Droom speler

Reactiescore
1.039
Hij speelde, dat word toch gezegd-,-
Maar als je toch blijft zagen, ik denk dat jij dan de grootste kans hebt om daar te staan
 

DeletedUser31802

Guest
Bump


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Roald97 en mindcontroll. Mijn matties
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Dat zijn er een aantal. Maar waarvan zeker ikki.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Met Roald en mind, maar ook zeker een mustang sally. Voor de rest tsja. Zijn genoeg goede spelers die je erbij zou willen hebben, maar om dat nu allemaal te noteren.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Conquerer, Roald97 en TLD
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Bill-gates en vallos.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Richward, graspop, eci, 50centjohn, Conquerer, mas mad en lord soth.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Roald97
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ctrl.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Erg veel mensen. Maar vooral me eigen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ctrl.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Hmm zeker de helft van ctrl. Deatrox en mustang sally. Lamborjimmy ook wel.
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? Mas mad
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Wordt saai weer Mas Mad.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) TLD, Roald97, Leiding ctrl. Ikki,
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat De fokke en DOM
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Diegene die een goede motivatie geeft of lekker vecht.
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Skills en plezier.[/code]
 

Deleted User - 44652

Guest
Laat ik 'm maar is invullen hoe kort ik ook heb gespeeld :eek::eek:.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Richward, Graspop
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Eci86, Ikki.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Gewoon ctrl :x.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
nou aangezien eci86 zelfs door STH~ leden wordt vertrouwd zal ik hem er ook maar neerzetten :D
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Wimtje2000, beide spelers.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
MAS MAD. Ik heb niet zelf tegen 'm gevochten, maar ik hoor de verhalen :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Denk niet dat deze vraag in dit spel nog van toepassing is, de krachten zijn al krachten, ik verawcht geen nieuwe.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Ctrl sws.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Nobody.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps
Mea.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Graspop & .Cuppy :p Team mod :cool:
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Geen idee eigenlijk.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Ook geen idee.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Denk dat ikki wel wat zou kunnen als de stam ook meewerkte.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
3x raden :rolleyes:
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Cornétje van ikki :)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Sfeer.
 

DeletedUser58575

Guest
Toch valt me in dit topic altijd een ding op. Je kunt altijd onderscheid maken tussen 2 soorten mensen, aan de hand van vraag 6.

Je hebt de spelers die daar sterke spelers zetten, omdat ze niet naast een pro willen liggen (misschien bang om door de mand te vallen of om keihard geownd te worden? :p) en je hebt de spelers die daar zwakke spelers zetten, omdat ze juist die uitdaging willen en opzoeken.

Valt me wel op. Ik vind die vraag dan ook verreweg het meeste zeggen over degene die post :p
 

DeletedUser54346

Guest
Toch valt me in dit topic altijd een ding op. Je kunt altijd onderscheid maken tussen 2 soorten mensen, aan de hand van vraag 6.

Je hebt de spelers die daar sterke spelers zetten, omdat ze niet naast een pro willen liggen (misschien bang om door de mand te vallen of om keihard geownd te worden? :p) en je hebt de spelers die daar zwakke spelers zetten, omdat ze juist die uitdaging willen en opzoeken.

Valt me wel op. Ik vind die vraag dan ook verreweg het meeste zeggen over degene die post :p

Ik val meer in de smaak bij vraag 17, meer van mijn soort vragen die ik graag beantwoord.
 

Deleted User - 44652

Guest
Toch valt me in dit topic altijd een ding op. Je kunt altijd onderscheid maken tussen 2 soorten mensen, aan de hand van vraag 6.

Je hebt de spelers die daar sterke spelers zetten, omdat ze niet naast een pro willen liggen (misschien bang om door de mand te vallen of om keihard geownd te worden? :p) en je hebt de spelers die daar zwakke spelers zetten, omdat ze juist die uitdaging willen en opzoeken.

Valt me wel op. Ik vind die vraag dan ook verreweg het meeste zeggen over degene die post :p

Ik val meer in de smaak bij vraag 17, meer van mijn soort vragen die ik graag beantwoord.

Wat zegt dat over mij :x.

V6 zegt bij mij niet heel veel denk ik, omdat ik per instellingen beter / slechter ben :p. Dus op w22 heb ik misschien liever een andere speler niet naast me liggen dan hier ;)
 

DeletedUser

Guest
bah als ik dit zo lees is juist waar ik expert op ben helemaal totaal niet opvallend bij de vijanden xD
 
Bovenaan