Discussie: Het de-activeren van het herlocaliserings-item

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
524
Wereld 72 gaat over een kleine 12 uur van start en er is al een kleine discussie geweest over de voor- en nadelen van de beperkingen die op deze wereld geactiveerd zullen zijn met betrekking tot het niet kunnen ondersteunen van spelers die geen stamgenoot van je zijn en het niet kunnen aanvallen van je eigen stamleden.

Een (tot nu toe) onderbelicht item (geen bewuste woordgrap) die naar mijn mening meer invloed gaat hebben op de wereld is de-activeren van het herlocaliserings-item. Voor degene die dit niet (her)kennen: Het item biedt je de mogelijkheid om (afhankelijk van de wereldsnelheid) 24 tot 48u je locatie op de wereld te herbepalen zonder opnieuw te hoeven beginnen. Je kon hierbij kiezen om naar de rim van een zelf gekozen continent te kiezen, maar ook om centraal gelegen van je stam komen te liggen en zelfs in de buurt van iedere individuele vriend.

Ik kan hier zelf een aardig betoog over schrijven maar ben ook benieuwd naar meningen, brand los

#iederedageennieuwtopicdienietgezienwordtalsspam
 
Reactiescore
382
Ik vind het beter zonder, anders krijg je als je zo'n 2 dagen later start meteen een zieke pp abuser naast je die eerst barbs in de core leegfarmt en daarna herlocaliseert naar de rim om zo hier veel langer profijt te hebben van het farmen. Op een no-haul wereld kan dat herlocaliseren me niet zoveel schelen, maar op een haul wereld zie ik het liever zoals het nu is, zonder dat item dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan