Discussietopic: 2de klassieke wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57186

Guest
Als je maar twee accounts van me kent waarom ga je dan oordelen?
Op W25 heb ik dat account dus niet gekregen?
Achja vluchten jij kent het verhaal niet bepaald dus ik vind niet echt dat je daar over moet gaan oordelen. ;)

Dit is niet een ziekenhuis of politiekantoor waar je alle informatie mooi in een document krijgt.
Het is ook een combinatie tussen oordelen, speculeren, ervaringen, gesprekken ...
Op de Classic zat het account waarop jij speelden in de stam waarin ik zat dus kan/mag ik daar wel over oordelen.
Op wereld 25 heb ik dit gehoord:

1. jij op een account spelen
2. account tegenslag krijgen
3. jij naar een ander top 10 account gaan na 1 week wachten.

Bron = Brian.

Dat klopt wel aardig ja :D. Behalve dan dat ik er niets van af weet.

Dat is waar mijn ex stamgenootje.

Haha, HQ rushen in de startfase? Lol, faal. :p

Maffiosie. :p Volgens mij waren we bondgenoten op wereld 6 of 7 ofzo. XD

En die dikgedrukte zin is werkelijk lachwekkend. Jij wilt dus zeggen dat doordat jij contact had met hem Tanken zo'n succes is geworden zonder ook maar iets op die wereld te doen? Trololololololo

Is Tanken door mij een goeie stam geworden: Neen
Is Tanken opgericht door 2 spelers die vroeger harde woorden met elkaar hadden maar toch goed konden samen werken: ja. En zoals je kon zien is er iets moois uitgekomen ( nummer 1 stam van wereld 24) Het was ook maar een dom voorbeeld en ik heb er nog betere.

Ook ik hoorde dat er nog mensen door wouden spelen op de classic.

Zeer tof dat de spelers die alleen maar BB's edelen en de iterners verder wilden spelen. Dat ze maar eens het begrip van "spelen" leren kennen en is beginnen met een speler aan te vallen.
ook grappig dat ik van spelers persoonlijke meldingen kreeg dat ze liever verder wilden spelen omdat ze al zo ver zijn gekomen ( de meesten hadden 4k punten).

Maar nee, omdat Ludo moet studeren besluit die om iedereen uitnodigen en de classic te beeïndigen. En zoals je zelf toegeeft is dat dus de makkelijke weg kiezen en ben je totaal hypocriet bezig door rond te bazuien dat wij de makkelijke weg kiezen maar het zelf gewoon keihard op de afgelopen classic hebt gedaan.


Ik vertel net dat ik 2X de nummer 1 stam oorlog heb verklaard en nog andere dingen dus altijd voor de moeilijkste weg heb gekozen. Maar als ik moet stoppen....moet ik stoppen. Het is niet dat ik gestopt ben omdat ik aanvallen kreeg ofzo he, maar omdat ik op 1 freb begonnen ben met mijn studies en me daar voor 100% op wil richten wat me al prima lukt :p.

En als ik de macht heb om een wereld te kunnen sluiten in mijn 1tje....waarom zou ik die dan niet nemen als ik al mijn vijanden al van de kaart heb geveegd en dus toch niet veel meer kan doen.
Voor de rest heb ik ook bewijzen gehad dat andere stammen net het zelfde plannetje van plan waren ( hebben ze zelf toegeven + ik heb bewijzen in persoonlijke gesprekken enzo). Dat heeft ook zeker mijn keuze bepaalt.


Een stamgenoot zei ooit eens tegen mij:
"ik vind het grappig op de manier dat jij post op het forum, omdat als ik met je samenwerk dat je totaal niet zo doet.


Maar goed, maakt niet veel uit. :) Ik wens iedereen nog veel geluk. Ik vind het trouwens ook gewoon tof om zo'n gesprekken te voeren. :p Daar leer je ook zelfs veel van en creëer je soms zelfs nieuwe vrienden mee. :p
Je weet zelf hoe goed we hebben kunnen samenwerken op de Classic wereld door samen die top 20 speler van wereld 3 in te maken. Voor de rest heb ik geen haat gevoelens hoor. :p:D Ook al lijkt dat misschien zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
Hey hey als die dorpen komen vind ik wel dat ik er eentje krijg. Gratis! Want dan is het mijn verjaardag haha :D
 

DeletedUser51944

Guest
Dit is niet een ziekenhuis of politiekantoor waar je alle informatie mooi in een document krijgt.
Het is ook een combinatie tussen oordelen, speculeren, ervaringen, gesprekken ...
Op de Classic zat het account waarop jij speelden in de stam waarin ik zat dus kan/mag ik daar wel over oordelen.
Op wereld 25 heb ik dit gehoord:

1. jij op een account spelen
2. account tegenslag krijgen
3. jij naar een ander top 10 account gaan na 1 week wachten.

Bron = Brian.




Dat is waar mijn ex stamgenootje.



Maffiosie. :p Volgens mij waren we bondgenoten op wereld 6 of 7 ofzo. XD



Is Tanken door mij een goeie stam geworden: Neen
Is Tanken opgericht door 2 spelers die vroeger harde woorden met elkaar hadden maar toch goed konden samen werken: ja. En zoals je kon zien is er iets moois uitgekomen ( nummer 1 stam van wereld 24) Het was ook maar een dom voorbeeld en ik heb er nog betere.



Zeer tof dat de spelers die alleen maar BB's edelen en de iterners verder wilden spelen. Dat ze maar eens het begrip van "spelen" leren kennen en is beginnen met een speler aan te vallen.
ook grappig dat ik van spelers persoonlijke meldingen kreeg dat ze liever verder wilden spelen omdat ze al zo ver zijn gekomen ( de meesten hadden 4k punten).




Ik vertel net dat ik 2X de nummer 1 stam oorlog heb verklaard en nog andere dingen dus altijd voor de moeilijkste weg heb gekozen. Maar als ik moet stoppen....moet ik stoppen. Het is niet dat ik gestopt ben omdat ik aanvallen kreeg ofzo he, maar omdat ik op 1 freb begonnen ben met mijn studies en me daar voor 100% op wil richten wat me al prima lukt :p.

En als ik de macht heb om een wereld te kunnen sluiten in mijn 1tje....waarom zou ik die dan niet nemen als ik al mijn vijanden al van de kaart heb geveegd en dus toch niet veel meer kan doen.
Voor de rest heb ik ook bewijzen gehad dat andere stammen net het zelfde plannetje van plan waren ( hebben ze zelf toegeven + ik heb bewijzen in persoonlijke gesprekken enzo). Dat heeft ook zeker mijn keuze bepaalt.


Een stamgenoot zei ooit eens tegen mij:


Maar goed, maakt niet veel uit. :) Ik wens iedereen nog veel geluk. Ik vind het trouwens ook gewoon tof om zo'n gesprekken te voeren. :p Daar leer je ook zelfs veel van en creëer je soms zelfs nieuwe vrienden mee. :p
Je weet zelf hoe goed we hebben kunnen samenwerken op de Classic wereld door samen die top 20 speler van wereld 3 in te maken. Voor de rest heb ik geen haat gevoelens hoor. :p:D Ook al lijkt dat misschien zo...

Dat account hadden we zelf onder vv gemaakt omdat Brian's tactiek dik faalde en Brian het vertikte om anders te spelen. We mochten toen van de support in een keer overstappen naar ons nieuwe account.

Op de classic heb ik me amper op het stamforum of de chat beziggehouden dus ik zou niet weten wat je er uit zou kunnen opmaken ;)
 
Reactiescore
420
Dat account hadden we zelf onder vv gemaakt omdat Brian's tactiek dik faalde en Brian het vertikte om anders te spelen. We mochten toen van de support in een keer overstappen naar ons nieuwe account.

Op de classic heb ik me amper op het stamforum of de chat beziggehouden dus ik zou niet weten wat je er uit zou kunnen opmaken ;)

Niet liegen je kwam smeken om erbij te mogen :$
 
Reactiescore
2.491
Morgen de classic! Jeej!
 

DeletedUser

Guest

ik heb wel vaker op hele seconden werelden gespeeld hoor vrolijke vriend.

daar heb ik jou of kees niet voor nodig om me te vertellen dat een boer 30 tactiek veels te gevaarlijk is hoor:p

plus speed 2 is boer 30 sowieso niet rendabel.


Morgen de classic! Jeej!
gaat je hem ook spelen dan?(sorry heb vandaag pas de tijd om me in de wereld te verdiepen, dus ben nog bijna blanco qua info en heb weinig zin alles terug te gaan lezen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan