de volgende

DeletedUser

Guest
innogames is na tribalwars en the west naar grepolis gegaan en ik vraag me af wat is de volgende browsergebaseerd online spel wat ze gaan maken met wie gaat het te maken hebben?

wat vinden jullie.

ik zou het wel leuk vinden om iets in de toekomst te krijgen ik bedoel tribalwars,the west en Grepolis zijn in het verleden. of in de wereld oorlog ofzo.
als er een nieuw spel komt hoop ik persoonlijk dat de basis hetzelfde blijft als met tribalwars persoonlijk vond ik the west namelijk niet zo goed.
 

DeletedUser22705

Guest
Naar het schijnt is The West en Grepolis een grote klucht, ik hoop dus dat er niks meer komt. TW is niet uitgevonden door innogames, maar door een stel Duitsers (Of het moet zijn dat die daar nu werken xD) , ze moeten maar beter niet te veel meer verzinnen...
 

DeletedUser

Guest
Naar het schijnt is The West en Grepolis een grote klucht, ik hoop dus dat er niks meer komt. TW is niet uitgevonden door innogames, maar door een stel Duitsers (Of het moet zijn dat die daar nu werken xD) , ze moeten maar beter niet te veel meer verzinnen...

tribalwars is ontwikkelt door de drie Duitsers die dan samen innogames opgericht hebben, omdat het met tribalwars zo goed liep.
dus zijn west en grepolis eigenlijk ook door de drie Duitsers ontwikkelt. alleen dat ze later natuurlijk ook meer medewerkers hebben, die ook geholpen hebben.
 

DeletedUser22705

Guest
tribalwars is ontwikkelt door de drie Duitsers die dan samen innogames opgericht hebben, omdat het met tribalwars zo goed liep.
dus zijn west en grepolis eigenlijk ook door de drie Duitsers ontwikkelt. alleen dat ze later natuurlijk ook meer medewerkers hebben, die ook geholpen hebben.

Wel oke dan, ze waren beter gewoon bij TW gebleven, kwalitatief gezien.
 

DeletedUser

Guest
oke.

maar de discussie ging over het volgende spel en daar is niets over gezecht.
 

DeletedUser22705

Guest
Daar is waarschijnlijk nog niet eens een concept over, en als dat er al wel is, zal het nog wel even duren vooraleer het vorm aanneemt. Dan moet het nog getest worden en dan pas komt het deftig online...
 
Bovenaan