Door de muur om 7 uur

  • Topicstarter Deleted User - 2242732
  • Startdatum
Reactiescore
255
@andere: vind die eenpersoonsplaatjes maar niks :)

Dan moet je duidelijker zijn bij het opstellen van je lijstje bij voornamelijk je thema. Ik maakte nochtans een plaatje met iemand die door een 'gebroken' muur heen kwam. Anyway, succes met zoeken.

fbd0a478b57ea799be417867b15eae60.png
 

DeletedUser47069

Guest
misschien de tekst naar links(uit het plaatje) laten opschuiven wanneer hij geramd wordt (als dat mogelijk is)


vind ik wat te godsdienstig :p

@andere: vind die eenpersoonsplaatjes maar niks :)


straks :)

E:

Sorry, gaat echt niet, dan heb ik +-80 frames en dan kan je het bestand niet op je profiel zetten omdat het te veel plaats inneemt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53131

Guest

je gebruikt te veel lighten man, vind je nu zelf dat het nog duidelijk is wat het is? want je moet echt al heel goed gaan kijken wil je die draak zien en dat die door een muur bokst, nog 1/10de extra van dat effect en ik zou haast denken dat het abstract is(niet wat het moet zijn dus...)
 

DeletedUser

Guest
Zit er een gedachte achter deze naam, zovan na 7 uur is nachtbonus weg dus dan gaan we er door heen of is het gewoon random? :p
 

DeletedUser

Guest
Ja maar 7 kan je toch opeens te binnen schieten? :p En als er 9 stond was er een even grote kans dat het een ander getal was.
 

Deleted User - 2242732

Guest

deze vond ik wel nice met de tekst zo, alleen de pic zelf vond ik jammergenoeg maar niks (zelfde pic als mijn vroegere)

Dan moet je duidelijker zijn bij het opstellen van je lijstje bij voornamelijk je thema. Ik maakte nochtans een plaatje met iemand die door een 'gebroken' muur heen kwam. Anyway, succes met zoeken.

fbd0a478b57ea799be417867b15eae60.png

je hebt gelijk, excuses :)
Zit er een gedachte achter deze naam, zovan na 7 uur is nachtbonus weg dus dan gaan we er door heen of is het gewoon random? :p

dat was inderdaad de gedachte ;)
 
Bovenaan