'De' stam van Wereld 16?

DeletedUser

Guest
Om even onn topic te komen.
Hier mijn lijstje van W16 spelers.

1. Sebastian Valmont (ofc:p)
2. Enfant Terrible
3. Fingerspitzengefuhl
4. Ninor4
5. Emar007 (ken hem niet maar lijkt me een goede speler)
6. Rawberry
7. Gummibeer
8. Ravio Spit
9. Kildian72
10. Mal a la tete

Zo das mijn lijstje:)
 

DeletedUser27974

Guest
enkel Rushing Team van W2 volstaat :)
haha mensen die wrs niet eens meer weten hoe ze moeten starten, omdat ze al eeuwen 1000+ dorpen hebben. Sorry maar die gaan wrs het begin niet overleven.

Damn heb ik toch gereageerd :(
 

DeletedUser

Guest
BIH is dicht op elkaar gerekruteerd en internt heel erg veel dorpjes.

Ik zou juist het tegenovergestelde zeggen... zeker als je kijkt naar 't gebied waarin ze liggen.

Ben ik het 100% mee eens.. loopt tegen massa aan, liggen erg geclusterd en tussen veel sterke stammen in..
 

DeletedUser

Guest
Om even onn topic te komen.
Hier mijn lijstje van W16 spelers.

1. Sebastian Valmont (ofc:p)
2. Enfant Terrible
3. Fingerspitzengefuhl
4. Ninor4
5. Emar007 (ken hem niet maar lijkt me een goede speler)
6. Rawberry
7. Gummibeer
8. Ravio Spit
9. Kildian72
10. Mal a la tete

Zo das mijn lijstje:)

raar ik dacht dat dit topic voor stammen besteed was^^

wel on topic, ik vind O² maar een naabstammetje
 

DeletedUser14450

Guest
Ik zal mijn 10 spelers ook maar even posten;

1. Bonaparte
2. Amokro
3. Ferdy81
3. Lieven
4. Purple Predator
5. Patriot.
6. Turbodave222
7. Normanss
8. Nevyn
9. Halve Haan
10. .Exclusiva

Waarom: Denk dat dit gewoon het beste en sterkste team is dat je kunt hebben, de meeste kennen elkaar en weten wat ze ervan moeten verwachten.

De kracht: Veel kennis, spelers met een reputatie.


Om even ietsw toe te voegen aan deze waardeloze post, je kent een paar mensen van sommige werelden en die zet je er dan in, omdat ze "goed" zijn. Ooit op w3 gespeeld misschien? Dacht het niet anders zou je die lijst al niet plaatsen..

Dus als je zo'n lijst en topic al wil maken, heb dan de kennis over alle werelden en niet alleen die jij gespeeld hebt.
 

DeletedUser13688

Guest
Als ik een "random" team kan samen stellen voor aanvallend opzicht gaat het er zo uitzien:

Veroor
Peerke01
Bonaparte
Turbodave222
Aslan1905
Ferdy81
Detlef
Krondor30
Ragey (een nieuwe in mijn appreciatielijstje :p)

Verdedigend:

Ferdy81
Hermansprong
Cede Maiori
Ikzelf
 

DeletedUser14450

Guest
Als ik een "random" team kan samen stellen voor aanvallend opzicht gaat het er zo uitzien:

Veroor
Peerke01
Bonaparte
Turbodave222
Aslan1905
Ferdy81
Detlef
Krondor30
Ragey (een nieuwe in mijn appreciatielijstje :p)

Verdedigend:

Ferdy81
Hermansprong
Cede Maiori
Ikzelf

Kan jou hetzelfde commetaar geven als ik hierboven al gedaan heb.. Topic slaat gewoon nergens op als je alleen mensen kent van de werelden waar je gespeeld hebt..
 

DeletedUser

Guest
Kan jou hetzelfde commetaar geven als ik hierboven al gedaan heb.. Topic slaat gewoon nergens op als je alleen mensen kent van de werelden waar je gespeeld hebt..

