Dieren op aarde.

DeletedUser

Guest
De dieren wereld staat op het
punt te vallen. dieren zijn bedreigt
of op sommige dieren worden op gejaagd
en die stomme bondjassen afschuwelijk.
veel mensen denken alleen aan geld en aan zich zelf
maar later zullen ze het vervolgt zien wat er werkelijk gebeurt.
(Dieren zijn belangrijker dan welk muntstuk dan ook)
ze doen er gewoon niks aan
als we zo door gaan is die vrolijke wereld
verdwenen.
schrage-orka3.jpg

DSC01056.JPG

zeehond.jpg

Lachende%20dolfijn.jpg

Deze wereld met veel liefde en vrolijkheid
zal binnenkort verdwijnen.
We zullen een wereld van pijn en verdreit krijgen.
ijsbeer.jpg
 

DeletedUser

Guest
De dierenwereld zal altijd blijven bestaan. Of er moet een zwart gat komen of zo.

Enkel zullen er enkele dieren (onnodig) uitsterven, maar daarentegen ook bij komen. That's how it is.
 

DeletedUser

Guest
er zullen steeds meer
dieren sterven en dus bijna geen
plaats meer voor de nieuwe dieren.
jij denkt niet na dieren zijn nog
belangrijker dan alle huizen op
deze aard bol.
levens zijn het belangrijkste

moet je dit zien echt mishandeling!
(Het komt allemaal door van zo'n stomme
mensen die geen dieren willen helpen
of die dieren mishandelen dat
ze deze wereld aan hun lot overlaten dat snap ik niet
dieren horen bij deze wereld
ZEEHOND2.JPG
:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol. Misschien een beetje asociaal, maar als er zeehonden uitsterven (wat ik niet geloof dat dat gaat gebeuren) heb ik daar echt geen last van hoor.

jij denkt niet na dieren zijn nog
belangrijker dan alle huizen op
deze aard bol.
levens zijn het belangrijkste

Ik denk juist na. Jij bent echter de gene die niet na denkt. Jij laat een plaatje zien van een dolfijn terwijl er daar nog genoeg van zijn. Zeehonden ook (er zwemmen er genoeg in de Waddenzee).

En als je toch beestig bent met het posten van een zeehond die geslacht wordt; doe dan ook meteen een foto van een koe er bij ;)


Edit: als je zegt dat mensen er niets aan doen. Ben jij de gene die niet nadenkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jij bent dus voor je eigen wereld
mij prima kijk maar later naar het gevolgd.
en als je alleen aan je zelf denkt mij goed
hoef je ook niet meer te antwoorden
 

DeletedUser

Guest
Die is raak! ;)

Daarnaast vind ik dat er genoeg gedaan wordt tegen dierenmishandeling en het in stand houden van bedreigde diersoorten. Dat de dieren uitsterven is totaal niet onderbouwd en is ook niet te onderbouwen.
Uiteraard is dierenmishandeling slecht.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, leer normale zinnen typen.

jij bent dus voor je eigen wereld
mij prima kijk maar later naar het gevolgd.

IJsberen zullen uitsterven.

Gevolg:

Uhm, tja. Er zullen meer vissen zijn? :eek: Elk leven is immers een leven.

O ja, niet te vergeten: de vrolijke wereld zal vergaan. We worden allemaal depri. Toch?
 

DeletedUser

Guest
Achja, als jij de dieren wil redden moet je dat vooral doen! Maar ik vraag me:

Is het juist niet tegen de natuur in om dieren in dierentuinen te "fokken" zodat ze niet uitsterven?
 

DeletedUser

Guest
ze moeten niet in dierentuinen worden gezet
maar in vrije natuur en je mag niet jagen of

DIT TOPIC KAN VERWIJDERD WORDEN
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dierenmishandelaar?

Ik geef mijn mening. Dat is alles. Ik heb nog nooit een dier iets aan gedaan - op muggen na, laat staan mishandeld.
 

DeletedUser

Guest
20.000 mensen die cholera hebben in Zimbabwe, waar ze nu ook zand mengen met hun eten, om het hongergevoel te verjagen,
dat vind ik erger dan een zeehondje die doodgenknuppeld wordt. misschien vinden jullie mij nu een monster, maar op vlak van dieren-mensen ben ik van mening: eigen diersoort eerst.

niet die zeehondjes :( die zijn zo schattig :p

In de waddenzee zijn er nu 20.000 zeehonden teveel:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
onkruid vergaat niet
maar buiten dat heb je lichtelijk gelijk
 

DeletedUser

Guest
Het is fout dat dieren mishandeld worden. Dat vind ik zélfs.
 

DeletedUser

Guest
Diersoort kilt Diersoort. Zo gaat het altijd al in de natuur.
Alleen vermoorden wij er iets te veel.
 

DeletedUser7072

Guest
We kunnen dit op meerdere perspectiven bekijken. Het etische perspectief, Het nadeel-voor de mens perspectief en het perspectief wat iets zegt over het leven op aarde.

Voor het leven op aarde maakt het echt nauwelijks uit wat wij doen. Denk je echt dat wij meer schade aan kunnen richtten dan de meteoriet die de dino's vernietigden?

Nee natuurlijk niet. Er zijn 6 massa-extincties geweest in de geschiedenis van de aarde die veel erger zijn dan hetgeen wat wij ooit zullen bereiken. Ecosystemen bouwen zich onder de meest extreme omstandigheden weer op ;)

In dit perspectief maakt ons gedrag weinig uit. Verder kan het toch schadelijk zijn voor ons. Stel dat er een insect is dat tot last is in de landbouw. Er is een dier dat dat insect opeet. Als wij op dat dier gaan jagen is dat dan natuurlijk nadelig voor de landbouw. Wij merken het in onze portomonnee omdat de producten duurder worden.

Het vernietigen van bossen kan voor ons ook nadelig zijn, In bomen vind namelijk fotosynthese plaats. Kappen wij te veel bomen dan daalt het zuurstofgehalte.

Verder heb je nog het ethische përspectief wat over de dieren zelf gaat. Tja we hebben de bio/industrie en we maken bond van zeehonden. Het beste wat je dan kan doen is geen bondjassen meer kopen bv als je er tegen bent.
En ga aub niet over god zeveren....
 

DeletedUser

Guest
gij zijt ook teveel

? dit versta ik niet?

Wat ik bedoel is dat ik mensen voor dieren plaats. natuurlijk vind ik het erg dat men op walvissen jaag, maar ik zie liever een geredde mensen dan een gered dier, als je begrijpt wat ik bedoel. gewoon prioriteiten stellen.
 
Bovenaan