Discussietopic community-Vertegenwoordiger

DeletedUser

Guest
Thx allemaal. Eerste feedback is binnen, zal morgen (vandaag bedoel ik) de in-game PM opstellen en verder van start gaan op het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63918

Guest
Gefeliciteerd Aus, hopelijk word TW wat het was...

Ik heb het volste vertrouwen in je!
 
Reactiescore
1.039
Het is Anthraxxis, volgens mij vind hij nogal gouw dat iemand het slecht doet, zelf doet hij echter helemaal niks
 

DeletedUser61042

Guest
Trolololol Anthraxxis:D

Maar aus ik weet niet of het binnen je mogelijkheden ligt maar kan je niet eens contact met innogames op nemen zodat ze eindelijk eens naaar ons gaan luisteren inplaats van aan het geld denken?
 

DeletedUser56218

Guest
Off-topic en spam is verwijderd. Dit is het discussietopic van de Community Vertegenwoordiger, voor discussies over de opperz0r kunnen jullie op het Vrije Forum terecht ;).
 

DeletedUser63918

Guest
Is er een kans dat de bedank knop terug komt?
Want ik denk dat ik voor het hele forum mag spreken dat deze nogal gemist word.

"Als er een bedankt knop was, wat er door een stomme update niet meer is, had ik je bedankt!"
Die was daarvoor er ook al niet meer, wegens de "Bate Gateaway" dus je zin klopt niet. En dit is door TW weggehaald om te zorgen dat je die post überhaupt kon posten.

Misschien nog een idee om de regels van TW ingame nog eens rond te sturen? Want de helft van de spelers kent ze niet...

Verder infi, je handtekening loopt achter ;)
 

DeletedUser

Guest
Evaluatie CV project

Ik had graag nog eens eenieders mening gehad over het CV project, en eventuele verdere feedback op de aangehaalde puntjes of nieuwe puntjes.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Evaluatie CV project

Succes met antwoorden te verkrijgen op dit forum!:p
 
Bovenaan