DomTe, heeft het nog bestaansrecht?

DeletedUser

Guest
ik zeg toch XD dat het ons niets uit maate wat we bereikten XD schade of geen schade ;) we wouden de nieuwe speler gewoon welkom heten =) dat mag toch :confused: of mogen we niet meer vriendelijk doen tegen elkaar :(

Je lult crap xD, met al je rare :p emoticons :D

Nu serieus. Elke actie heeft een doel, en dat is óf de speler breken, óf dorpenwinst te maken. Welkom heten is gewoon om jezelf in te dekken in de wetenschap dat je toch niks binnenhaalt. Kom met wat beters..
 

DeletedUser

Guest
Je lult crap xD, met al je rare :p emoticons :D

Nu serieus. Elke actie heeft een doel, en dat is óf de speler breken, óf dorpenwinst te maken. Welkom heten is gewoon om jezelf in te dekken in de wetenschap dat je toch niks binnenhaalt. Kom met wat beters..

Niets tegen mijn emoticons! Ik hou daar van :D

eerlijk gezegd XD kreeg ik van iemand te horen dat er nieuwe spelers op spyro zouden komen. Hierop reageerde ik voor de grap met dat we wel welkom konden heten met wat incommings :p hier op is deze aanval dan ook op gezet dus jah ^^ in princiepe was het dus ook echt welkom heten XD
en jah ik had ook wel verwacht dat het niets zou opleveren :)
 

DeletedUser

Guest
zou ik niet te zeker van zijn duifje :p maar idd dat willen we niet! volgens jullie dictators zou ik domte binnen een maand naar zijn kloten helpen! das nog meegevallen geloof ik :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
zou ik niet te zeker van zijn duifje :p maar idd dat willen we niet! volgens jullie dictators zou ik domte binnen een maand naar zijn kloten helpen! das nog meegevallen geloof ik :D:D:D:D

Want ze waren al naar de klote? Zelfs jij kon het niveau niet meer naar beneden halen :p
 

DeletedUser

Guest
Wat hoor ik nu? We zouden DomTe afkraken... Dingen 'uit de context rukken'. Dat al die spelers grijs worden kan DomTe niks aan doen. Waarom worden spelers grijs? Er is altijd wel een mooie reden of een mooi verhaal te vinden dat het kan verklaren.

Staat nog altijd als een paal boven water dat bij andere stammen het aantal mensen dat grijs gaat veel lager is. Je kan zeggen wat je wilt maar zo is het en dan kunnen we met ze alle leuke contexten gaan verzinnen maar wat verandert dat er nu aan?

Verder is het gewoon mooi wij sturen wat vegen en dan nu uiteindelijk sturen jullie wat vegen terug. Dat jullie vervolgens geen dorpen pakken laat alleen maar zien dat wij wel kunnen verdedigen. Edels heb ik niet gezien overigens... maar goed jullie hadden waarschijnlijk zelf al door dat dat verspilling van die leuke mannetjes zou zijn. Alleen noem het vervolgens niet 'het welkom heten van een speler'. Als je dat zo goed wil praten dat er geen resultaten geboekt zijn is dat ook gewoon flauw.

Dan wil ik ook nog reageren op dat TSL hier de enige zou zijn die respect betoont aan de tegenstander.. omdat iemand in jou straatje praat vind je gelijk dat diegene respect toont? Het spijt me maar volgens mij gaat respect om iets heel anders. Dit is gewoon een gezonde discussie over waarom wij denken dat het bij jullie wat minder gaat. Het is wel leuk dat jullie andere dingen beweren en natuurlijk heel gemakkelijk om dan te zeggen dat wij dat niet kunnen weten wat zich binnen de muren van DomTe afspeelt. Is het heel relevant wat zich binnen de muren van DomTe afspeelt eigenlijk? Is dat echt nodig om te weten hoe de vork in de steel zit. In mijn ogen absoluut geen vereisten om af en toe is enige conclusies te trekken. Dat het nu volgens jullie weer beter gaat... dat gaan we dan als het goed is in de cijfertjes terug moeten zien. Voor alsnog... we zien een duidelijk hoger percentage grijs bij jullie en bovendien hebben wij geloof ik ook net iets meer dorpen van jullie dan andersom.

Dan zou ook de rang niet zo belangrijk zijn. Tot op zekere hoogte moet ik je gelijk geven zoveel maakt de rang niet uit. Het gaat er uiteindelijk om hoe je het doet en of je het naar je zin hebt in het spel. Dat dit versterkt kan worden door de rang kunnen we natuurlijk niet ontkennen maar het is toch net wat meer bijzaak dan hoofdzaak. Daar ging het me echter niet om... Van de 'topstammen' (die de doorsnee speler meestal aanduidt met top 5 stammen) worden nu eenmaal een aantal dingen verwacht. Daar is tot nu toe (wat niet is kan nog komen natuurlijk !) in ieder geval in mijn ogen maar matig aan voldaan.

Gewoon (net als TSL) dus ook mijn objectieve mening :)
 

DeletedUser

Guest
Als DomTe wat aanvalletjes krijgt weet je al wie de vv heeft... Die andere zijn er niet of kunnen niet deffen.
 

DeletedUser20193

Guest
Stt.
niet zeggen :|

Sammy 7 mag ook dorpjes gaan opbouwen ;)
 

DeletedUser16443

Guest
Maarja, leuk voor die dorpjes. Alleen met straks nog 2 nieuwe co's zijn we nog actiever dan jullie allemaal. :p

mjah.. jullie hebben dan ook aardig spelers nodig om de dorpen weer op te bouwen he.. als jullie stam geen VV wil doen... tsjah dan moet je maar meer co's zoeken:p

owja.. ik zou als ik jullie was ook maar eens de dorpjes na lopen, ik kom genoeg Mix dorpen tegen:D:D
 

DeletedUser20193

Guest
mjah.. jullie hebben dan ook aardig spelers nodig om de dorpen weer op te bouwen he.. als jullie stam geen VV wil doen... tsjah dan moet je maar meer co's zoeken:p

owja.. ik zou als ik jullie was ook maar eens de dorpjes na lopen, ik kom genoeg Mix dorpen tegen:D:D

Je was toch genoeg actief dus dan heb je daar wel even tijd voor -,-
 
Bovenaan