De Zandbaaaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66026

Guest
Njah, als een modje een beetje logisch nadenkt, weet ie dat de prioriteit bij een uitstervend forum meer ligt op activiteit dan op inhoud, dus logischerwijs zal ie erg losjes zijn en alleen zaken modereren die er echt over gaan. Een beetje zoals Coolio best goed weergeeft. :)

Dus njah, we zullen zien. Zolang we maar geen Plantj-type krijgen lol:p

plantj en die koen(weet niet meer heel de naam) waren wel de beste mods vond ik :D
Lekker streng maar wel leuk XD
 

DeletedUser58575

Guest
plantj en die koen(weet niet meer heel de naam) waren wel de beste mods vond ik :D
Lekker streng maar wel leuk XD

Lol, ja zo streng dat ik destijds verzocht werd om aub W22 te gaan modereren omdat Plantj het daar dusdanig verkloot had dat het forum in een openbare rebellie was daar, en er dringend iemand heen moest om orde op zaken te stellen...

Streng kan goed zijn maar je moet weten waar het passend is en waar niet. Oudere wereldfora = geleidend modereren. Nieuwe wereldfora en openbare fora (ideeën, vragen, discussie, etc) = strict modereren. Vrij forum, spellenforum, serieus forum, fotoshopping forum = personal modereren.

ZIjn paar standaard richtlijnen die iedere mod zou moeten weten, maar wat helaas in de praktijk nog steeds vaak misgaat...


Oh @ Jimmy: Hij zou amper met iets gaan lopen, aangezien er een minimaal bedrag in zijn handen is op elk gegeven moment. Dan zou hij nog minstens 2-3jaar moeten wachten voor zo'n actie rendabel zou kunnen worden, en tegen die tijd zijn de mensen die er in het begin bijzaten allang een fortuin rijker :D
 

DeletedUser66026

Guest
Lol, ja zo streng dat ik destijds verzocht werd om aub W22 te gaan modereren omdat Plantj het daar dusdanig verkloot had dat het forum in een openbare rebellie was daar, en er dringend iemand heen moest om orde op zaken te stellen...

Streng kan goed zijn maar je moet weten waar het passend is en waar niet. Oudere wereldfora = geleidend modereren. Nieuwe wereldfora en openbare fora (ideeën, vragen, discussie, etc) = strict modereren. Vrij forum, spellenforum, serieus forum, fotoshopping forum = personal modereren.

ZIjn paar standaard richtlijnen die iedere mod zou moeten weten, maar wat helaas in de praktijk nog steeds vaak misgaat...


Oh @ Jimmy: Hij zou amper met iets gaan lopen, aangezien er een minimaal bedrag in zijn handen is op elk gegeven moment. Dan zou hij nog minstens 2-3jaar moeten wachten voor zo'n actie rendabel zou kunnen worden, en tegen die tijd zijn de mensen die er in het begin bijzaten allang een fortuin rijker :D

plantj en koen waren het w22 aan het modden heb toen een aantal berispingen gekregen. Maar vond het wel erg leuk, vond koen iets leuker dan plantj.

Trouwens tld, als ik nu mod weer zou willen zijn zou dat wel lukken, ben veel verbeterd.
 

DeletedUser

Guest
Lol, ja zo streng dat ik destijds verzocht werd om aub W22 te gaan modereren omdat Plantj het daar dusdanig verkloot had dat het forum in een openbare rebellie was daar, en er dringend iemand heen moest om orde op zaken te stellen...

Streng kan goed zijn maar je moet weten waar het passend is en waar niet. Oudere wereldfora = geleidend modereren. Nieuwe wereldfora en openbare fora (ideeën, vragen, discussie, etc) = strict modereren. Vrij forum, spellenforum, serieus forum, fotoshopping forum = personal modereren.

ZIjn paar standaard richtlijnen die iedere mod zou moeten weten, maar wat helaas in de praktijk nog steeds vaak misgaat...


Oh @ Jimmy: Hij zou amper met iets gaan lopen, aangezien er een minimaal bedrag in zijn handen is op elk gegeven moment. Dan zou hij nog minstens 2-3jaar moeten wachten voor zo'n actie rendabel zou kunnen worden, en tegen die tijd zijn de mensen die er in het begin bijzaten allang een fortuin rijker :D

hij kan gewoon al het geld uit het systeem opnemen -> easy enough :D

overigens modereer ik op w33 absoluut niet streng...spam rustig mee met die naabs :D ben zo`n gekke mod nog niet hoor (A)
 

DeletedUser66026

Guest
hij kan gewoon al het geld uit het systeem opnemen -> easy enough :D

overigens modereer ik op w33 absoluut niet streng...spam rustig mee met die naabs :D ben zo`n gekke mod nog niet hoor (A)

Ik wil je eens uitdagen om met plantje en koen als mods eens te spammen op w33:p
Dat forum is binnen 2 weken dood:p
 

DeletedUser58575

Guest
hij kan gewoon al het geld uit het systeem opnemen -> easy enough :D

Ja ik weet best dat ie dat kan, maar dan heeft ie bijna niks :p

Zoveel geld zit er gewoonweg niet in het systeem... Dan wacht ie sowieso tot het zich de moeite loont. Hij werkt al meer dan 2 jaar, dat doe je niet om eenmalig met in totaal misschien een $100.000 te gaan lopen... Dat is veels te weinig. Als ie gewoon eerlijk door zou gaan verdient ie dat makkelijk per jaar zelf. Er zit nooit op 1 moment veel geld in het systeem, omdat er continu flow bezig is.

Dus hij zou knap gek zijn als ie dat wilde doen. Maar ik beken graag dat het mogelijk is :p
 

DeletedUser58575

Guest
Je bedoelt dat je nu te lam bent om je hersenen te activeren? :p
 

DeletedUser53131

Guest
*geeft lars zijn babyblauwzeegroen schupje terug*
het spijt me lars :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan