Discussie kwaliteit W23-forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal het account wel solo bespelen :cool:
zal ik wel een stam vinden om te internen !
 

DeletedUser

Guest
Mwah, wel leuk wereldje vind ik. Alleen weeral geen bijster hoog niveau.

Sommige wereld zijn er om nieuwe mensen langzaam aan de boel te leren. Niet alles hoeft gelijk pro te zijn. Iedereen zit altijd maar te zeiken over kwaliteit dit, kwaliteit dat. Ik dacht dat het inmiddels bekend was dat de TW kwaliteit afneemt. Maar daar is dan ook direct een goede reden voor. Vroeger nam men nog de tijd spelers ook daadwerkelijk op te leiden en dingen bij te leren. Ik maak dat nu niet meer mee hoor. Niet dat ik zelf mensen aan het opleiden ben, maar het is wel iets waar steeds minder aandacht aan wordt besteed.
 

DeletedUser

Guest
TW-Mentoraat FTW,

Tja, dat is een poging ja, maar zoiets geeft aan dat het steeds minder vanzelfsprekend is om spelers op te leiden. Iedereen wil tegenwoordig die perfecte stam met alleen maar pro's. Geen wonder dat zoveel nieuwe werelden snel leegstromen als men niet de gewenste stam kan vinden. Helaas is in veel werelden zo'n perfecte stam slechts een utopie. Verder is het Innogames beleid met steeds maar weer nieuwe werelden echt waanzin. Werelden raken zo ontzettend snel leeg en dat demotiveerd. Resultaat is meer stoppers.
 

DeletedUser

Guest
Sommige wereld zijn er om nieuwe mensen langzaam aan de boel te leren. Niet alles hoeft gelijk pro te zijn. Iedereen zit altijd maar te zeiken over kwaliteit dit, kwaliteit dat. Ik dacht dat het inmiddels bekend was dat de TW kwaliteit afneemt. Maar daar is dan ook direct een goede reden voor. Vroeger nam men nog de tijd spelers ook daadwerkelijk op te leiden en dingen bij te leren. Ik maak dat nu niet meer mee hoor. Niet dat ik zelf mensen aan het opleiden ben, maar het is wel iets waar steeds minder aandacht aan wordt besteed.


Niet direct mee eens. Ik heb meerdermaals een stam oprgericht met mensen die het spel nog niet volledig kende en wel een topstam was (in rang en speelwijze). Maar TW wordt makkelijker met de dag met alle hulpstukken etc etc. Binnenkort moet je nog maar op een knopje te drukken voor je hele account gedaan te hebben bij wijze van spreken.

Dus nu ligt de 'skill' in het volhouden en no-liven. Wat jammer is.
 

DeletedUser

Guest
Tja, dat is een poging ja, maar zoiets geeft aan dat het steeds minder vanzelfsprekend is om spelers op te leiden. Iedereen wil tegenwoordig die perfecte stam met alleen maar pro's. Geen wonder dat zoveel nieuwe werelden snel leegstromen als men niet de gewenste stam kan vinden. Helaas is in veel werelden zo'n perfecte stam slechts een utopie. Verder is het Innogames beleid met steeds maar weer nieuwe werelden echt waanzin. Werelden raken zo ontzettend snel leeg en dat demotiveerd. Resultaat is meer stoppers.

even serieus... Zo moeilijk zijn de basics van tw niet. Toen ik op TW begon was de introductie er ook nog niet dus heb alles zelf moeten leren. Hier ben ik niet slechter op geworden al zeg ik het zelf. In het begin vaak probleempjes gehad met kiezen van de juiste def troepen. Helaas is het mij opgevallen dat veel nieuwe spelers dan ook te "lui" zijn om even de wiki/ Af te bezoeken voor tips. dit is dus niet te verwijten aan de pro's , maar aan de beginnende spelers die de moeite niet nemen om beter te worden.
 

DeletedUser

Guest
Idd. De basis van TW is echt niks moeilijks aan. Ben 2 maand geleden begonnen op W23 (nooit hiervoor gespeeld) en moet zeggen dat ik het niet slecht doe. Heb nu zo'n beetje de top bereikt van wat mogelijk is voor een single account die maar een paar keer per dag in kan loggen. Alleen veel hoger zal ik niet kunnen komen te staan omdat je dan fulltime online moet zijn. Dit maakt dus dat voor mij het plezier in het spel eraf gaat en ik nu al duals moet nemen omdat ik anders mijn account niet meer kan managen in de tijd dat ik online ben.
Moet zeggen dat ik de tips nooit uit mezelf opensla, slechts wanneer ik tegen bepaalde zaken aanloop.
 

DeletedUser

Guest
Niet direct mee eens. Ik heb meerdermaals een stam oprgericht met mensen die het spel nog niet volledig kende en wel een topstam was (in rang en speelwijze). Maar TW wordt makkelijker met de dag met alle hulpstukken etc etc. Binnenkort moet je nog maar op een knopje te drukken voor je hele account gedaan te hebben bij wijze van spreken.

Dus nu ligt de 'skill' in het volhouden en no-liven. Wat jammer is.

In principe heb ik geen problemen met accountmanager (behalve dat het geld kost), omdat het bouwen van je dorp uberhaupt geen skill is. Het is een toevoeging die dingen juist korter maakt, waardoor ook mensen die niet zoveel tijd hebben makkelijk hun account bij kunnen houden. Wat wel fout is, dat zijn alle extra tooltjes die timen, grondstoffen verdelen en al dat soort dingen incl. de illegale troep die toch wel gebruikt worden door vele. Helaas moet je het haast wel gebruiken om een hoge rang vol te houden (met uitzondering van de illegale troep). Desondanks is het nog steeds zo, dat de mensen met echte skill nog steeds een grotere kans hebben om een oorlog te winnen. Tuurlijk moet je dan wel actief zijn, maar dat moest altijd al om oorlogen te winnen. Wat vervelender is, is de leegloop van werelden. Dit wordt veroorzaakt door het te snel achter elkaar opvolgen van werelden. Laten we eerlijk zijn. Als er maar zo'n klein groepje echte pro's is, dan worden ze alleen maar verder verspreid door het gigantische aantal werelden. Als resultaat de zogehete spookwerelden.

Verder wil ik nog aankaarten dat er heel wat goede spelers nog onder ons zijn, die gewoon nog geen reputatie hebben. Deze spelers worden al heel gauw direct de grond in gestampt voor noob, zodra ze vervelend worden (aldus veel grote spelers). Maarja het is allemaal mooi en aardig dat we ons overal aan ergeren. Dat zal nooit veranderen, want er zullen altijd verbeter punten zijn voor TW. Uiteindelijk spelen wij het allemaal toch nog, dus is het toch leuk tijdverdrijf. Niet waar?
 

DeletedUser

Guest
Idd. De basis van TW is echt niks moeilijks aan. Ben 2 maand geleden begonnen op W23 (nooit hiervoor gespeeld) en moet zeggen dat ik het niet slecht doe. Heb nu zo'n beetje de top bereikt van wat mogelijk is voor een single account die maar een paar keer per dag in kan loggen. Alleen veel hoger zal ik niet kunnen komen te staan omdat je dan fulltime online moet zijn. Dit maakt dus dat voor mij het plezier in het spel eraf gaat en ik nu al duals moet nemen omdat ik anders mijn account niet meer kan managen in de tijd dat ik online ben.
Moet zeggen dat ik de tips nooit uit mezelf opensla, slechts wanneer ik tegen bepaalde zaken aanloop.

Hoeveelste sta je ?
 

DeletedUser48278

Guest
Sommige wereld zijn er om nieuwe mensen langzaam aan de boel te leren. Niet alles hoeft gelijk pro te zijn. Iedereen zit altijd maar te zeiken over kwaliteit dit, kwaliteit dat. Ik dacht dat het inmiddels bekend was dat de TW kwaliteit afneemt. Maar daar is dan ook direct een goede reden voor. Vroeger nam men nog de tijd spelers ook daadwerkelijk op te leiden en dingen bij te leren. Ik maak dat nu niet meer mee hoor. Niet dat ik zelf mensen aan het opleiden ben, maar het is wel iets waar steeds minder aandacht aan wordt besteed.

Ik verwijt niemand niets, ik constateer slechts.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwijt niemand niets, ik constateer slechts.

Het is niet op jou gericht. Het was meer naar aanleiding van je post. Het is gewoon een stelling die ik poste met jouw post als aanleiding. Was misschien een beetje onduidelijk, maar bij deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan