Discussietopic - Nieuw community management

Reactiescore
13
De oude discord is nog actiever dan het forum hier. Ook zijn de ex mods daar nog behulpzamer dan het huidige team. Benieuwd wanneer het nieuwe team eens in actie schiet. Iedereen wacht op jullie visie.
Oude team was het ook wachten op supports. Om nog maar te zwijgen van de ‘boostregels’ die elke keer anders werden aangepakt. Was ook niet correct.
 
Reactiescore
5
Oude team was het ook wachten op supports. Om nog maar te zwijgen van de ‘boostregels’ die elke keer anders werden aangepakt. Was ook niet correct.
Ik heb toch nooit standaard bijna 3 dagen moeten wachten op een simpele vraag hoor. Boostregels zijn inderdaad vreemd, en zijn nog steeds niet goed in mijn ogen maarja...
 
Reactiescore
13
Ik heb toch nooit standaard bijna 3 dagen moeten wachten op een simpele vraag hoor. Boostregels zijn inderdaad vreemd, en zijn nog steeds niet goed in mijn ogen maarja...
Heb wel degelijk gevallen waar dit 3 dagen is. En duckje deed het best aardig, maar hij was even goed vaag.
Jullie rekenen hier een nieuw team af op 2 weken tijd? Duckje kon na zoveel jaren nog niet deftig meedelen wat boosten was en wat niet.
Enige wat ik eigenijk wil zeggen, geef die nieuwe gasten toch een kans.
 

Bijlagen

  • IMG_7907.jpeg
    IMG_7907.jpeg
    137,2 KB · Weergaven: 65
Reactiescore
1.704
Heb wel degelijk gevallen waar dit 3 dagen is. En duckje deed het best aardig, maar hij was even goed vaag.
Jullie rekenen hier een nieuw team af op 2 weken tijd? Duckje kon na zoveel jaren nog niet deftig meedelen wat boosten was en wat niet.
Enige wat ik eigenijk wil zeggen, geef die nieuwe gasten toch een kans.
nee
 
Reactiescore
559
Sorry maar er moet echt iets aan die naam gebeuren. Hoe spreek je dat zelf uit? Krdriedrielog?
idd,
ik herinner mij dat schijnbaar simpele namen als @nonkel jos al moeilijkheden met zich meebrachten.
wat was het trouwens?
nonkel jos (met j zoals jong)
nonkel jos (met j zoals gendarme)
nonkel jos (met j zoals djordy)
 
Reactiescore
1.733
Het vrije forum dient vrij te zijn. Dat wisten jullie wel toch modjes ?
 
Reactiescore
431
Krijgen we een nieuwe discord chat nu de oude link weg is?

Ik help anders graag met het opbouwen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik collaboreer immers graag met dit nieuwe regime
 
Bovenaan