Discussietopic: Gok de Top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.508
Hierbij presenteer ik jullie de uitslag en is ook terug te vinden in het inzendingentopic.

Ik had wat tijd over dus heb besloten om deze tijd goed te benutten. Hierbij presenteer ik jullie de uitslag. Zoals van te voren al gezegd is er bij elke categorie 250 pp's te winnen. Als er een gedeelte eerste plaats is worden de pp's evenredig over de winnaars verdeeld.

In de categorie spelers:
Zowel TheCavalryIsHere als Calamity. hebben hier 16 punten behaald. Hierdoor zullen ze de pot van 250 pp's samen verdelen. Ieder krijgt dus 125 pp's.

In de categorie stammen:
Zowel Brainsick als Calamity. hebben hier 3 punten behaald. Hierdoor zullen ze de pot van 250 pp's samen verdelen. Ieder krijgt dus 125 pp's.

In de categorie OD:
Calamity. hier 4 punten behaald. Hiervoor krijgt hij 250 pp's.

In de categorie rest:
Zowel Brainsick, .Awake als Calamity. hebben hier 3 punten behaald. Hierdoor zullen ze de pot van 250 pp's samen verdelen. Ieder krijgt dus 83 pp's.

aoltoxvc1.png

Ik wil de deelnemers bedanken! Dat deze gewonnen pp's goed ingezet mogen worden. Ik zal de prijzen deze week uitdelen. Hiernaast wil ik ook een applaus voor @Hopeful die zijn eerste contest heeft afgesloten.

Hiernaast wil ik ook een applaus voor @Hopeful die zijn eerste contest heeft afgesloten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
hoi, bij wie heeft de meeste prestaties staat in het groen thecav en rainbowchiks, maar ik heb toch echt meer prestaties :p
 
Reactiescore
2.508
Blama Duncan, ik kijk er nu naar

Aangepast

PS Duncan merge deze posten maar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75329

Guest
Uhh ik heb puntjes verdient maar toch hard gefaald.. Ik had in gedachte (vraag me niet hoe ik er aan kom) dat de contest pas ergens volgende week zou eindigen..
Nja thanks anyway :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als jullie verder nog feedback hebben dan horen we het graag!

Is dit voor herhaling vatbaar? Zo ja: houden zo, of kan het beter? Zo nee: waarom niet, en wat kunnen we doen om het wél voor herhaling vatbaar te maken?

Ik hoor het graag :)


Sorry voor het vergeten van een hoodletter, Calamity. Het spijt me zeer. :(
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als jullie verder nog feedback hebben dan horen we het graag!

Is dit voor herhaling vatbaar? Zo ja: houden zo, of kan het beter? Zo nee: waarom niet, en wat kunnen we doen om het wél voor herhaling vatbaar te maken?

Ik hoor het graag :)



Sorry voor het vergeten van een hoodletter, Calamity. Het spijt me zeer. :(

Excuses aanvaard.

Vond het wel grappig, puur gokken dit. En als m'n co er goed in is, doe t vaker :D
 

DeletedUser74966

Guest
8ddf53acc21a5e2eb1f499b2beff0693.png




Rapper Sjors is vanaf nu een verboden woord op dit forum, iedereen die het na deze post gebruikt krijgt een ban mvg
Ik had echt verwacht dat je het bestand naar 'fappen' zou vernoemen. Kon je nog claimen dat je met beide tegelijk bezig was.
 

DeletedUser79168

Guest
Graag een andere dag dan zondag om het in te geven want in het weekend vind ik niet ideaal
 
Reactiescore
2.508
Stond genoteerd ;)

Lijkt me niet eerlijk tegenover de rest. Dan moet alles verplaats worden. Op korte termijn(weekje) komt er een 2e ronde, jullie zijn dan van harte welkom.

We zullen er in het vervolg rekening mee houden om de deadline niet in het weekend te zetten ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Pps worden morgen uitgedeeld, ik vergat het vandaag :oops:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan