De 'Top' van de wereld?

DeletedUser

Guest

Vandaag heb ik de top 3 ge-interviewd omdat het hier al wat rustiger word.
Je leest het of je leest het niet, your choice :D
Er zitten lekker weinig spoilertjes in zodat je het wel moet lezen, ha!


Dit is dus de ligging van de 3 stammen bij elkaar.

Zelf vind ik de ligging van Tanken het mooist, een mooie halve maan met genoeg edelruimte.
Daarna vind ik de ligging van 24/7 het best, niet super geweldig omdat ze nogal verspreid liggen maar het kan ermee door.
Daarna de ligging van NoFear, niet echt de beste ligging omdat ze nogal zo op elkaar liggen, maar misschien zijn ze zo pro dat ze hier geweldig gebruik van kunnen maken.

Dan nu verder op de interviewtjes.

Tanken:

Eigenschappen
Stamnaam: Geen tijd voor die showboys
Tag: Tanken
Aantal leden: 15
Punten van de 40 beste spelers: 106.262
Puntentotaal: 106.262
Puntengemiddelde: 7.084
Rang: 1
Verslagen tegenstanders: 92.844 (2.)

Alleraardigste statistieken, 15 leden en rang 1, verslagen tegenstanders rang 2, maar... hoe lang houden ze dit vol?

Je stam staat nu op rang 1 hoe zie jij dit in de toekomst?

Het is natuurlijk pas een begin stam, dat we nu 1e zijn is alleen maar omdat we een goede start hebben gehad, grotendeels dan. Het is natuurlijk de bedoeling dat we zon hoog blijven, ik streef er wel voor.

Onze ligging qua stam is goed voor de stam en aan het niveau van spelers zou het ook niet liggen mochten we vallen.
Het is de vrees van elke leider dat je stam valt maar zoals het er nu uitziet blijft deze stam zoals hij nu is.


Hoe kijk je naar de stammen 24/7 en NoFear?
Gaan die het redden?
Worden ze een bedreiging?
Tell me!


24/7 lijkt op oogopslag een stabiele stam, variabele spelers die zeker wat kunnen maken op deze wereld.

NoFear, sorry wist niet eens dat die stam bestond, ik kijk niet echt naar stammen nu, ik let mee op mijn eigen leden en hoe zij vorderen.

Bedreiging?
Nee, zoals ik al zei onze leden zijn speler van een goed niveau en die zijn echt niet zomaar te breken...
We spelen hecht samen en we komen er zo wel:)


Oke, gewoon een stel showboys he, geen tijd voor hun.
Maarja volgende vraag:

Als je een korte beschrijving zou geven over je stam, wat zou dat dan zijn?


Nou denk het juist niet showboys, als je op jezelf let uit je jezelf niet naar anderen:p

Als ik de stam moet omschrijven?

Ja hoe zou ik dat doen, klinkt een beetje gek als een leider een stam zou omschrijven, maar als het dan toch moet.

Beschrijf ik het als een leuk gezellige stam, waar iedereen op elkaar kan vertrouwen en ook met elkaar kunnen samen werken.


Heh oke :)

Laatste vraag alweer, (kortheid :() Als de stam 1 speler gratis in de stam mocht krijgen, welke speler zou jij er dan in willen?


De grootste noob die er is, omdat alle toppers hier al zitten. Kunnen we wat balance krijgen ;)

Jammer dat ik al in een stam zit, anders zat ik nu bij jullie ^^

Maarja dit was het einde, ik zuig in interviewen maar doe het toch lekker:

Wil je nog iets zeggen?
En vond je het intervieuw een beetje leuk?


Ik wil nog zeggen:

Succes met tw verder en succes met de toekomst.

Ik vond het interview prima hoor, ik zie er wel iets over verschijnen

Aldus Tik Em Aan Ouwe, de leider van Tanken

We gaan verder op de 2de stam: 24/7
Hier sprook ik met de leider: RockTheCore, eerst maar is wat statjes erbij nemen voor de goede orde.



Eigenschappen
Stamnaam: Online.
Tag: 24/7
Aantal leden: 15
Punten van de 40 beste spelers: 101.021
Puntentotaal: 101.021
Puntengemiddelde: 6.734
Rang: 2
Verslagen tegenstanders: 110.165 (1.)

Ook zeer goede statjes, ook 15 leden rang 2, mooi puntengemiddelde en 1ste met OD, zeer leuk.

Verder naar het interview:

Okeuj dan, laat ik de beleefdheden maar overslaan aangezien ik je al ken en gelijk beginnen met de 1ste vraag.
Daar gaat ie, Je stam staat nu op rang 2 hoe zie jij dit in de toekomst?


Dit is natuurlijk altijd een lastige vraag. Voor dat er spelers met 50k+ zijn vind ik dat over stammen niet heel veel te zeggen valt. In ieder geval hebben we een hecht groepje. Skills zijn zeker aanwezig en we gaan best wel lekker (sommige zullen het hier niet mee eens zijn maar oke). Wat mij betreft (en voor zover ik weet iedereen in de stam) zit er een goede toekomst voor ons in. Stammen in de beginfase die vallen is vaak door veel ophef uit het niks/arrogantie etc. en zulk soort mensen zitten er niet in 24/7.

in short: Ik denk dat er een goede toekomst voor ons in zit.


Als je een korte beschrijving zou geven over je stam, wat zou dat dan zijn? :O

Leuk groepje? -.-

Haha, kort maar krachtig antwoord!
Volgende vraag!
Als de stam 1 speler gratis in de stam mocht krijgen, welke speler zou jij er dan in willen? (die er nog niet in zit ;))


Geen idee, niemand eigenlijk.

Oke, je stam is dus gewoon supah :D
Dit was alweer het einde, nog iets te melden? Vond je et leuk? :D


ik vond het interview geweldig! :p

maar in het vervolg geef er altijd je eigen draai aan, die standaard dingen hebben we wel gezien :).

In ieder geval leuk dat je het oppakt en nog veel succes (ga er mee door ondanks het gejank dat je altijd krijgt xD)


Bedankt voor de tips :D

Aldus RockTheCore :D

Dan zijn we alweer bij onze 3de en laatste stam van de dag (en eigenlijk voor altijd, geen zin in meer interviews)

NoFear, STATJES!!!!!!!!!!
Ik zie nu net dat NoFear alweer rang 5 staat, maarja pech gehad :D



Eigenschappen
Stamnaam: NoFear
Tag: NoFear
Aantal leden: 36
Punten van de 40 beste spelers: 84.619
Puntentotaal: 84.619
Puntengemiddelde: 2.350
Rang: 5
Verslagen tegenstanders: 22.649 (32.)

Statjes vallen eig. wel een beetje mee, 36 leden rang 5, OD rang 32 en puntengemiddelde is middelmatig.
Maar laten we deze stam maar ff als de underdog te zien ^^
Hier komt dus et interview, fuck yeah!

Ten eerste:

Je stam staat nu op rang 3 hoe zie jij dit in de toekomst?


Het liefst zie ik natuurlijk dat de stam in de top 3 blijft staan. Er zijn natuurlijk meer goede stammen die zeker kans maken er in te komen en ons van onze plaats ''te verstoten'' maar gezien de meeste leden in de stam hebben zij de intentie om grote spelers te worden. En zo dus de stam te versterken en hem op de plaats te laten waar hij nu staat.

Hoe kijk je naar de stammen Tanken en 24/7
Gaan die het redden?
Worden ze een bedreiging?
Tell me!


Tja, als je kijkt op de wereldkaart en je voert ons beide in, zie je dat wij al een soort cluster vormen. Als je kijkt naar de 2 andere stammen zie je dat ze meer vespreid liggen over de wereld. Ik zie ze natuurlijk wel als een bedreiging om op Nr.1 te eindigen (al is dat nu wel heel vroeg). Maar als bedreiging voor een oorlog zie ik ze niet. Ze liggen veel uit elkaar en om elkaar zo nodig os te geven is dat makkelijker als je bij elkaar ligt.

Indd ^^

Volgende vraag:

Als je een korte beschrijving zou geven over je stam, wat zou dat dan zijn? :O


Een stam die laat zien dat ze nu goed groeit en laat zien dat we elkaar willen helpen. Natuurlijk kan ik nog geen heel duidelijke beschrijving geven. We moeten natuurlijk nog ''het koren van het kaf'' onderscheiden. Daar zijn we natuurlijk ook mee bezig maar klaar nog niet.
Ik zie wel dat er veel mensen actief zijn op het forum wat ook zeker de bedoeling is. Zo zie je ook dat de meeste leden zich ook betrokken voelen bij de stam.


Okej Okej ^^

Als de stam 1 speler gratis in de stam mocht krijgen, welke speler zou jij er dan in willen? (die er nog niet in zit ;))


Koaieus

Waarom hij?
Is hij goed, slim, charmant, medelijden? :D


Ik zie hem als een goede speler met een goede ligging.
100% zeker ben ik bij dit soort dingen nooit.


Oke dan,

Dat was eigenlijk de laatste vraag, beetje kort interview maarja....
Wil je nog iets zeggen?
En vond je het intervieuw een beetje leuk? (Lol xD)


Het is leuk om een keer bij het spel te worden betrokken d.m.v. een interview.

Bedankt.

Zow, dit was het dan eigenlijk, gezellig

Misschien kan het TWW ook weer is wat plaatsen ;)
 

DeletedUser24056

Guest
Ik neem aan dat dit een weekblad-poging is? Dan heb je de interviews namelijk niet goed verwerkt. Als dit niet het geval is mis ik het stukje opinie wat hier dan goed bij zou passen. Interviewen om te interviewen vind ik altijd een beetje loze informatie.

Het initiatief vind ik dan wel weer leuk. Wellicht is dit een ideaal topic om te discussiëren over de huidige en toekomstige top drie en misschien zijn er andere mensen die op één of andere manier willen opiniëren ofzo.
 

DeletedUser

Guest
eerste TWWw achtig iets!

leuk gedaan!!
leuk om te lezen
 

DeletedUser

Guest
"NoFear, sorry wist niet eens dat die stam bestond, ik kijk niet echt naar stammen nu, ik let mee op mijn eigen leden en hoe zij vorderen."
Held!

Hierna haakte ik af, niet echt interessant. Je had beter uitgebrijd 1 stam kunnen nemen ;)
 

DeletedUser60542

Guest
"NoFear, sorry wist niet eens dat die stam bestond, ik kijk niet echt naar stammen nu, ik let mee op mijn eigen leden en hoe zij vorderen."
Held!

Hierna haakte ik af, niet echt interessant. Je had beter uitgebrijd 1 stam kunnen nemen ;)

ja moest eerlijk zijn wist het echt niet xD
 

DeletedUser56780

Guest
toch leuk gedaan!

en ook al is het veel tekst, je leest er snel en makkelijk door heen!
 

DeletedUser23855

Guest
ja moest eerlijk zijn wist het echt niet xD

ik ging ook naar de ranglijst hoor :p

edit: zitten leuke dingetjes van jou tussen jor de tor...:

'Er zitten lekker weinig spoilertjes in zodat je het wel moet lezen, ha'
'Hier komt dus et interview, fuck yeah!'

kan ik altijd wel waarderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga je dit serieus doen?
Er mag best een artikel komen over W24.

Bedankt iig, jammer dat het niet meer aktueel is gelijk :(
 

DeletedUser32994

Guest
Het scheelt dat dit echt diepte-/kwaliteit interviews zijn :rolleyes:
 

DeletedUser60533

Guest
Beetje raar dat pre-made stammen als de top beschouwd worden.. Beetje laag

Oudste stam is momenteel Infect. en hoewel wij nog niet nummer 1 staan. Gaan we daar langzamerhand wel naar toe ;)
 

DeletedUser60542

Guest
Beetje raar dat pre-made stammen als de top beschouwd worden.. Beetje laag

Oudste stam is momenteel Infect. en hoewel wij nog niet nummer 1 staan. Gaan we daar langzamerhand wel naar toe ;)

zeg gewoon dat je een interview wilt.
 

DeletedUser

Guest
Beetje raar dat pre-made stammen als de top beschouwd worden.. Beetje laag

Oudste stam is momenteel Infect. en hoewel wij nog niet nummer 1 staan. Gaan we daar langzamerhand wel naar toe ;)

Succes met recruiten ;) Je weet alleen de beste 40 tellen mee voor de punten hé XD
 

DeletedUser60533

Guest
Nee hoef echt niet zon interview van iemand die denk dat jullie de top stammen zijn.

Btw we hebben 19 leden .. -.-' Koop een bril
 

DeletedUser60542

Guest
Nee hoef echt niet zon interview van iemand die denk dat jullie de top stammen zijn.

Btw we hebben 19 leden .. -.-' Koop een bril

nou waar zeik je dan over als iemand een interview doet.

Je stam kan miss al van begin bestaan maar dat zegt niets hoor...
 

DeletedUser

Guest
Nee hoef echt niet zon interview van iemand die denk dat jullie de top stammen zijn.

Btw we hebben 19 leden .. -.-' Koop een bril

Heb ik ergens gezegd dat je meer dan 19 leden hebt ...

Alleen leer een post begrijpen voor je reageert ... want nu heb je jezelf hopeloos belachelijk gemaakt.

Allé speciaal voor jou leg ik het uit wat ik met mijn post bedoel.

jij zegt "Dat jullie stilletjes aan naar de nummer 1 rank aan het gaan zijn"

ik reageer daarop met "succes met recruiten ..." waarmee ik bedoel ... ---> Dat jullie enkel via recruits de N°1 rank zullen halen ... en dan nog.

Ik hoop dat je het nu wel begrijpt ... Tijgervriendje (klinkt wel Gay zo) Pooh
 

DeletedUser18987

Guest
Het scheelt dat dit echt diepte-/kwaliteit interviews zijn :rolleyes:

Boeiund, het is tenminste wat, Tanken komt later nog wel eens aan bod in een artikel, 24/7 bestaat niet meer en die andere, uh wie waren dat ook alweer :D
 
Bovenaan