DownOnMe is noob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7
Ja, lekker he :p
 

DeletedUser

Guest
ik was gewoon aan het bedankjes geilen....ITS SUPER EFFECTIVE
 
Reactiescore
7
Ssssst, je moet niet iedereen vertellen van jullie bedankjewedstrijd :p
 

DeletedUser57186

Guest
bedankje waard :) je hebt geen idee wie ik ben, waar ik gespeeld heb of whatever the fuck ;) je gedrag hier is lachwekkend en iedereen weet het

Jij doet het zelfde hoor. Alleen is het verschil dat mijn kennis zo groot is dat ik zoiets direct zie in tegenstelling tot jou/jullie. :)

Klopt, ik ben n00bje en dat blijf ik ook graag, daar wíl ik ook helemaal niks aan veranderen schat :p

Uim ja dat is geen probleem hoor. Ik accepteer dat.

Downonme, ze zijn wel makkelijk op stang te jagen hé?:p

Hhehe :p IDD, deze zin van jou vond ik wel grappig:

dat jij niet trouw aan vrienden bent wist ik al. Bovendien moet je wel met iedereen vriendjes houden want je speelt een maandje actief, bent dan weer pleite en je moet toch wel weer ergens terecht kunnen..

.

Dat zeg ik ook altijd tegen hem. + Alle andere dingen omdat hij echt zo extreem dom en slecht is. Daarom heeft hij me nu op zijn negeer lijstje gezet. :( Hij kon het niet meer aan. En lukt het hier tegen al die stamhoppers, accounthoppers en allemansvriendjes die elkaar helpen als 1 zwerm vliegen omdat ze anders niks voorstellen?
 

DeletedUser

Guest
wat ik me wel afvraag: waarom win je ene keer met je acc een classic en ga je daarna op een ander acc op classic2 spelen?
 

DeletedUser58575

Guest
Zegt toch nie zoveel?
116 punten, dus heeft nooit gespeeld :p
 

DeletedUser57186

Guest
wat ik me wel afvraag: waarom win je ene keer met je acc een classic en ga je daarna op een ander acc op classic2 spelen?

Classic1 speelden ik solo en Classic2 niet. Dus op Classic2 kozen we een naam met de andere medespelers.

LOLLED REALLY BAD

behalve de classic niets waargemaakt dus

maakt nie uit, dat heeft ie op geen van alle werelden waar die gespeeld heeft

? DownOnMe is niet mijn enige account hoor. :p Ik speel al van wereld 6 en al paar top 3 rangs behaalt voor "de tijd van DownOnMe."
Dat ik met DownOnMe soms is inlog op een andere wereld is gewoon om PA over te zetten of om is iets of iemand te contacteren of te checken ofzo.
Dat ik op die werelden ben ingelogd was dus ook allemaal na de classic.
Als ik naar Ctrl leden kijk zie ik er zelf trouwens super veel die ook zo op andere werelden 200 punten hebben behaald ofzo... Ik dacht dat jij toch wat ruimer kon denken hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Classic1 speelden ik solo en Classic2 niet. Dus op Classic2 kozen we een naam met de andere medespelers.





? DownOnMe is niet mijn enige account hoor. :p Ik speel al van wereld 6 en al paar top 3 rangs behaalt voor "de tijd van DownOnMe."
Dat ik met DownOnMe soms is inlog op een andere wereld is gewoon om PA over te zetten of om is iets of iemand te contacteren of te checken ofzo.
Dat ik op die werelden ben ingelogd was dus ook allemaal na de classic.
Als ik naar Ctrl leden kijk zie ik er zelf trouwens super veel die ook zo op andere werelden 200 punten hebben behaald ofzo... Ik dacht dat jij toch wat ruimer kon denken hoor.
ik kan ruim denken irriteer me enkel aan je gedrag hier. je bent niet de enige die top3 staat/heeft gestaan op andere werelden, je bent niet de enige goede speler op het forum dus gedraag je daar ook niet naar ;)
vind het best als je gaat zeiken over echte noobs als sensation en roald maar richward, 50centjohn en eci zijn toch niet meer de spelers die je noob noemt ;)
 
Reactiescore
2.039
classic1 speelden ik solo en classic2 niet. Dus op classic2 kozen we een naam met de andere medespelers.





? downonme is niet mijn enige account hoor. :p ik speel al van wereld 6 en al paar top 3 rangs behaalt voor "de tijd van downonme."
dat ik met downonme soms is inlog op een andere wereld is gewoon om pa over te zetten of om is iets of iemand te contacteren of te checken ofzo.
Dat ik op die werelden ben ingelogd was dus ook allemaal na de classic.
als ik naar ctrl leden kijk zie ik er zelf trouwens super veel die ook zo op andere werelden 200 punten hebben behaald ofzo... Ik dacht dat jij toch wat ruimer kon denken hoor.

accounthoppeeeeer!!!!
 

DeletedUser57186

Guest
ik kan ruim denken irriteer me enkel aan je gedrag hier. je bent niet de enige die top3 staat/heeft gestaan op andere werelden, je bent niet de enige goede speler op het forum dus gedraag je daar ook niet naar ;)
vind het best als je gaat zeiken over echte noobs als sensation en roald maar richward, 50centjohn en eci zijn toch niet meer de spelers die je noob noemt ;)

Ik begin ook niet over andere werelden ( te stoefen). Jullie beginnen daar over waardoor ik mezelf alleen maar verdedig. Maar oke je hebt gelijk dat ik niet zo mag oordelen. Maar als ik jullie reacties vol met fouten zag ging het een beetje snel.


accounthoppeeeeer!!!!

Wat is daar nu accounthopper aan? Het zijn nog altijd accounts waarvan ik van dag 1 ( 126 punten of minder) op speel hoor. :p
Accounthoppers zijn spelers die later op een account komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan