De Zandbaaaak

  • Topicstarter Topicstarter DeletedUser58227
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wilde dezelfde vraag stellen toen ik zag dat dit topic nog geen slotje had....xD mea heeft het modje begraven onder het zand zodat ze rustig kan verder spammen :D
Ik pleit onschuldig :eek:
Ik weet nergens van :p


Zandbak, hmm, ik ga lekker liggen zonnen:)
Mooi, dan ben jij t volgende levende zandsculpture :D

Nee, je krijgt een rooie:)
Deel je eigen spullen uit :mad:
Ik had t rode schepje al geclaimd en daar komt automatisch t rode emmertje bij :p
Vraag maar aan Hardcode: ik is hebberig :D

S6, dat wordt eens kijken of jij of Oscar11 t blauwe emmertje verovert
of hadden jullie t alweer uitgevochten? :eek:
 
Wajoo staat idd al vetlang open, nog steeds geen rood lint om de zandbak :p
 
mod is op vakantie dus ik zou zeggen geniet ervan zolang het open is :')

of todat de roaming ineens weer een keer langs komt :')
 
Wajoo staat idd al vetlang open, nog steeds geen rood lint om de zandbak :p

Wordt tijd om er een zwembadje naast te zetten
kunnen we straks weer met moddergooien :p

mod is op vakantie dus ik zou zeggen geniet ervan zolang het open is :')

of todat de roaming ineens weer een keer langs komt :')

Sssssttttt, blijven fluisteren he :D

Dat is dan jammer voor jou!



Ik had al gewonnen :D

Zo te zien weet Jorntje007 niet van opgeven
en heeft hem alweer terugveroverd :p
 
Mod langsgeweest en nog steeds open:D:D:D:D:D:D Jeej, dat moet geviert worden met een extra lading zand:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan