De Vuile Was van Continent 45

Reactiescore
541
Al die grote accounts die boosten boeien gelukkig wel. Als we alle boost gevallen zouden bestraffen zouden er veel accounts met schaalvoordeel veranderen in nikszeggende accounts :p.
Nee die boeien ook niet. Ik lees alleen maar vingertje wijzen naar elkaar en te weinig speelgenot hier tegenwoordig.
 
Reactiescore
541
Sukke stiekem denk ik dat je boost, maar aan de andere kant zie je zoveel online op 't AF dat toch wel aantoont dat je een van de accounts bent die 24/7 draait en dus ik je wel moet mee geven dat je waarschijnlijk een verdiende 1e plek aanhoudt.
Ik heb vroeger toen het nog mocht genoeg GEÏNTERND, toen heette het nog zo. Fusie na fusie zonder zonder strijd te hebben geleverd. Resultaat, je staat leuk rang 1, maar niemand van waarde wil met je in de stam. Dus je snijdt jezelf uiteindelijk alleen maar in de vingers. Zo'n rang `1 waar je niet je best voor hebt hoeven doen, verliest dan ook zijn waarde. Ik heb jarenlang gebluft dat ik goed tw kon spelen, want ik had op heel veel topaccounts gespeeld, maar al die accounts hadden geen front of geen waardige tegenstander, dus die ervaring is leuk, maar weinig waard.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
8
Ik heb vroeger toen het nog mocht genoeg GEÏNTERND, toen heette het nog zo. Fusie na fusie zonder zonder strijd te hebben geleverd. Resultaat, je staat leuk rang 1, naar niemand van waarde wil met je in de stam. Dus je snijdt jezelf uiteindelijk alleen maar in de vingers. Zo'n rang `1 waar je niet je best voor hebt hoeven doen, verliest dan ook zijn waarde. Ik heb jarenlang gebluft dat ik goed tw kon spelen, want ik had op heel veel topaccounts gespeeld, maar al die accounts hadden geen front of geen waardige tegenstander, dus die ervaring is leuk, maar weinig waard.
wauw ik waardeer je eerlijkheid wel man. zie ik niet vaak op het AF, petje af
 
Bovenaan