De Schandpaal

Reactiescore
50
Ohohoh, alsjeblieft Materlotti, wat laat jij je kennen zeg.

Aanvallen in de nacht is gewoon verre van triest spel, of hoe jij dat ook maar wilt zien. Kata's gooien daarentegen is inderdaad wel triest. Maar wellicht dat er op team Bad iemand speelt die enkel in de nacht speelt en overdag niet online kan zijn? Dat is toch net om het even? Dat jullie snachts niet online (kunnen) zijn en dat als triest beschouwen, is volledig aan je zelf te danken.
 
Reactiescore
54
Jullie mogen alles doen wat jullie willen. Je mag ook kata's gooien op onze smederijen en boerderijen als jij dat wilt. Als jullie het op deze manier willen gaan spelen doe gerust, maakt mij niet zo veel uit, maar het toont vooral onkunde en straalt bovendien hopeloosheid uit, in mijn ogen, aangezien je het blijkbaar niet aankunt als de tegenspeler gewoon online is. :wink:
Dit slaat echt helemaal nergens op. Volgens mij draai jij al een aantal jaren mee, en weet je dat een account van normaal kaliber over het algemeen 's nachts ook online moet zijn. Is het niet om aanvallen te dodgen / tegen te houden, dan is het wel om aanvallen te taggen. Dat er accounts zijn die 's nachts onbemand zijn is niet ons probleem, daar halen wij voordeel uit. Dit heeft niks te maken met dat wij overdag geen dorpjes kunnen pakken.

Dan zou je ook kunnen stellen dat het hopeloos is dat SS zich nu opsplitst om extra def te kunnen ontvangen. Ik begrijp deze keuze, maar ook dit is dan hopeloos.
 
Reactiescore
999
Ik begrijp niet goed dat jullie hier zo op in blijven gaan, en zeggen dat ik mezelf laat kennen. Ik vind het gewoon triest als je een speler overdag niet kunt verslaan, en hem dan maar probeert te pakken als hij niet online kan zijn, vaak 's nachts. Jullie mogen hierover praten en zagen al wat jullie willen, maar het geeft gewoon aan dat jullie hopeloos zijn en blijkbaar overdag niet bij machte zijn om winsten te boeken. Of jullie hier nu een epistel gaan schrijven of niet gaat totaal geen invloed hebben op mijn mening, dus ga gerust jullie gang en leuter maar verder maar veel zal het niet veranderen.
Ik win persoonlijk liever van mijn tegenstander als ik weet dat hij er was en heeft proberen te deffen, en niet door dorpjes te clearen en pakken als hij er niet is.

Ik ben het er echter wel mee eens dat het dom is om je front niet te stacken als je weet dat je er 's nachts niet kunt zijn. Dat is gewoon niet slim en logisch dat de tegenstander daarvan probeert te profiteren.

Ik heb het in deze situatie vooral over mensen die tijdens de nacht off dorpen achter de linies gaan clearen/edelen tussen 3 en 6 in de nacht.
 
Reactiescore
50
Ik speel niet classic :) Maar thanks, jullie ook!

Speelde jullie trouwens ook niet op Quarantaine toen?
 
Reactiescore
31
Ohohoh, alsjeblieft Materlotti, wat laat jij je kennen zeg.

Aanvallen in de nacht is gewoon verre van triest spel, of hoe jij dat ook maar wilt zien. Kata's gooien daarentegen is inderdaad wel triest. Maar wellicht dat er op team Bad iemand speelt die enkel in de nacht speelt en overdag niet online kan zijn? Dat is toch net om het even? Dat jullie snachts niet online (kunnen) zijn en dat als triest beschouwen, is volledig aan je zelf te danken.


Aanvallen in de nacht zijn zeker triest. Op zich prima dat je 's nachts aanvallen de deur uit doet om zo de aankomsttijd in de ochtend te hebben zodat er een dag doorgepakt kan worden. Maar wat Ejaf al classics lang doet is rond een uurtje of 2 een stel scouts eruit, checken of er edels/front dorpen kwetsbaar zijn en dan gewoon rond 4u overgaan op edelen. Elk normaal mens ligt tussen 2 en 4 in z'n warme bed. De nachtbonus is er niet voor niks.

Ik vind het een ander verhaal als een account dag en nacht aan het beuken is en constant winst pakt. Maar dit is gewoon een verhaaltje het lukt niet overdag dus dan maar als de tegenstander er niet is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wat is daar mis mee dan? Het is toch een activiteitsspel? Het is net logisch dat je dorpen neemt wanneer je frontspeler offline is. Wat is dit nou voor absurd gejank?

Jezus christus zeg. Is dit een classic of een casual? Als je dit soort onzin niet wil ga je maar casual spelen.
 
Reactiescore
54
Aanvallen in de nacht zijn zeker triest. Op zich prima dat je 's nachts aanvallen de deur uit doet om zo de aankomsttijd in de ochtend te hebben zodat er een dag doorgepakt kan worden. Maar wat Ejaf al classics lang doet is rond een uurtje of 2 een stel scouts eruit, checken of er edels/front dorpen kwetsbaar zijn en dan gewoon rond 4u overgaan op edelen. Elk normaal mens ligt tussen 2 en 4 in z'n warme bed. De nachtbonus is er niet voor niks.

Ik vind het een ander verhaal als een account dag en nacht aan het beuken is en constant winst pakt. Maar dit is gewoon een verhaaltje het lukt niet overdag dus dan maar als de tegenstander er niet is.
Ik snap totaal niet waarom jullie continue iver Eyjaf aan het janken zijn. Deze classic heeft Eyjaf nog niks “triests” gedaan. Ook deze nachtelijke aanvallen kwamen niet van zijn account, maar van mijn account.
Na een nachtelijke scoutronde kwamen wij er simpelweg achter dat het front bij Rivendal dermate slecht gestackt stond, dat we zo 3/4 dorpjes weg konden nemen. Dreiging van ons richting Rivendal is er al de hele week, dus die stacks hadden daar, zeker na de stamswitch, gewoon moeten staan. Ieder normaal denkend mens moet kunnen begrijpen dat wij simpelweg ‘s nachts hebben geprofiteerd van een slecht gestackt front.
 
Reactiescore
1.094
k snap totaal niet waarom jullie continue iver Eyjaf aan het janken zijn. Deze classic heeft Eyjaf nog niks “triests” gedaan. Ook deze nachtelijke aanvallen kwamen niet van zijn account, maar van mijn account.

Het feit dat ze volgens jou (al heb ik persoonlijk al andere verhalen gehoord) deze classic nog niks geks hebben gedaan, wil niet zeggen dat het normale/eerlijke/fatsoenlijke spelers zijn? De meeste mensen die meerdere classics hebben gespeeld weten hoe zij spelen. En dat is vaak op de meest laag mogelijkste manieren. Dus het is ze dan jammer op rang 1 te zien staan op een classic waarbij veel classic veteranen niet (meer) spelen.


Wat is daar mis mee dan? Het is toch een activiteitsspel? Het is net logisch dat je dorpen neemt wanneer je frontspeler offline is. Wat is dit nou voor absurd gejank?

Jezus christus zeg. Is dit een classic of een casual? Als je dit soort onzin niet wil ga je maar casual spelen.

Ik heb ook echt werkelijk waar nog geen een classic meegemaakt waarbij nachtelijke aanvallen als triest werden aangenomen. JIj wss ook niet. Slaat ook gewoon nergens op. Het hoort erbij, ik bedoel het is zo vanzelfsprekend dat er vanwege looptijden s nachts aangevallen moet worden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mijn accounts op de classic stonden bekend voor nachtblitzen, dat lijkt me volledig logisch als je een nachter op het account hebt.
 
Reactiescore
54
Het feit dat ze volgens jou (al heb ik persoonlijk al andere verhalen gehoord) deze classic nog niks geks hebben gedaan, wil niet zeggen dat het normale/eerlijke/fatsoenlijke spelers zijn? De meeste mensen die meerdere classics hebben gespeeld weten hoe zij spelen. En dat is vaak op de meest laag mogelijkste manieren. Dus het is ze dan jammer op rang 1 te zien staan op een classic waarbij veel classic veteranen niet (meer) spelen.

Ik heb ook echt werkelijk waar nog geen een classic meegemaakt waarbij nachtelijke aanvallen als triest werden aangenomen. JIj wss ook niet. Slaat ook gewoon nergens op. Het hoort erbij, ik bedoel het is zo vanzelfsprekend dat er vanwege looptijden s nachts aangevallen moet worden.

Geen idee wat Eyjaf op deze Classic verkeerd heeft gedaan. Ze doen gewoon hun ding, zijn er voor de stam en groeien lekker door. Ik ken ze verder niet van eerdere classics, maar vooralsnog vind ik het hele fijne spelers.
Verder ben ik het met je eens dat nachtelijke aanvallen erbij horen, zeker op werelden als deze. Profiteren van andermans fouten is doodnormaal.
 
Reactiescore
14
klagen over nachtelijke aanvallen maar wel steeds defbunkers overhalen naar hun stam om de frontspelers opnieuw en opnieuw te deffen ..
Wij vechten vooralsnog steeds met onze eigen troepen.. En jah.. Dan zullen we maar zwijgen over het aantal interns en "fusies" zeker.. :)
 
Reactiescore
14
Allee na een nieuwe aanval een nieuwe intern bij het groepje mulders, SS en ga zo meer door :)
 
Reactiescore
22
Ik snap totaal niet waarom jullie continue iver Eyjaf aan het janken zijn. Deze classic heeft Eyjaf nog niks “triests” gedaan. Ook deze nachtelijke aanvallen kwamen niet van zijn account, maar van mijn account.
Na een nachtelijke scoutronde kwamen wij er simpelweg achter dat het front bij Rivendal dermate slecht gestackt stond, dat we zo 3/4 dorpjes weg konden nemen. Dreiging van ons richting Rivendal is er al de hele week, dus die stacks hadden daar, zeker na de stamswitch, gewoon moeten staan. Ieder normaal denkend mens moet kunnen begrijpen dat wij simpelweg ‘s nachts hebben geprofiteerd van een slecht gestackt front.

Jullie weten toch dat jullie al twee weken tegen een onbemand account aan het 'strijden' zijn he? :p
 
Reactiescore
22
Ik snap totaal niet waarom jullie continue iver Eyjaf aan het janken zijn. Deze classic heeft Eyjaf nog niks “triests” gedaan. Ook deze nachtelijke aanvallen kwamen niet van zijn account, maar van mijn account.
Na een nachtelijke scoutronde kwamen wij er simpelweg achter dat het front bij Rivendal dermate slecht gestackt stond, dat we zo 3/4 dorpjes weg konden nemen. Dreiging van ons richting Rivendal is er al de hele week, dus die stacks hadden daar, zeker na de stamswitch, gewoon moeten staan. Ieder normaal denkend mens moet kunnen begrijpen dat wij simpelweg ‘s nachts hebben geprofiteerd van een slecht gestackt front.

Voor mij eigenlijk allemaal ok hoor, maar het valt gewoon op dat jullie alleen 's nachts dorpjes kunnen pakken :)
 
Reactiescore
54
Jullie weten toch dat jullie al twee weken tegen een onbemand account aan het 'strijden' zijn he? :p
Ik weet dat er heel veel verschillende VV’ers op dit account zitten ja, wat wil je daarmee zeggen?
 
Reactiescore
65
Ik verlang terug naar de werelden dat ieder account door 1 speler bemenst werd.
Ieder normaal mens sliep toen nachts en dorpen werden overdags overgenomen.
Ik ben met het spelletje begonnen op de Duitse wereld1, allereerste TW wereld.
Maar wat heb ik de mentaliteit snel zien veranderen op TW.nl en niet ten voordele van het spelletje.
Een gegeven woord houden bestaat hier niet meer, werelden zijn vol met stabbers en goochelaars.
Tegenwoordig zijn het werelden waarin de uitkeringstrekkers (nolifers) en pp spenders ver
in het voordeel zijn. Helaas luiden deze spelers het begin van Tribalwars in. Er zullen maar een paar spelers
overblijven die elkaar iedere wereld weer zullen stabben.
Maar ik weiger mijn nachtrust op te geven voor een spelletje wat mij niets anders oplevert
dan een groot ego.
 
Bovenaan