Disney

Reactiescore
698
Part of your world is een zeer mooi nummer. Nog een nummer van de kleine zeemeermin die je eens moet luisteren is die van de musical met Free Souffriau.
Volledig Nederlandstalig, maar Freeke kan goed zingen.
Dat de film uitkomt in 2023 wist ik nog niet. Ik kijk er al naar uit!!

Ik vind het wel fijn dat de liedjes toch enigszins een beetje anders worden gezongen bij verfilmingen. Ik ben daardoor enorm verliefd geworden op Loyal Brave True van Mulan en Reflexions.
Be our guest zeer leuk nummer. Daar hebben heb ik zelfs op gesprongen. Dat nummer verveelt niet.
Al vind ik Beauty and The Beast van Celine Dion & Peabo Bryson iets mooier dan Ariana Grande en John Legend.
 
Reactiescore
112
marvel-universe-i31869.jpeg
Aantal Marvel vraagjes:

1. Hoeveel Infinity Stones zijn er? 6
2. Waar staat S.W.O.R.D. voor? Sentient World Observation and Response Department
3. Waar staat S.H.I.E.L.D. voor? Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division
4. Welk materiaal is gebruikt voor Captain America’s shield en Bucky’s arm? Vibranium
5. In welke MCU film dook Spider-man voor het eerst op? Captain America: Civil War
6. Waar is Pepper Potts allergisch voor? Aardbeien
7. Welke game speelde Thor in Avengers: Endgame? Fortnite
8. In welke film is Stan Lee zijn laatse cameo? Avengers: Endgame





Wat is je favoriete Disney Easter Egg* ?

* Easter Egg’s (media) Is een term die wordt gebruikt om een bericht, afbeelding of functie te beschrijven die is verborgen in bv een film.
 
Reactiescore
1.777
ik kijk geen disney ik vind dat dat voor kinderen is
 
Reactiescore
746
Wat is je favoriete Disney Easter Egg* ?

Ik vind het Belle & het Beest theesetje in Tarzan leuk :D
Is me nooit opgevallen als kind natuurlijk maar was wel leuk om het te zien toen iemand me erop wees :D

1644318585974.png

Lijkt me wel dat men dit gewoon doet omdat de graphics al bestaan en ze niet meer opnieuw gemaakt moeten worden (maw. uit kostenbesparing), maar altijd leuk om te zien :D
 
Reactiescore
112
30e verjaardag van Disneyland Paris dit jaar!

Nieuwe show een aantal keer per dag aan het( vernieuwde) Doornroosje kasteel
Nieuwe kostuums van de figuren
Een nieuwe pre-show met drones voor de vuurwerkshow!

Zin in!

 
Reactiescore
112
Disneyland Parijs nieuws!

De werken aan Avengers Campus zijn bijna achter de rug en de volgende fase gaat daarom van start. De eerste lijnen van het Frozen themaland zijn al te zien.

Op de werkplaats zijn er grote silo's en kranen te zien. Uiteindelijk zal er een groot meer komen in het midden van het park. Dit moet de 'eyecatcher' worden als je studio 1 buiten wandelt. Een groot aantal bouwhekken geeft een richting waar, en hoe groot het meer zal zijn.
In het Frozen themaland wordt er een winkel, restaurant, meet en greet locatie en een attractie gebouwd. Het gebied zal vormgegeven worden naar het stadje Arendelle uit de films.
 
Reactiescore
2.489
De Toy Story saga continues! Wie kijkt er uit naar Lightyear?

 
Reactiescore
1.659
Part of your world is een zeer mooi nummer. Nog een nummer van de kleine zeemeermin die je eens moet luisteren is die van de musical met Free Souffriau.
Volledig Nederlandstalig, maar Freeke kan goed zingen.
Dat de film uitkomt in 2023 wist ik nog niet. Ik kijk er al naar uit!!

Ik vind het wel fijn dat de liedjes toch enigszins een beetje anders worden gezongen bij verfilmingen. Ik ben daardoor enorm verliefd geworden op Loyal Brave True van Mulan en Reflexions.
Be our guest zeer leuk nummer. Daar hebben heb ik zelfs op gesprongen. Dat nummer verveelt niet.
Al vind ik Beauty and The Beast van Celine Dion & Peabo Bryson iets mooier dan Ariana Grande en John Legend.
Ik ben verliefd op mulan
 
Bovenaan