Discussie w15

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol
hoelang speel je dit spel.
de TW leiding zegt altijd We geven geen tijd vrij.
dus het is je eigen schuld ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is veel werk om die svers te runnen die zijn niet binnen een paar minuten gestart
 

DeletedUser36170

Guest
wanneer gaat wereld 15 eindelijk van start zeg??? het is wel bijna middag he! ik heb nen halven dag verlof genomen om bij de eerste te zijn die van start gaan in wereld 15... straks is het 12u en moet ik gaan werken en is mijnnen halven dag verlof voor niets geweest!!! ik begin stillekesaan serieus kwaad te worden.....
Je kon ook gewoon gaan werken en een paar uur later starten... big deal...
 

DeletedUser

Guest
Verlof ik spijbel van mn lessen :D
waren het otch maar 4 waarvan 2 belangerijk plus hads een proefwerk nu heb ik langer o te leren.
 

DeletedUser

Guest
Het is veel werk om die svers te runnen die zijn niet binnen een paar minuten gestart

lol ik ben een jonge ondernemer heb zelf genoeg geld en verdien genoeg geld en mijn servers op mijn werk zijn goed genoeg en easy te bedienen ook al zijn het servers voor css en tf2 en l4d ^^ maar heb je wel de zelfde ftp :) zo ongeveer:)
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet wat hun termen zijn voor ochtend middag en avond maar bij ons loopt de ochtend tot een uur of 10 hoor, dan zijn we voormiddag.... en euh da gezever over servers.... dat kunnen ze makkelijk in calculeren he. ge kunt makkelijk alles al de dagen voordien installeren en het laatste fileke den dag zelf he....

ma goed.... kzal mijn kas hier nog maar wat opvreten zeker
 

DeletedUser

Guest
ochtend is tot 12 uur..

dan komt middag tot 6 uur en dan avond .. dus..
 

DeletedUser

Guest
lal je praat alsof het zo een twee drie op de Data server kan gezet worden xD

nou dit staat et al alleen moet hij vrijgegeven worden ^^
 

DeletedUser

Guest
Moeten ze niet alles wel tig keer controleren op verschillende dingen?
 

DeletedUser

Guest
Ja we kunnen wel met z'n allen moeilijk gaan doen, maar geduld is een schone zaak :)
 

DeletedUser

Guest
tja, je hebt ook nog voormiddag en namiddag he. ... ma goed... we kunnen er toch niks aan doen. alleen ons kas opvreten ... ik ga mijne pc nog buitensmijten als ze het hier nog lang gaan trekken....
frustratie alom... en ik moet daarbij nog oppassen wat ik hier zeg of ze blokkeren mijn account nog ook....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan