[Discussie] Plaatjes Aanbiedingen

DeletedUser

Guest
RainBowSkills misschien is het handig als we ook ergens kunnen discussieren ;)
Anders kunnen niet Designers niks zeggen en Designers maar 1x...

Eerste opmerking:
Heel sociaal RainBow dat je jezelf achteraan zet in de index, maar als je het op volgorde houdt is het wat makkelijker ;)

Oja, zijn de plaatjes ook naar stamformaat te verkleinen?
 

DeletedUser45869

Guest
RainBowSkills misschien is het handig als we ook ergens kunnen discussieren ;)
Anders kunnen niet Designers niks zeggen en Designers maar 1x...

Eerste opmerking:
Heel sociaal RainBow dat je jezelf achteraan zet in de index, maar als je het op volgorde houdt is het wat makkelijker ;)

Oja, zijn de plaatjes ook naar stamformaat te verkleinen?

Niet sociaal gedaan, heb het op alfabetische volgorde gezet;), maar ik denk dat ik dat ga veranderen.

EDIT: Heb de inhoudsopgave verandert, het is nu op alfabetische volgorde.

EDIT 2: Als je een profielplaatje ziet die je als stamplaatje wilt moet je dat vragen aan de designer :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even een vraagje, ik heb een hele berg oude sigs liggen waar ik niks mee doe, is het toegestaan deze aan te bieden en in overleg met de koper aan te passen tot een afbeelding op profielgrote?
 

DeletedUser

Guest
Niet sociaal gedaan, heb het op alfabetische volgorde gezet;), maar ik denk dat ik dat ga veranderen.

EDIT: Heb de inhoudsopgave verandert, het is nu op alfabetische volgorde.

EDIT 2: Als je een profielplaatje ziet die je als stamplaatje wilt moet je dat vragen aan de designer :).

Doe het op volgorde van posts ;)
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel een leuk initiatief maar zit ook met dezelfde vraag als Dr. Animalistic
 

DeletedUser45869

Guest
ik vind het wel een leuk initiatief maar zit ook met dezelfde vraag als Dr. Animalistic


Even een vraagje, ik heb een hele berg oude sigs liggen waar ik niks mee doe, is het toegestaan deze aan te bieden en in overleg met de koper aan te passen tot een afbeelding op profielgrote?

Nee, maak ze dan eerst tot profielplaatjes. Zodra het profileplaatjes zijn mag je ze op het topic zetten ;).

Doe het op volgorde van posts ;)

Ik heb het gedaan omdat als je bijv. een bepaalde designer wilt vinden dan gaat dat via alfabetisch volgorde makkelijker dan per post ;).
 

DeletedUser

Guest
Nee, maak ze dan eerst tot profielplaatjes. Zodra het profileplaatjes zijn mag je ze op het topic zetten ;).



Ik heb het gedaan omdat als je bijv. een bepaalde designer wilt vinden dan gaat dat via alfabetisch volgorde makkelijker dan per post ;).

Miss linkje naar PM naar de designer?
 

DeletedUser

Guest
Ja, vraag: kan dit niet beter in plaatjes aanvragen? Ik denk dat de mensen daar eerder kijkendan hier.
 

DeletedUser17653

Guest
Heb mijn supercoole profiel gepimpt :)

Mensen die plaatjes nodig hebben : u kan bij mij terecht.
Sticky in subforum??
 

DeletedUser45869

Guest
Heb mijn supercoole profiel gepimpt :)

Mensen die plaatjes nodig hebben : u kan bij mij terecht.
Sticky in subforum??

Wat eigenlijk het handigst is om er idd een sticky op te zetten en dan in het forum plaatjes aanvragen...
 

DeletedUser

Guest
Wat eigenlijk het handigst is om er idd een sticky op te zetten en dan in het forum plaatjes aanvragen...

ik vind dit echt een fantastisch project, ik heb ook een banner gemaakt voor mijn designprofiel, wat past bij men naam natuurlijk die vlinders xD
 

DeletedUser17653

Guest
ik vind dit echt een fantastisch project, ik heb ook een banner gemaakt voor mijn designprofiel, wat past bij men naam natuurlijk die vlinders xD

Gelukkig kun je niet even goed designen als speeden, of je had massa's PA ö
 

DeletedUser

Guest
En jij minstens 5 speeds :D

naja op 1 acc xD kspeel nog maar tijdje solo heb er nog ma 4 gewonnen op Schmetterling. en 2x 2e (volledig alleen dan) maar met co's en andere accs ja heb ik er al 15-20 gewonnen fzo, maarja, oorspronkelijk begon ik te designen voor PA maar het begon dan leuk te komen met tut's enzo dusja ben ik verdergegaan xD
 

DeletedUser45869

Guest
Zodra iemand iets verkocht heeft, of iig al een iets van een persoon te horen heeft gekregen. Graag even vermelden. Dan weet ik of dit ook echt zin heeft.
 
Bovenaan