We zijn nu 16 werelden verder dus denk dat je met de meeste spelers wel in aan merking bent gekomen.

En btw zoek een meid en ga daar op lopen zeiken
 

DeletedUser13688

Guest
Kan jou hetzelfde commetaar geven als ik hierboven al gedaan heb.. Topic slaat gewoon nergens op als je alleen mensen kent van de werelden waar je gespeeld hebt..

Ik speel tw voor zover het langst van de tw community hier, dus ik weet niet wat jij loopt te zagen. Ik was al actief op de duitse server voordat .net was uitgebracht.

Ik denk dat ik genoeg ervaring met mensen en verschillende scenario's heb gehad om te kunnen oordelen welke spelers goed zijn en niet.

Daarbij ben jij ongelooflijk hypocriet in je post, aangezien jij refereert naar W3. Terwijl zowel de starter als ik refereren naar spelers die zich op verschillende werelden hebben bewezen, en jij je limiteert tot W3, en dan zegt dat wij alleen mensen kiezen van de wereld waar we hebben gespeeld: DUH. Hoe dom ben je dat je dat niet snapt. Als ik ergens nooit gespeeld hebt in een bepaalde fase weet ik toch niet hoe spelers daar spelen? En het gaat om de spelers die IK hier kies, niet om welke spelers jij uit W3 beter vindt dan.. blah blah.

Gast, serieus.. Denk ff na. Je moet sowieso ff goed nadenken voordat je mij wilt gaan afzeiken.
 

DeletedUser14450

Guest
Ik speel tw voor zover het langst van de tw community hier, dus ik weet niet wat jij loopt te zagen. Ik was al actief op de duitse server voordat .net was uitgebracht.

Ik denk dat ik genoeg ervaring met mensen en verschillende scenario's heb gehad om te kunnen oordelen welke spelers goed zijn en niet.

Daarbij ben jij ongelooflijk hypocriet in je post, aangezien jij refereert naar W3. Terwijl zowel de starter als ik refereren naar spelers die zich op verschillende werelden hebben bewezen, en jij je limiteert tot W3, en dan zegt dat wij alleen mensen kiezen van de wereld waar we hebben gespeeld: DUH. Hoe dom ben je dat je dat niet snapt. Als ik ergens nooit gespeeld hebt in een bepaalde fase weet ik toch niet hoe spelers daar spelen? En het gaat om de spelers die IK hier kies, niet om welke spelers jij uit W3 beter vindt dan.. blah blah.

Gast, serieus.. Denk ff na. Je moet sowieso ff goed nadenken voordat je mij wilt gaan afzeiken.

wow dus je hebt zoveel ervaring en meen je dat je dus alle spelers kent in dit spel? Ik kan je er zo een paar aanwijzen waarvan ik zeker weet die beter zijn als jou.. Daarnaast heb ik ook op de .net servers gespeeld.. Dus misschien NET na jou. Dus niet zo'n grote mond opzetten.. Verder ken je de speler king123456789? Durf wel te zeggen dat dat 1 van de beste tw spelers is..

Als je hem niet kent zegt dat dus genoeg over je verhaal hierboven dat het dus helemaal nergens op slaat.. Ik refereer dus naar een wereld waar je niet gespeeld hebt en waar jij dus geen mensen van kent.. (die misschien wel onder een andere naam op andere werelden spelen, weet jij veel) Dus dan geef ik aan dat dit topic aan de hand daarvan dus nergens op slaat, omdat je veel mensen van veel werelden niet kent, dus daarom is dit topic grote onzin..

Dit laatste stuk probeerde in vooral in bovenste stukken te zeggen, mja zo te zien word jij meteen op de teentjes getrapt en kan je daar niet tegen..

Nooit geleerd om met kritiek om te gaan zeker? ( Daarnaast was mijn post nog niet eens gericht op jou post maar op dit topic dus) Wat een reactie is dat van jou dan, omfg..

We zijn nu 16 werelden verder dus denk dat je met de meeste spelers wel in aan merking bent gekomen.

En btw zoek een meid en ga daar op lopen zeiken

Als je niks over mijn privee weet, hou dat ook erbuiten dan, best zielig als je zoiets gaat posten eigenlijk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weet niet waar deze post opslaat, maar had gewoon geen zin om nog meer tijd in die "nuttige" posts van jullie te steken:rolleyes:.. Ben moe en wil slapen, dus ik hoop dat je voortaan beter leest en twee keer nadenkt voordat je over iemand zijn leven iets wilt zeggen, waar je niks vanaf weet..

Ga jij maar lekker pitten jong en volgende keer als je weer wat post doe het dan lekker op je eigen wereld en laar de andere spelers in hun waarde en hun menig geven zonder gelijk af te worden gezeken door een (geen zin in ban).

On topic/off topic

ooit is op 1 account te domineren met Ace ;)
 

DeletedUser13688

Guest
wow dus je hebt zoveel ervaring en meen je dat je dus alle spelers kent in dit spel? Ik kan je er zo een paar aanwijzen waarvan ik zeker weet die beter zijn als jou.. Daarnaast heb ik ook op de .net servers gespeeld.. Dus misschien NET na jou. Dus niet zo'n grote mond opzetten.. Verder ken je de speler king123456789? Durf wel te zeggen dat dat 1 van de beste tw spelers is..

Als je hem niet kent zegt dat dus genoeg over je verhaal hierboven dat het dus helemaal nergens op slaat.. Ik refereer dus naar een wereld waar je niet gespeeld hebt en waar jij dus geen mensen van kent.. (die misschien wel onder een andere naam op andere werelden spelen, weet jij veel) Dus dan geef ik aan dat dit topic aan de hand daarvan dus nergens op slaat, omdat je veel mensen van veel werelden niet kent, dus daarom is dit topic grote onzin..

Dit laatste stuk probeerde in vooral in bovenste stukken te zeggen, mja zo te zien word jij meteen op de teentjes getrapt en kan je daar niet tegen..

Nooit geleerd om met kritiek om te gaan zeker? ( Daarnaast was mijn post nog niet eens gericht op jou post maar op dit topic dus) Wat een reactie is dat van jou dan, omfg..


Stop die arrogantie maar in die zanderige doos van je want je slaat wal noch kant.

Als ik spelers niet ken beoordeel ik ze niet. Je kunt dus alsnog, "gewoon omdat het leuk is" je eigen "dreamteam" opstellen. Dat zullen uiteraard vrienden zijn waarvan je weet dat ze goed zijn.

Daarbij nee ik ken king123456789 niet nee. Maar ik heb op 5 werelden van .net langdurig top 3 speler gestaan, en op 6 werelden van .net langdurig (dus iig langer dan een half jaar) mijn tribe geleidt, die altijd #1 (altijd!? ja altijd.) was op alle werelden waar ik speelde.

Vervolgens heb ik redelijk wat guides geschreven die momenteel op alle nieuwe werelden van .nl gebruikt worden, heb ik nieuwe manieren van farmen (bladwijzers + scripts) geintroduceert, in een periode waarin bijna niemand hier nog weet van had, heb ik op .nl meerdere malen mijn skills laten zien. Daarbij heb ik dit op 3 werelden na allemaal solo gedaan, waar ik nog een leven naast kon houden.

Wat boeit het mij nou of ik 1 wereld niet ken en daarom er geen spelers van die wereld in gooi. Jij bent te irritant dat je de f-ing boodschap niet gebruikt.

En ja, ik ben volledig bewust van de arrogantie in deze post, maar ik heb tenminste recht van spreken, de dingen die ik zeg zijn namelijk waarheid, en ik heb genoeg spelers die dit kunnen getuigen.
 
Bovenaan