Discussie Wereld 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Discussie Wereld 9

Na een wat langere wachttijd is het uiteindelijk weer zover: De volgende spelwereld, Wereld 9 zal op maandag 11 augustus 2008 starten.

Lees de de aankondiging.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Had ongeveer zoiets verwacht. De instellingen zijn allemaal bon maar de snelheid is me wat te laag.

Kan het team al iets zeggen over de instellingen van W10? Ik hoop ten zeerste dat die zijn zoals W5. Tenminste nog 1 wereld er dan bij waar je echt skills moet hebben om te overleven. Andere werelden is gewoon alles vol gooien.
 

DeletedUser659

Guest
ik zou wel weer is een echte nieuwe w1 achtige wereld willen hebben...
 

DeletedUser

Guest
Had ongeveer zoiets verwacht. De instellingen zijn allemaal bon maar de snelheid is me wat te laag.

Helemaal mee eens hoor.

Kan die snelheid niet op 2 of 2.5 komen te staan ?
Er zijn al zoveel langzame werelden dus zou graag een keer
een iets snellere wereld willen joinen.
 

DeletedUser1427

Guest
Speed 1 is wel weer eens leuk, maar die ridders, bonusdorpen en boog niet:S
 

DeletedUser

Guest
Dat zat eraan te komen. Ik ben zeker weten weer van de party! :D
 

DeletedUser13634

Guest
Snelheid 1 is prima. Van mij mag het zelfs allemaal nog "minder snel" om ook die mensen een kans te geven die naast tribalwars ook andere verplichtingen hebben.

En 1 account met meerdere personen gebruiken is gewoon saai :p.

Zodra je ongeveer 100 dorpen hebt is een snelheid van 1 echt niet langzaam. Op wereld 6 heb ik toen ook mijn account afgestaan omdat het allemaal te veel tijd kostte. Nu wil ik nog wel weer een poging gaan doen op wereld 9.
 

DeletedUser

Guest
Heb het nog nooit echt gehad voor bogen. Btw bogen zijn niet zo effectief als je denkt. Overbodig eiglijk. ;)
Ik heb het liefst de versie van W5. Met die verdomde boerderijregel.

Pas die boerderijregel toe op de snelheid van W2 met de instellingen van W1 en dat wordt pas een wereld die zal draaien. Dan ben ik er zeker bij. Net als alle Pro's van W5. Velen verlangen naar zo'n wereld..
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk zou ik ook graag nog eens een w1 zien.
maar ik heb nu toch geen tijd voor een nieuwe wereld dus ik ben blij met deze :p
die ridderdingskes vindt ik gewoon te ver gaan.
ook al stond ik op w7 top 50 toen ik stopte,
het blijft me een ander spel.

maar iig veel geluk gewenst aan de w9 deelnemers :)
 

DeletedUser

Guest
slechte startdag!

ik wilde even kwijt dat ik het ontzettend slecht vind dat de wereld 9 begint op 11 augustus! want er zijn ook mensen die werken en dat is net de dag nadat de bouwvak is afgelopen! en daardoor kan ik het dus alvast vergeten om fatsoenlijk op die wereld te komen! ik vind dat men hier wel rekening mee had kunnen houden. Maar ik snap ook wel dat je niet met iedereen rekening kunt houden. Dus ik moet er maar mee leven! helaas niks meer aan te doen!
 

DeletedUser

Guest
tjah ze zeiden zelf dat ze later waren.

en toch beter dan 1 september :p
al de kindjes zouden zagen dat ze dan juist weer naar school moeten :D
 

DeletedUser

Guest
Kan het team al iets zeggen over de instellingen van W10? Ik hoop ten zeerste dat die zijn zoals W5. Tenminste nog 1 wereld er dan bij waar je echt skills moet hebben om te overleven. Andere werelden is gewoon alles vol gooien.
Inderdaad! Er moeten meer werelden moet de boerderijregel komen, dan komt er pas echt tactiek bij dit spel kijken.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad! Er moeten meer werelden moet de boerderijregel komen, dan komt er pas echt tactiek bij dit spel kijken.

idd, de tech levels mogen van mij terugkomen, zo onderscheid je de goeie en slechte spelers van elkaar:)
 

DeletedUser

Guest
1. Timing op miliseconde? Of de eerste verstuurde teld?
2. Groeien de barbarendorpen mee?
 

DeletedUser

Guest
De snelheid is 1 en er zijn ridderitems bij...
Ach ik zal wel meedoen maar de ridderitems mochten weggelaten worden.
 

DeletedUser

Guest
En weer een noobwereld erbij...naja dan maar wachten totdat wereld 10 uitkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan