De Strijd der Titanen.

DeletedUser74552

Guest
De Strijd der Titanen.

B
este Klassiekers & fanaten van de Classic, inmiddels is de Classic alweer een poos aan de gang en zijn we aangekomen op een cruciaal punt in de wereld.. De strijd der Titanen. We weten allemaal waar we het hier over hebben en dat is de strijd tussen Premade & Pannekoeken VS We Are Legion & Selena. De Classic is van oudsher een korte snelle wereld en ook deze gaat zijn naam eer aan doen. Ondanks de korte duur van de Classic zijn ze welbesproken en horen ze thuis in het hogere regiem van de kwaliteit TW werelden. Daarom willen wij in dit topic de lezer meenemen naar het ontstaan van de Titanen en gaan we diepzee duiken in de historie van deze Klassieke Top groepen.

Daarnaast gaan we uitgebreid in op de huidige oorlog en hoe alle praatjes op het AF van beide kanten eindelijk tot actie mogen worden omgezet. Dit zal de periode zijn waarin elke speler zich kan bewijzen en zijn of haar naam eer aan mag doen.

Premade.
2e9fbff70957430fc01166a3db57afa0.png


It’s in the Name.

Een stam die bijna volledig voor het starten van de wereld is samengesteld en uiteindelijk dan ook begonnen is met 5 van de 6 huidige accounts. Deze accounts worden bemand door een leuke hechte groep van toppers. Velen die elkaar nog niet kenden voor het begin van deze classic, een groep die niet te vergelijken is met de voorgaande Classic groepen maar vooral een groep die zijn naam op de kaart gaat en wil zetten. Het was niet alleen maar smooth sailing voor Premade vooral omdat dit een groep was die nog aan elkaar moest wennen. Niet iedereen wist wat ze van elkaar konden verwachten en sommige accounts bestond uit spelers die nog nooit eerder met elkaar hadden samen gespeeld.

49c9fa54068dc874682b022dc0ed909f.png


De eerste echte tegenslag kwam al snel. De boost accounts van @Clickb*it . Waar de meesten niet hadden verwacht dat een speler in Premade daar toe in staat zou zijn kregen een koude douche te verduren. De leiding van Premade moest actie ondernemen zowel richting de stam intern als richting het AF. Ondanks alle negatieve response op het AF bestond er geen kans dat ik @Clickb*it it hiervoor een kick ging geven. Na een duidelijk gesprek met @Clickb*it en zijn welgemeende excuses is het onderwerp afgesloten en hebben we het al stam zijnde achter ons gelaten. Achteraf de juiste beslissing want @Clickb*it is uitgegroeid tot een geweldige speler. Actief, een snelle leerling en een echte stamspeler. Een topper van het account Leone.

Onze eerste stamactie.

Samenspel, kijkend naar de instellingen van deze classic zou dát op nummer één moeten staan. “Alleen ga je sneller, samen kom je verder”. Al snel toen de edelfase aangebroken was werd Conor Mccgregor weggespeeld (hopelijk kan hij tegen Mayweather meer weerstand bieden). De eerste echte vuurdoop voor Premade. Één waaruit zou blijken hoe goed we konden coördineren met elkaar vooral omdat er nog niet veel clears en edels in het spel waren betekende dit dat we voor elkaar moesten timen en vooredelen. Een echte uitdaging waaruit te zien was hoeveel je voor elkaar over had. Dit verliep zeer soepel en velen buiten de stam konden niet geloven dat dit echte offensieve actie’s waren in plaats van die vooraf genoemde boostaccounts. 2 clears van Leone, 2 edels van chefs en uiteindelijk de 2 edels van Xuzo die het dorp overnamen.

De eerste geslaagde actie van Premade was een feit. Al snel daarna volgde een mooie edelactie van Marco Polo met behulp van Chefs Special. In de buurt lag een speler waarvan wij dachten dat hij een reeel gevaar zou vormen, namelijk Eddard Schrtak. Niet snel daarna stond hij ook al top 2 met drie hele mooie dorpen. Toen hij nog maar twee dorpen had werd er een aanval gepland. Echter edelde hij al vrij snel een 3e dorp, wat tevens ook een target was. Het plan veranderde en al snel konden we zijn hoofddorp treinen en zijn andere dorp recappen. Binnen no-time was Eddard Schrtak van de kaart verdwenen. Weeral een mooi voorbeeld van samenspel, iets wat Pre. ver gaat brengen deze classic. Dit zorgde voor een trots gevoel als leider van de stam.

De ontmoeting met Khyodyr.

Deze speler verdient een volledige paragraaf want waar had Premade gestaan als hij er niet was. Een ware topper. Al vroeg in de wereld maakten we kennis met het account @Khyodyr waar Marco aan het roer stond. Een solo strijder die uit verveling maar weer eens een Klassiekertje was gestart. Een voorgaand Risk lid en volgens voorgaande riskers een ware stamspeler. Er was gelijk een klik tussen Marco en zowat alle speler van Premade. Hij joinde de skype chat en het ging van kwaad naar erger, voor we het wisten was hij een volwaardig Premade lid zonder de stam daadwerklijk gejoined te hebben. Marco is er altijd, ongeacht hij nou thuis is of niet. Één van de weinige spelers die na twaalven nog in is voor gespam. Volkomen terecht is Marco dan ook uitgegroeid tot het kloppende hart van Pre.

Onze eerste stam massa.

Het wegspelen van BAM. Een ware uitdaging een die we zeker onderschat hebben als stam zijnde. Na een gefaalde actie van Echoes alleen, waar er netjes werd voorge-edeld door BAM, bleek dat we de gehele stam nodig hadden om hier door heen te komen. Een plan werd op papier gezet door een van de spelers van Leone en deze werd heel goed uitgevoerd. De eerste speler van BAM werd vrij makkelijk opgeedeld. De rest liet duidelijk zien dat zij kennis hadden van dit spel, er gingen veel edels verloren. Het doorzetten door voornamelijk Leone zorgde ervoor dat het toch eindelijk over was. Samen met de hulp van PAA en Khyodyr werd BAM van de kaart geveegd. Een geslaagde eerste massa.


Op zoek naar het 6de lid.

Na het wegspelen van BAM kwam we er al snel achter dat we toch dat 6de lid nodig hadden om met de top mee te varen. Odissuis van Virus werd aangeschreven en gevraagd een solliciatie te schrijven. Ongelukkig genoeg besloot zijn computer te crashen toen wij om de sollicitatie vroegen. Daarop is er nog wat contact geweest met Createch maar een sollicitatie is er nooit meer van gekomen. Uiteindelijk zijn we naar verdere opties gaan kijken en kwamen we op een optie die eigenlijk niemand echt wou uitspreken.

Boeman.

Het account van onze Paul aka Timon aka onze pispaal aka nog vast wel wat fake namen. Een account dat eigenlijk al vanaf het begin van de wereld een zware tijd heeft gehad. Te beginnen met de kata’s van Unox die vol zijn AH levels naar 0 aan het katapuleren waren. Ondanks de kata’s heeft Paul het account er weer boven op gekregen en de top 15 in gevochten. Samen met zijn goede ligging ten opzicht van Premade, een potentiele recruit die we eigenlijk niet links konden laten liggen. Als leider zijnde is dit een cruciaal punt. Je wilt onder geen voorwaarde een rotte appel binnen halen want je weet wat er gebeurd met een mand als er een rotte tussen zit.

Ondanks dat is dit voor mij een Classic van de 2de kansen. Paul heeft zich van een andere kant laten zien, dat was ons wel degelijk opgevallen en dat werd gewaardeerd binnen Pre. Na een lange discussie en een stemming die bestond uit elk lid van Premade hebben we besloten het account Boeman die 2de kans te geven. Uiteraard onder bepaalde voorwaarden. Een besluit waar we denk ik met zijn allen nog steeds vol achter staan. Bij deze mijn respect en lof aan Paul. Iets wat ik nooit had verwacht te hebben voor deze speler. Klasse! @finalowner3

Premade was compleet. Na nog wat onbelangrijke gebeurtenissen werd het front met Selena en WAL gevormd en was Premade klaar voor de eindstrijd.

Eervolle benoemingen.

PAA die ons vanaf het begin van de wereld geholpen heeft met het weg spelen van BAM en uiteindelijk heeft besloten aan onze zij te strijden tegen WAL en Selena. Kwaliteit stam ondanks dat ze niet zo groot zijn. Gezellig spelers met de juiste mentaliteit.

Jeroen76nl, steven en Purple Swag. Elk account een account met ambiteuze spelers die graag betrokken zijn bij de eindstrijd. Top mentaliteit en fijne spelers om mee samen te werken. Goed jullie er bij te hebben. @Purple Swag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Selena

21b0b55550393ab04844a3711fa20bcc.png

Dit stuk is geschreven door Rens van Nowhere in the Sun. Bedankt voor de input, moeite en tijd die je in dit stuk hebt gestoken. Een stuk dat ons een beter beeld geeft bij de stam Selena.

Het verhaal van Selena.

Wel, Het begon op een zomers ochtendje bij de Classic start, De koppies waren gespannen de muizen gereed en de voorraad voedsel stond klaar! Toen begon het. De eerste gebouwen werden gebouwd, de communicatie kwam op gang: Deal with the Wildcard kreeg contact met Taylor Gang* via skype, Ze waren verbonden want Rens was bij Diego in designer-opleiding. Toen kwamen ze erachter dat ze in hetzelfde continent lagen! Ze zagen kansen om C55 te kunnen domineren en hadden de ambitie tot wereldwinst, maarja met zijn 2 begin je niet veel. Dus op 27 Juni werd de stam opgericht.

0114ffa54dabb0218b2b1909e7e99ea4.png


Toen zagen we dat KingMan ook een goede start maakte en we zagen er wel wat in om hem te verwelkomen, En hij zei ja! Welnu, Nu zijn we met z’n 3en, Dus wij maar doorbouwen en toen zagen we Beebie en *Chaos, Dus wij denken: Laten we hen maar snel voor de andere stammen wegkapen! Deze spelers zit potentie in. En tot onze verbazing lag precies in het midden van ons cluster Nowhere in the sun: hij moest het gaan brengen! Hij Was weer in contact met Tai Chi die ook maar even binnenhopte, Wat dus begon als een grap die we niet serieus namen werd dus een redelijk mooi stammetje.


Toen kwamen we uit de BB. En toen gebeurde het… DWTW. Had een NAP met Daxtor aangezien hij ze als noob ervaarde, ze zegden de NAP op en toen was het 5 vs 1, DWTW gooide een att en jahoor, het dorp stond stacked (voor zoverre). Daxtor counterde en ze waren weg, Doeg… Even later werd ook Taylor gang* weggespeeld.. dat gaat niet goed, Dus wat stamwissels en dagen later ziet de stam er als volgt uit:

- Nowhere in the sun

- *Chaos

- The Cheap dealer

- Tai Chi

- Beebie



Later besluit Selena. Dat ze beebie wat minder vonden dan gedacht en kicken hem, Toen waren ze nog maar met 4 dus zochten ze nog 2 versterkingen:

- Serratus Internior

- Knarrel

Helaas besluit kort daarna Thomas van Tai Chi naar The Philantropist te gaan en op BB te gaan waardoor er een plaatsje vrij kwam voor Passive Agressive, Dat maakt ons tot wie we zijn en wat we doen! We strijden voor elkaar en laten elkaar niet in de steek! Als dit gebeurt is Selena geen Selena meer.


Nowhere in the sun.

De classic begon voor NITS een beetje als een grap, omdat US29 te makkelijk was. Na een redelijk goede start besloot ik (Bas) om de classic serieus te nemen. Een bedankje voor mijn co, die ervoor zorgde dat ik de eerste paar dagen geen insomnia kreeg. Alles verliep soepel, totdat de edelfase kwam. Hier besloot ik om mijn buurt op 1 veld een blinde clear te sturen, omdat de scouts er niet doorkwamen. Dit was echter een grote fout, aangezien het een defnoob met muur 20 bleek te zijn. Hierna moest ik vervolgens ook nog eens overleven, omdat ik, van zijn stam -TG-, kata's kreeg op mijn boer en smid. Wat er tot leidde dat ik besloot om een 800 punten barb te pakken voor def, want backtimes liepen dood op os. Na dit moment kwam Robert het account joinen, die eerst bij Diego zo co'en.

Vanaf dit moment liep het aardig op rolletjes. De kata stam -TG- werd vrij makkelijk weggespeeld. Vervolgens waren Trommeldoos en Rebounce aan de beurt, wat simpeler ging dan verwacht. Nu werd het tijd om te gaan fronten met Pre. Maar het account zakte wat weg door inactiviteit, aangezien Robert afwezig was door privé redenen en ik veel toernooien had + op vakantie zou gaan. Vanaf dit moment kwam Rens (De co met wekkers die het niet doen) op het account, die eerder al in Selena zat. Het account is nu goed bemand en we hopen een leuke strijd te leveren.

|FAIRPLAY|


Serratus Interior.

"Serratus Internior", ook wel bekend als de internnoobs. Wat ze niet van ons weten is dat dit eigenlijk een hartstikke gezellig account is, die op internen na toch wel de minimale kennis hebben om het langer dan een dagje of 2 vol te houden. Het account is eigenlijk helemaal niet begonnen met internen. Degene die het account heeft gestart begon alleen en merkte al snel dat het best wel lekker ging. Snel kwam er een 2e dorpje, waarna het 3e en 4e dorpje al snel volgde. Dit betekende overig wel dat er meer activiteit nodig zou zijn. Na een vriendelijke gesprek met de spelers van 'playlikeapro' die zichzelf vlak daarvoor hadden opgeofferd om EOD te verslaan en daarbij veel hadden verloren, kwamen er 2 nieuwe co’s bij, Erik en Jesse. Niet te lang kwam de blonde noob Ous er ook bij.

Toen begon het onheil aangezien het account in gesprek kwam met Selena, waarna de beslissing om zich bij Selena aan te sluiten volgde. Aangezien kiespijn niet alleen achtergelaten kon worden werd ook kiespijn opgenomen in het account. Overigens had dit wel als gevolg dat er veel opmerkingen op het AF kwamen. "Wie denken die internnoobs wel niet dat ze zijn". Bijna begonnen de noobjes van SA zich schuldig te voelen. Toen ze naar het grote plaatje van deze wereld keken verdween al het schuld gevoel, ze vonden dat ze wel mooi passen in deze mooie internwereld.


*Chaos.

*Chaos, wie zijn ze? Wat doen ze? En wat drijft hen? Wel, het antwoord op deze vraag is zeer simpel. Het begon allemaal als een bezigheid voor de zomervakantie, met intentie toch te stoppen. Dat liep wel anders uit dan ik gehoopt had met een goede start en een gezellige stam. Plots kwam mijn verdiende vakantie eraan naar de Provence en zocht ik een co om het over te nemen. Stefan heeft in laatste instantie men account opgepakt. Al snel bleek duidelijk dat dit niet de goede beslissing was. Conflicten met de stam & spelmentaliteit van wereld 1. Terug van vakantie gooide ik hem dan ook buiten. Maurits melde zich plots, hij wilde oh zo graag binnen Selena spelen en rimacc oppakken. Ookal heeft hij wat minder verstand dan de rest () is hij een topper pur sang. Met uren die geweldig paste bij de mijne, zoals Belle bij het Beest past. Ik wens zowel Premade als Wal veel succes en plezier in de eindstrijd om de “INTERN” Classic te winnen!


The Cheap Dealer.

Alles begon bij de neef van Lou en zijn vriendenkring waarbij ook Krikke96 behoorde zij wouden nog eens voor het plezier een wereldje starten en daar was classic ideaal voor. Al snel bleek dat van de vriendenkring niemand het tot op het einde zou trekken door verschillende omstandigheden. Lou was alsook gestart maar aan de andere kant van de map samen met Robin Aka Biejest, in een later stadie joinde mark (een vroegere stamgenoot van Lou) alsook het account.Na wat heen en weer gesloop van krikke96 & Kiespijn werd de strijdbijl van krikke ook begraven maar door zijn toch wel mooie start mocht hij Lou vergezellen op het account.Toen besloot Lou op vakantie te gaan en kwam daarna nog maar zelden op het account.

Alsook Robin besloot dat treinen in het echt veel plezanter waren dan treintjes met edels en schoten er nog maar snel enkel Mark en Kristoff over. Lou laat zijn kop nog wel zien maar niet zo vaak Toen Chefs Special besloot een mooie aanval te doen werd het echt wel druk voor Mark en Kristoff en namen ze Alexander mee onder hun hoeden aka Alexander-the-great.


Passive Agressive.​

‘’Geen tijd: Moet even internen’’​

Knarrel.

Het begon allemaal bij het begin, toen ik mijn oude laptop opende en de Tribalwars bladwijzer zag staan. Haha, tribalwars, wat nice. Ingelogd, geregistreerd voor classic en hoppa, bouwen die gebouwen.Alles verliep vrij soepel, ik werd steeds fanatieker naar mate de puntjes stegen. Uiteindelijk kwam het zo ver dat ik vrijdag ’s avonds biertjes aan het drinken was, met de laptop op schoot.. Toen maar eens besloten een co speler te zoeken, toen kwam Stef mij versterken.Heel veel heb ik eigenlijk niet te zeggen, ik zal wel gewoon het spelletje meespelen en dan zullen wij wel zien.

"Within the *Chaos, Magic is found."
*Chaos

"Je bent nooit volledig waardeloos. Je kan nog altijd gebruikt worden als slecht voorbeeld."
STEFAN


"Een verrassing is geen verrassing als je hem verwacht, Maar wie het niet verwacht zal juist verrast zijn!"
NITS

" Passive Aggressive our Defence bunker. Funny thing about Passive Aggressive, he can smile and throw you under the bus, then get you to apologize for getting upset about it."
Passive Aggressive

"Diplomatic annexation is the shortest road to victory"
Serratus Internior

"Squeezing in narrow cravases is our specialty"
TCD





Rijmbrief naar Pre.

Boosten, internen, externen en fusies.
zorgen op het AF geregeld voor ruzies.
Pre deed wanhopig een poging om het recht te praten
Maar in hun hele beredenering zitten alleen maar gaten
Dat kom allemaal door pre hun gigantische ego
En voor spelers binnen Selena is dat een echte no-go
Ze denken dat ze deze classic al hebben gewonnen
Maar voor ons is het reeds nog maar net begonnen
Hun eerste massa mocht want ons betreft wel wat groter
Want het resultaat was nog geen deuk in een pakje boter
Maar zodra de teller op loopt tot een groter honderdtal
Gaan we snel smeken om hulp van onze bondgenoot WAL
Want zonder hulp kunnen we het toch niet winnen
Na 2 dagen nog niet eens 1 dorpje binnen
Ook al spenderen we aan deze classic nog zo veel tijd
Is de kans op een overwinning niet zo'n grote mogelijkheid
Maar we doen ons best en gaan er keihard voor.
En hopelijk rent de helft er niet al na een week van door.
Leden van Pre. wij wensen jullie heel veel succes.
En niet vergeten de wekker te zetten voor half 6.
.

WAL.

2071a90991a49b55ae43a2f4ab78f6e1.png


Helaas vonden de spelers van WAL het niet de moeite waard een stuk te schrijven voor dit topic.

Oorlogsstatistieken.

ad8c23bcdc8f2a8b83ebe586302f3ef2.png
53426fdba4aa05c3e486ea85ac43e0c6.png


VS

75e36b002df45bbd5cbb6bf02de9b9ad.png
bd44e0dc2270a7ff5a0a0adf79bcd1f3.png



Kaartje

9085f2cee6e8656fd07dc7f68ae66150.png


Current Balance.

In Totaal.

Zijde 1:
Stammen: Pre., Pan.
Zijde 2:
Stammen: Selena, WAL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,128
Kant 2: 1,328
Verschil: 200

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118
Kant 2: 47
Verschil: 71

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 7,071,088
Kant 2: 9,171,664
Verschil: 2,100,576

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,093,108
Kant 2: 422,116
Verschil: 670,992

chart


De laatste 48 uur.

Zijde 1:
Stammen: Pre., Pan.
Zijde 2:
Stammen: Selena, WAL

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 124
Kant 2: 61
Verschil: 63

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 85
Kant 2: 24
Verschil: 61

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,122,959
Kant 2: 441,124
Verschil: 681,835

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 814,558
Kant 2: 236,110
Verschil: 578,448

chart
Special thanks to @thelightfighter , @dialgaman en alle leden van Selena voor het schrijven van een stukje.
 
Reactiescore
603
Ik had het in de stam gesmeten of iedereen even 5 minuutjes tijd had om wat over zijn account neer te zetten maar blijkbaar had niemand de tijd. :mad::mad::mad:

Lekkere intro btw, good work!
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind het knap binnen 3 dagen van elk lid een volledig geschreven stuk ontvangen. Ze zitten vol verrassingen die Selena. De mentaliteit is in ieder geval de juiste en het lijkt ook een gezellige groep. Jammer dat WAL dat niet kon maar goed ik wil niet tegen het zere been schoppen maar afraidbutdesperate was ook echt gone binnen secondes.
 
Reactiescore
2.508
Veel succes, maar vooral plezier in deze oorlog gewenst!
Dat de beste mogen winnen :D
 

DeletedUser74552

Guest
95d22edbe0abc33cc7a78a1bdca8c21c.png


Hoelang zouden ze doorgaan voor ze erachter komen dat het niet werkt?

Leuke fun fact. AfraidAndDesperate 70+ dorpen kwijt. Chefs Special 0 dorpen.
 
Reactiescore
1.167
95d22edbe0abc33cc7a78a1bdca8c21c.png


Hoelang zouden ze doorgaan voor ze erachter komen dat het niet werkt?

Leuke fun fact. AfraidAndDesperate 70+ dorpen kwijt. Chefs Special 0 dorpen.

Kun je Marco Polo ook wel bijzetten. Al twee dagen (vandaag 3) volop clears aan het vangen. 1 dorp in de plus.
 

DeletedUser78604

Guest
Leuk stukje en mag de beste winnen ;)

Minder verstand? Ik? Schaam je!
 
Bovenaan