Discussie: defence

DeletedUser

Guest
Misschien leuk om een discussie te houden wat iedereen tegenwoordig als def bouwt. Ik ben namelijk bezig met de ideale clear, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat iedereen als def bouwt. Dus graag wat input :D
 

DeletedUser45617

Guest
20k speer natuurlijk
al doe ik de laatste tijd ook bijl :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Toch heb ik dat soort dorpen bij meerdere accounts weleens gezien. "Old skool" noemen ze dat. Ik noem het vooral dom :p
 

DeletedUser45617

Guest
Toch heb ik dat soort dorpen bij meerdere accounts weleens gezien. "Old skool" noemen ze dat. Ik noem het vooral dom :p

ik vind da wel leuk zo :D als je da dan cleart heb je direct mooi oda bij ^^
 

DeletedUser45617

Guest
spiken ofzo heet dat toch?
heb het nut ervan nooit bergrepen:p

nej da is me 3 alsk me ni vergis. om snel te wetenof je os moet sturen 0 dood verkenning, 1 dood zwakke aanval troepen hebben het overleefd, 2 dood sterke aanval maar troepen hebben overleefd best wat def sturen... etc
maar das alleen in beginnende fases..
 

DeletedUser

Guest
nej da is me 3 alsk me ni vergis. om snel te wetenof je os moet sturen 0 dood verkenning, 1 dood zwakke aanval troepen hebben het overleefd, 2 dood sterke aanval maar troepen hebben overleefd best wat def sturen... etc
maar das alleen in beginnende fases..

Dat is tripwire ^^

Nog meer vragen? Ben nu op dreef :p
 

DeletedUser

Guest
110 verkenners om edels te snipen is mijn defence, timen doe ik niet aan :p
 

DeletedUser28152

Guest
Free-eekism A game "religion" meaning anti-family tribes. Named after Free-eek, the person who started it


Staat zelf iets over jou :eek:
 

DeletedUser37875

Guest
na ja... mij hebben ze al aantal maanden geleden volledig door gehad: ik ben 95% scouts... :rolleyes:
 
Bovenaan