Dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4141

Guest
2de thread die ik ooit open.. Ik merk dat het forum vaak heel stil is.
En eigenlijk rustig aan het uitsterven is.

De grote reden hiervoor is wellicht dat spelers ingame uitsterven en die dus ook het forum verlaten.

De grootste reden lijkt me echter het agressief optreden van appeljongens. Hij sluit zeer snel nieuwe topics en gaat veel te snel mensen met de vinger wijzen.

Ik zie dat interessante topics waar het plots druk is.
Zoals bevoorbeeld: Al Capone (Missie Mislukt) . (gemiddeld 10 posts om 3u)
meteen geblokkeerd worden.
En dan heb je de oude topics: Kaart- W3 - Topstammen/Algemeen babbeltopic (gemiddeld 3 posts om de 24u) waar er dan ook nog vaak één van appeljongens tussen zit die preekt om niet te spammen.

Mijn vraag is naar appeljongens toe om minder streng te zijn en dit forum levend te houden.


Alvast bedankt,
 

DeletedUser

Guest
rofl nog minder streng :p ik denk dat ik dit forum al goed genoeg laat draaien om het gezellig te houden. Soms laat ik al wel eens wat door de vingers omdat het wel eens moet kunnen. Maar overtollige spam pakt niet bij mij (trouwens ik trek nog steeds geen mensen voor moesten jullie er nog steeds aan twijfelen ;) )

Daarbij ben ik niet de enigste mod die hier af en toe komt optreden en ik ben echt niet van de strengste. Dat er hier nog amper gereageerd wordt lijkt me meer aan jullie dan aan mij. Niet ik hoef hier te reageren maar wel jullie.

Maar goed ook hier komt een slotje op omdat dit geen nieuw topic vereist en even goed in het algemene babbeltopic moest komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan