Definitieve stop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
RL namen jongens ;) stick to nicknames...

Waarschuwingen uitgedeeld.
 

DeletedUser

Guest
Dan krijgt Lunat!c meteen een perm ban zeker? :p

nee hoor, het wil niet zeggen omdat hij bv 5 Rl namen in zen post heeft staan dat hij meteen ban krijgt.
Hij krijgt net zoals iedereen (idd ook ik xD) eerst een waarschuwing
 

DeletedUser43042

Guest
Op zich jammer, ben wel benieuwd naar de redenen op zich.
Ik dacht dat de stam HYPO een rol van betekenis had op deze wereld. :eek:

Ik wens je in RL heel veel succes verder, in game heb ik je niet echt gekend als speler.

Wat betreft w15 er komen wel weer uitdagingen aan..

Mvg
 

DeletedUser

Guest
begrijpelijk maar waarom op barbaar? zo help je je stam toch niet... Snap ik nou echt niet hoe je dat nou kan doen
 

DeletedUser

Guest
Njaaa, om heel eerlijk te zijn was Hypo al gedoemd te mislukken toen Initia weer splitte. Een mentaliteit verander je niet, net zo min als de uitstraling. Ze hadden beter weer op 0 kunnen beginnen, dan het oude project in principe weer 'heropstarten'. Misschien stond dit Hypo nog wel zwakker dan voor de val van V. en oude Hypo, met het verschil dat er nu een bg was met een frontstam, en de moeilijke mensen niet meer in de stam zaten?

is hij gebackstabbed door hypo dan?


Door NOT!, zover ik heb gehoord.
 

DeletedUser27722

Guest
Njaaa, om heel eerlijk te zijn was Hypo al gedoemd te mislukken toen Initia weer splitte. Een mentaliteit verander je niet, net zo min als de uitstraling. Ze hadden beter weer op 0 kunnen beginnen, dan het oude project in principe weer 'heropstarten'. Misschien stond dit Hypo nog wel zwakker dan voor de val van V. en oude Hypo, met het verschil dat er nu een bg was met een frontstam, en de moeilijke mensen niet meer in de stam zaten?




Door NOT!, zover ik heb gehoord.

Roddels, als hij door NOT zou gebackstabbed zijn, waarom wenst hij dan spelers een verdere toekomst in NOT (en mindere mate EiT)?
 

DeletedUser

Guest
Njaaa, om heel eerlijk te zijn was Hypo al gedoemd te mislukken toen Initia weer splitte. Een mentaliteit verander je niet, net zo min als de uitstraling. Ze hadden beter weer op 0 kunnen beginnen, dan het oude project in principe weer 'heropstarten'. Misschien stond dit Hypo nog wel zwakker dan voor de val van V. en oude Hypo, met het verschil dat er nu een bg was met een frontstam, en de moeilijke mensen niet meer in de stam zaten?

Ik kan dit verhaal niet anders bestempelen als onzin ;), ik kan het weten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan dit verhaal niet anders bestempelen als onzin ;), ik kan het weten ;)

Yep, heb verhalen over je gehoord dat je geen reet deed, dus je zal het wel precies weten ja? :p

Ik stel een vraag, je kan er positief of negatief over antwoorden. Waarom valt Hypo meteen als er een leider (wel dé, agree) stopt? Een stam met 24 man die afhankelijk is van 1 iemand?
 

DeletedUser

Guest
Yep, heb verhalen over je gehoord dat je geen reet deed, dus je zal het wel precies weten ja? :p

Ik stel een vraag, je kan er positief of negatief over antwoorden. Waarom valt Hypo meteen als er een leider (wel dé, agree) stopt? Een stam met 24 man die afhankelijk is van 1 iemand?

Denk niet dat die verhalen over mij gingen ;) ,, vraag maar eens even rond.. je weet er duidelijk geen zak vanaf.

Ik kan hier alleen maar om lachen :p
 

DeletedUser

Guest
hij is gebackstabbed door NOT! en wordt barbaar, hier helpt die hypo toch niet mee. 1201 nogwattes, wat voor bullshit loop jij te vertellen?
 

DeletedUser

Guest
Roddels, als hij door NOT zou gebackstabbed zijn, waarom wenst hij dan spelers een verdere toekomst in NOT (en mindere mate EiT)?

Wel degelijk door NOT! hoor ;) . Spelers van je BG gaan rucruteren. Proberen een fusie er door heen te krijgen, ze wouden een fusie waarbij de sterkere leden naar NOT! toegingen.


Dat zagen we niet zitten, hebben ze toch no symp gerucruteerd. Werd Noordter ontevreden leavde. Renzo voelde zich genaaid, (terecht) .
Er word commentaar gegeven door Dè 2 spelers die NOOIT op het forum te bekennen waren. Renzo op delete = ketting reactie.




HYPO 4 WORLD DOMINATION <3
 

DeletedUser27722

Guest
Wel degelijk door NOT! hoor ;) . Spelers van je BG gaan rucruteren. Proberen een fusie er door heen te krijgen, ze wouden een fusie waarbij de sterkere leden naar NOT! toegingen.


Dat zagen we niet zitten, hebben ze toch no symp gerucruteerd. Werd Noordter ontevreden leavde. Renzo voelde zich genaaid, (terecht) .
Er word commentaar gegeven door Dè 2 spelers die NOOIT op het forum te bekennen waren. Renzo op delete = ketting reactie.




HYPO 4 WORLD DOMINATION <3

Van wat ik kan lezen, hebben die leden zelf op die overstap aangestuurd.
Zij kwamen naar ons, maar ja, beter zo dan dat ze naar de vijand gaan dan?

Dat zagen 'ze', de leiders, niet zitten, maar personen wel en die stapten nu over.
En op delete gaan en je stam zo achterlaten.. Ik had anders van Renz verwacht, voor het goed van je stam blijf je toch? Dat je er persoonlijk niet akkoord mee bent, goed, maar los het dan op? Nu doet hij er nog een (negatieve) schep bovenop.
 

DeletedUser51186

Guest
Wil niet heel vlouw zijn hoor maar wij krijgen de sollicitaties van de Hypo leden om ons te joinen. En wij gaan hier alleen op in omdat het zonde is om goeie spelers op delete te laten gaan omdat ze geen stam kunnen vinden die overeind kan blijven staan (A)

Iedereen die momenteel NOT! inkomt die is zelf aan het solliciteren. Wij hebben niemand gevraagd ons te joinen.

En ik heb veel respect voor Luna simpel omdat hij veel dingen gedaan heeft op deze wereld en zijn naam altijd hier rond zal zwerven. Echter vind ik het niet redelijk van de Hypo leden om te zeggen dat wij aan het backstabben zijn. Tenslotte gaan jullie ons nog nodig hebben.

En de reden waarom wij niet heel Hypo in NOT! willen hebben is omdat we geen massa stam willen worden. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan