Dreigende speler

Reactiescore
1.365
Hier ben ik het niet mee eens, hoezo zou je anders behandeld worden als je niet tot een 'groepje' behoort.

Denk dat t ook wel scheelt dat ik wat ouder ben dan de gemiddelde twer, dat ik er anders naar kijk hoor.
Laat dit hierboven dan ook zien door middel van je gedrag, in plaats van al dat gezeik op andere.
Nou, ik had bijv een andere mening over iets. Komen jullie meteen met: (ik citeer) " ik hoop dat je sterft aan de ergste vorm van bloedk......" en dat soort shit. Vonden jullie grappig. Ik niet, was daarom oa ook pleite gegaan kerel. ;)
 
Reactiescore
524
Nou, ik had bijv een andere mening over iets. Komen jullie meteen met: (ik citeer) " ik hoop dat je sterft aan de ergste vorm van bloedk......" en dat soort shit. Vonden jullie grappig. Ik niet, was daarom oa ook pleite gegaan kerel. ;)

Jullie? Graag even dat soort termen eruit halen. Ik heb daar niks mee te maken namelijk. Genoeg dingen gebeurd met die ziekte namelijk in mijn omgeving. Dus hoop dat je eventueel je excuses daarvoor kan aanbieden.
 
Reactiescore
1.365
Jullie? Graag even dat soort termen eruit halen. Ik heb daar niks mee te maken namelijk. Genoeg dingen gebeurd met die ziekte namelijk in mijn omgeving. Dus hoop dat je eventueel je excuses daarvoor kan aanbieden.
Anders ik wel? Niet zo eentonig kerel. T werd tegen mij gezegd, niet tegen jou. Daarnaast ga jij met zulke lui om, ik niet.
 
Reactiescore
524
Anders ik wel? Niet zo eentonig kerel. T werd tegen mij gezegd, niet tegen jou. Daarnaast ga jij met zulke lui om, ik niet.

Het werd tegen jou gezegd, niet door mij, maar ik ben wel de wanna be en ik hoor dus automatisch bij dat groepje? Nee, daar hoor ik dus niet bij.

Je argumenten over dit onderwerp, als dat überhaupt al gezegd is tegen je, zijn dus niet waar over mij. Schrijf dan lekker iemand op wie het wel gezegd heeft, of durf je dat weer niet?

Gaat mij om het even, maar ga niet dingen verzinnen OVER MIJ als het niet over mij gaat.
 

DeletedUser84257

Guest
Laat ALLEMAAL Corneef met rust aub anders kill ik jullie (in game)

jij ook @DenDuvel. gelieve niet onnodig te taggen
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
We hebben gewoon 2x die noobs van TRUMP gerekt, omdat jullie zelf noob waren. altijd grote mond, maar bij eerste beste massa waren jullie verdwenen. toen ging meerendeel samen met de nummer 1 stam (gaatje) en weer bij de eerste beste massa waren jullie weg. Snap ik ook wel door het fantastisch handelen van DER COMBINOMEISTER @Combino Pastasaus

Mvg
idd zo is dat
 
Reactiescore
271
Maar er worden mensen de pleuris ingescholden blijkbaar.
Waar zijn de mods?

Neem aan dat dit gedrag hier niet thuishoort.

En die andere vage jongetjes.
DIT IS W81 niet w77.
Mvg.
 
Reactiescore
1.918
Ik stem op Klaveren Koning
 
Reactiescore
1.365
Het werd tegen jou gezegd, niet door mij, maar ik ben wel de wanna be en ik hoor dus automatisch bij dat groepje? Nee, daar hoor ik dus niet bij.

Je argumenten over dit onderwerp, als dat überhaupt al gezegd is tegen je, zijn dus niet waar over mij. Schrijf dan lekker iemand op wie het wel gezegd heeft, of durf je dat weer niet?

Gaat mij om het even, maar ga niet dingen verzinnen OVER MIJ als het niet over mij gaat.
Durf ik wel hoor. ;)
Heb t ook nog letterlijk gezegd tegen noah hoor.
Jij hoort gewoon domweg bij dat groepje.
Klaar.
Met alle respect, dat noem ik daarin gewoon medeplichtig, want jij zei NIETS toen dat tegen mij letterlijk getypt werd door maatjes van jou.
Dusja, dan kan ik jou erin betrekken.
Maarja, zoals je al ziet tis weer al jouw vriendjes tegen mijn woord.
Thanks voor het bevestigen.
Nu hou ik erover op, lijstjes graag!
 
Reactiescore
524
Durf ik wel hoor. ;)
Heb t ook nog letterlijk gezegd tegen noah hoor.
Jij hoort gewoon domweg bij dat groepje.
Klaar.
Met alle respect, dat noem ik daarin gewoon medeplichtig, want jij zei NIETS toen dat tegen mij letterlijk getypt werd door maatjes van jou.
Dusja, dan kan ik jou erin betrekken.
Maarja, zoals je al ziet tis weer al jouw vriendjes tegen mijn woord.
Thanks voor het bevestigen.
Nu hou ik erover op, lijstjes graag!

Laat eens wat bewijs zien dan? Heb zojuist teruggezocht, maar vind 0,0 met die woorden tegen jou, terwijl jij het wel citeerde toch?


En daarbij komend, ik ben niet 24/7 online dus zou het niet eens voor je op kunnen nemen als ik er niet ben, niet dat ik dat wel zou doen trouwens.
 
Bovenaan