hele westen is 1 groot bondgenootschap behalve dat stammetje van Dragosz :p
 

DeletedUser

Guest
Geeft wel een gezellige sfeer toch? :) Beetje het kerst gevoel creeëren hier :D
 

DeletedUser

Guest
Heel erg jammer inderdaad :s

Hele westen is 1 groot bondgenootschap behalve dat stammetje van Dragosz :p

Westen?! ik dacht dat ik in het oosten lag, shit? rechtse rim is toch oost? of niet? :D
En dragosz was altijd al een doorn in het oog op de kaart :p

En die bondgenootschap is niet waar. Wij hebben geen BG met Sun., (ik hoop dat dragosz nu die gasten aanschrijft, kunnen we nog wat kleuren op de kaart. Want nu ziet die al aardig rood :D)

Geeft wel een gezellige sfeer toch? :) Beetje het kerst gevoel creeëren hier :D

1 woord=> raar :D
 

DeletedUser56558

Guest
Sun.? Kop op zeg, beetje jammer dit had toch wat meer van jullie verwacht. Beetje overal bondgenootschappen sluiten. Jammer dit :p
 

DeletedUser

Guest
How how beetje overal? Echt niet.. maar rikaah als ik me niet vergis zit jij nu wat te zeiken maar rept zelf geen woord over BG's en aangezien je het toch zo lief vraagt: wij hebben geen BG met cova... :') maar toch wel fijn dat iedereen dat hier denkt.
Zo populair zijn we al :D
 

DeletedUser56558

Guest
How how beetje overal? Echt niet.. maar rikaah als ik me niet vergis zit jij nu wat te zeiken maar rept zelf geen woord over BG's en aangezien je het toch zo lief vraagt: wij hebben geen BG met cova... :') maar toch wel fijn dat iedereen dat hier denkt.
Zo populair zijn we al :D

Elkaar niet aanvallen dan...


Oorlog met CoVa komt er inderdaad niet. Die gasten zijn :cool:

Niet gaan klagen straks als het saai word of als er niets geen tegenstand meer is of niks meer te edelen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog heel sun boven mij liggen ;) nog een hoop dorpen te pakken dus :D
 

DeletedUser

Guest
Klaag er niet over hoor zolang ze maar wat tegen prikken en het leuk blijft... Niet zoals die OSJ gasten, enkel def en om de 20dorpen 1 off dorp
 

DeletedUser13606

Guest
En die bondgenootschap is niet waar. D

mss geen bg of nap, of wat dan ook maar wel een verstandhouding die reeds meerdere keren heeft samengewerkt zodoende geen van beide teveel verlies zou leiden..

deze wereld heeft idd een probleem met de grotere stammen die dan nog eens gaan teamen...

begrijpelijk maar ook jammer voor het spelplezier..

Mvg drag
 

DeletedUser14450

Guest
mss geen bg of nap, of wat dan ook maar wel een verstandhouding die reeds meerdere keren heeft samengewerkt zodoende geen van beide teveel verlies zou leiden..

deze wereld heeft idd een probleem met de grotere stammen die dan nog eens gaan teamen...

begrijpelijk maar ook jammer voor het spelplezier..

Mvg drag

Ik vind het leuk dat Quiem! steeds als een "grote" stam gezien wordt, als je kijkt waar wij vandaan komen en waar we nu staan, mag dat zeer zeker gezegd worden.. Stats ODA, oorlog etc.. Maar vergeleken met de top 2 hebben we nog een boel in te halen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk dat Quiem! steeds als een "grote" stam gezien wordt, als je kijkt waar wij vandaan komen en waar we nu staan, mag dat zeer zeker gezegd worden.. Stats ODA, oorlog etc.. Maar vergeleken met de top 2 hebben we nog een boel in te halen :D

Tsja, dat krijg je als je stam Gentle voorbijgaat hè. :rolleyes:
Dan lijk je al snel goed en sterk! :p
 

DeletedUser

Guest
How how beetje overal? Echt niet.. maar rikaah als ik me niet vergis zit jij nu wat te zeiken maar rept zelf geen woord over BG's en aangezien je het toch zo lief vraagt: wij hebben geen BG met cova... :') maar toch wel fijn dat iedereen dat hier denkt.
Zo populair zijn we al :D

Tuurlijk niet :rolleyes:
Het is gewoon meer dan duidelijk dat die bg er is, ik vermoed zelfs dat er in de niet al te verre toekomst, mocht het nu nog niet zijn, over een fusie gepraat zal worden.

Ik vind het leuk dat Quiem! steeds als een "grote" stam gezien wordt, als je kijkt waar wij vandaan komen en waar we nu staan, mag dat zeer zeker gezegd worden.. Stats ODA, oorlog etc.. Maar vergeleken met de top 2 hebben we nog een boel in te halen :D

Quiem! is gewoon een van de betere stammen op w26. Was het op een van de werelden hiervoor (al was het vanaf w22 ook niet altijd enorm veel soeps), waren jullie slechts een rimsubtopper.
 

DeletedUser14450

Guest
Spelers
Beste Speler
Denk dat dit dan toch VeXx wordt, ik ken G. al een tijdje en heeft mij al veel goede dingen laten zien.



Beste Verdedigers
Denk dat G. van VeXx, wel één van de beste verdedigers is van w26.

En bedankt HFM de originele speler zit er ook op he ;) ik zal je VV nog eens doen :rolleyes:
 
Bovenaan