dorpsnamen script

DeletedUser36420

Guest
Ik was het Forum aan het afzoeken naar een script die voor mijn dorpsnamen getallen zet. En toen vond ik dit:

Scripts
Scripts kun je toevoegen aan je snellijst en op een bepaalde pagina uitvoeren door erop te klikken.

Dorpsnamen wijzigen


Volgend script past de namen van al je dorpen aan. Volgend script hernoemt je dorpen naar XXX Sudden Death waarbij XXX een tellertje is (ie 001 -> 999). Te gebruiken in een overzichtpagina.

javascript:var%20text='SuddenDeath ';var%20inputs=document.getElementsByTagName('input');var%20index=1;for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs.id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs.value='';if(index<100)inputs.value+="0";if(index<10)inputs.value+="0";inputs.value+=index%20+%20'';inputs.value+=text;inputs[i+1].click();index++;}}end();



Nu heb ik deze toegevoegd aan mijn snel lijst en suddendeath veranderd in de naam die ik wil. Nu staat dit in mijn snellijst en als ik hier dan op klik gebeurt er niets... Wat doe ik fout? Kan iemand vertellen hoe het echt moet?
 

DeletedUser

Guest
Nee, het kan altijd, maar als je erg gesteld bent op je dorpsnamen, dan is dat de waarschuwing dat je het hernoemen niet ongedaan kan maken ('Ctrl + Z')
 
Reactiescore
746
Is er een versie van voor Wereld 32? Als ik dit script gebruik, wilt het niet werken. Of is er een andere script voor gemaakt?

Dat is waarschijnlijk omdat je een verouderde versie hebt. Zodra innogames een update doorvoert moeten er nieuwe scripts worden opgesteld.

Deze zou het moeten doen:
Code:
javascript:/*@contributor Lekensteyn<lekensteyn@gmail.com>@version 0.4.20101108 edit by Tuam 20140320 edit by iwantwin93 20140322*/void function(){var e=(frames.main||self).document,t=prompt("Vul hier de nieuwe naam in. Opties:\n\n*Vul {#k} in voor continentnr. van het dorp\n*Vul {#x} in voor de x-coördinaat van het dorp\n*Vul {#y} in voor de y-coördinaat van het dorp\n*Vul {#xxx} in voor de x (1 wordt 001)\n*Vul {#yyy} in voor de y (1 wordt 001)\n*Vul {#c} in voor coördinaten van het dorp\n*Vul {#old} in voor de oude dorpsnaam\n*Vul {#nr} in je dorpsnaam in om op die plek een nummer weer te geven. Vervolgens wordt je nog gevraagd hoeveel cijfers hij sowieso moet geven (bij 4 geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n*Vul {#cd} in om de xx.xx.xx notatie te krijgen voor coördinaten.",""),n=1;if(t)if(t.length<3)alert("Geef minstens 3 tekens op");else{var r=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,i=0,s,o,u,a,f=/{#nr}/.test(t),l=/{#cd}/.test(t),c=function(e){return e>9?e>99?e:"0"+e:"00"+e};if(f){var h=prompt("Hoeveel cijfers sowieso weergeven? (als hier 4 ingevuld wordt, geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n\nNiet of fout invullen geeft een normale reeks op (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nAls het nummer groter is als dit cijfer, dan wordt de grotere nummer gebruikt.","");if(h)h=h.match(/\d+/);if((h=h?h*1:0)&&(n=prompt("Begin het nummeren bij:",n)))n=n.match(/\d+/);n=n?n*1:0;var p=-1*h,d=Array(h).join("0")}$.each($(".quickedit-vn"),function(){var e=$(this);a=$.trim(e.find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(r);var i=a;o=t.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,c(a[2])).replace(/{#yyy}/g,c(a[3]));if(f){s=""+n++;if(h>s.length)s=(d+s).substr(p);o=o.replace(/{#nr}/g,s)}if(l){s=c(a[2]).split("");a=c(a[3]).split("");o=o.replace(/{#cd}/g,a[0]+s[0]+"."+a[1]+s[1]+"."+a[2]+s[2])}$.ajax({url:game_data.link_base_pure+"main&ajaxaction=change_name&village="+e.attr("data-id")+"&h="+game_data.csrf,data:{text:o},success:function(){e.find(".quickedit-label:first").text(o+" ("+i[0])}})})}}()
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Code:
javascript:/*@contributor Lekensteyn<lekensteyn@gmail.com>@version 0.4.20101108 edit by Tuam 20140320 edit by iwantwin93 20140323*/void function(){var e=(frames.main||self).document,t=prompt("Vul hier de nieuwe naam in. Opties:\n\n*Vul {#k} in voor continentnr. van het dorp\n*Vul {#x} in voor de x-coördinaat van het dorp\n*Vul {#y} in voor de y-coördinaat van het dorp\n*Vul {#xxx} in voor de x (1 wordt 001)\n*Vul {#yyy} in voor de y (1 wordt 001)\n*Vul {#c} in voor coördinaten van het dorp\n*Vul {#old} in voor de oude dorpsnaam\n*Vul {#nr} in je dorpsnaam in om op die plek een nummer weer te geven. Vervolgens wordt je nog gevraagd hoeveel cijfers hij sowieso moet geven (bij 4 geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n*Vul {#cd} in om de xx.xx.xx notatie te krijgen voor coördinaten.",""),n=1;if(t)if(t.length<3)alert("Geef minstens 3 tekens op");else{var r=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,i=0,s,o,u,a,f=/{#nr}/.test(t),l=/{#cd}/.test(t),c=function(e){return e>9?e>99?e:"0"+e:"00"+e};if(f){var h=prompt("Hoeveel cijfers sowieso weergeven? (als hier 4 ingevuld wordt, geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n\nNiet of fout invullen geeft een normale reeks op (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nAls het nummer groter is als dit cijfer, dan wordt de grotere nummer gebruikt.","");if(h)h=h.match(/\d+/);if((h=h?h*1:0)&&(n=prompt("Begin het nummeren bij:",n)))n=n.match(/\d+/);n=n?n*1:0;var p=-1*h,d=Array(h).join("0")}$.each($(".quickedit-vn"),function(){var e=$(this);a=$.trim(e.find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(r);var i=a;o=t.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,c(a[2])).replace(/{#yyy}/g,c(a[3]));if(f){s=""+n++;if(h>s.length)s=(d+s).substr(p);o=o.replace(/{#nr}/g,s)}if(l){s=c(a[2]).split("");a=c(a[3]).split("");o=o.replace(/{#cd}/g,a[0]+s[0]+"."+a[1]+s[1]+"."+a[2]+s[2])}var u=o;$.ajax({url:game_data.link_base_pure+"main&ajaxaction=change_name&village="+e.attr("data-id")+"&h="+game_data.csrf,data:{text:u},success:function(){e.find(".quickedit-label:first").text(u+" ("+i[0])}})})}}()



