dorp overnemen

Reactiescore
93
Ik heb een vraagjj. Hoe kan ik een dorp overnemen? ik ben nieuw, en snap t nog niet helemaal, en dat is een belangrijke vraag van mij. Hoe kan dat????:confused:
 

DeletedUser

Guest
lees de hulp eerst eens, *belangrijk*
je moet eerst een adelshoeve bouwen, om die te kunnen bouwen moet je eerst een markt van lvl 10 hebben, hoofdgebouw van lvl 20 en een smederij van lvl 20. Als je dan je adelshoeve hebt kan je goudmunten slaan en een edelman produceren, hiermee kan je dorpen overnemen, maar staat allemaal fijn uitgelegd in de hulp.
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik weet het, maar ik weet niet wat dat juist inhoud, ik ben enkel munten gewoon. Dus heb ik ook aangeraden om zeker de hulp te lezen.;)
 

DeletedUser

Guest
het is beter om eerst ong. 5000 punten + een goed leger te hebben,
en dan pas edels gaan maken en nieuwe dorpen edelen! ;)
 

DeletedUser

Guest
dorpen overnemen

En begin met verlaten dorpen,eerst scouten,met zoveel mogelijk verkenners,na latere aanv. stuur ik meestal maar zes verken. mee.
De munten slaan is bij de meeste wereld. gelijk sommigen 1+5 b.v werken met opgeslagen hoeveelheden en moet je jouw adels hoeve opgraden voor de volgende edel!
Succes en veel plezier:cool:
ps,zorg wel dat je genoeg troepen hebt.
 

DeletedUser

Guest
En begin met verlaten dorpen,eerst scouten,met zoveel mogelijk verkenners,na latere aanv. stuur ik meestal maar zes verken. mee.
De munten slaan is bij de meeste wereld. gelijk sommigen 1+5 b.v werken met opgeslagen hoeveelheden en moet je jouw adels hoeve opgraden voor de volgende edel!
Succes en veel plezier:cool:
ps,zorg wel dat je genoeg troepen hebt.

1. Begin met een actieve speler, die hebben meer punten, en al helemaal in werelden waar barbarendorpen niet meegroeien.
2. Een verlaten dorpje van 50 pt. scouten :rolleyes:
3. Met zo veel mogelijk verkenners :rolleyes:
4. Dorpen met 50 pt. hoef je echt niet te clearen ofsow hoor :rolleyes:
5. Hoezo precies 6 verkenners? :eek:
6. wereld 6 werkt niet met pakketjes :rolleyes: (tja, als je 1+5 neerzet vraag je er gewoon om)
 
Bovenaan