ik heb deze, geen idee of het dezelfde is maar hij werkt
 
Reactiescore
746
Code:
javascript:/*@contributor Lekensteyn<lekensteyn@gmail.com>@version 0.4.20101108 edit by Tuam 20140320 edit by iwantwin93 20140323*/void function(){var e=(frames.main||self).document,t=prompt("Vul hier de nieuwe naam in. Opties:\n\n*Vul {#k} in voor continentnr. van het dorp\n*Vul {#x} in voor de x-coördinaat van het dorp\n*Vul {#y} in voor de y-coördinaat van het dorp\n*Vul {#xxx} in voor de x (1 wordt 001)\n*Vul {#yyy} in voor de y (1 wordt 001)\n*Vul {#c} in voor coördinaten van het dorp\n*Vul {#old} in voor de oude dorpsnaam\n*Vul {#nr} in je dorpsnaam in om op die plek een nummer weer te geven. Vervolgens wordt je nog gevraagd hoeveel cijfers hij sowieso moet geven (bij 4 geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n*Vul {#cd} in om de xx.xx.xx notatie te krijgen voor coördinaten.",""),n=1;if(t)if(t.length<3)alert("Geef minstens 3 tekens op");else{var r=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,i=0,s,o,u,a,f=/{#nr}/.test(t),l=/{#cd}/.test(t),c=function(e){return e>9?e>99?e:"0"+e:"00"+e};if(f){var h=prompt("Hoeveel cijfers sowieso weergeven? (als hier 4 ingevuld wordt, geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)\n\nNiet of fout invullen geeft een normale reeks op (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nAls het nummer groter is als dit cijfer, dan wordt de grotere nummer gebruikt.","");if(h)h=h.match(/\d+/);if((h=h?h*1:0)&&(n=prompt("Begin het nummeren bij:",n)))n=n.match(/\d+/);n=n?n*1:0;var p=-1*h,d=Array(h).join("0")}$.each($(".quickedit-vn"),function(){var e=$(this);a=$.trim(e.find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(r);var i=a;o=t.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,c(a[2])).replace(/{#yyy}/g,c(a[3]));if(f){s=""+n++;if(h>s.length)s=(d+s).substr(p);o=o.replace(/{#nr}/g,s)}if(l){s=c(a[2]).split("");a=c(a[3]).split("");o=o.replace(/{#cd}/g,a[0]+s[0]+"."+a[1]+s[1]+"."+a[2]+s[2])}var u=o;$.ajax({url:game_data.link_base_pure+"main&ajaxaction=change_name&village="+e.attr("data-id")+"&h="+game_data.csrf,data:{text:u},success:function(){e.find(".quickedit-label:first").text(u+" ("+i[0])}})})}}()



ik heb deze, geen idee of het dezelfde is maar hij werkt

Yep, is exact dezelfde. Even gecontroleerd.
Dit is raar. :s
 

DeletedUser

Guest
Nu krijg ik zelfs de pop-up niet meer?

Heb vgm dialoogvensters per ongeluk uitgeschakeld. Weet iemand waar ik dat weer aan zet? :S

Met Google Chrome.

E: Al gefixt. Maar hij doet nog steeds niks anders dan refreshen. Heb gister mijn browser geschiedenis & alle shit verwijderd. Gebeurt nog niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Kun je hem is proberen in een andere browser?
Ik heb ook een hele tijd gehad dat hij voor opera en firefox en op mobiel niet werkte, maar wel met chrome
 
Bovenaan