De revival van de oude-wereld-spelers ?

DeletedUser50564

Guest
SO AGRESSIVE speelde je met die naam dan? en hoe ken je me, iets dom gedaan ofzo :)


alle kzal eens denken, begonnen met een hoop spelers van een ander spel Castlequest2 zeer kleine community en pak grotere leercurve ervoor.
CQ2 opgestart op W3 (sommige 2a3weken opgewarmt op w2)
windrichting gekozen en hup begonnen met 70a80 :) hoop vonden het niks enzo, dus na enkele weken 40kern leden, top 10 , top 5 geraakt.
dan internen beu geworden en genoten van het sharer leven (profiteren van dashba). gestopt even nadat SDM met CQ2 fuseerde.


W7 nog eens terug zin gekregen , niks interessante stam op continent dus voor fun iets opgestart (naam infected mushrooms zegt al genoeg van men lange toekomst plannen) met enkele mensen die ik al lang ken, en toch maar zeer kieskeurig enkele leden aangenomen. met 10a15continent wat overwonnen , meestal met hoerengeluk ^^. en is dan uitgegroeid tot top 10stam en top 5 ergens , fusie met Eternal ofzoiets
soit , maanden verder en dus internen begon mee massa en mongool moreel, ik gevlucht in inactiviteit :) nu na 2jaar ofzo ? kweet niet juist nog eens terug goesting, men account wel ingepikt van chaoske , damm sharers en barak email systeem voor change pass. zat ergens tussen japan en cambodja en dan geven ze mij 2weken om te antwoorden anders voordeeltwijfel aan aanvrager grr :)

en nu w19, twas al bijna gedaan paar dagen terug, gelukkig share ik met agathocles en die heeft ons gered ;)
 

DeletedUser20836

Guest
SO AGRESSIVE speelde je met die naam dan? en hoe ken je me, iets dom gedaan ofzo :)


alle kzal eens denken, begonnen met een hoop spelers van een ander spel Castlequest2 zeer kleine community en pak grotere leercurve ervoor.
CQ2 opgestart op W3 (sommige 2a3weken opgewarmt op w2)
windrichting gekozen en hup begonnen met 70a80 :) hoop vonden het niks enzo, dus na enkele weken 40kern leden, top 10 , top 5 geraakt.
dan internen beu geworden en genoten van het sharer leven (profiteren van dashba). gestopt even nadat SDM met CQ2 fuseerde.


W7 nog eens terug zin gekregen , niks interessante stam op continent dus voor fun iets opgestart (naam infected mushrooms zegt al genoeg van men lange toekomst plannen) met enkele mensen die ik al lang ken, en toch maar zeer kieskeurig enkele leden aangenomen. met 10a15continent wat overwonnen , meestal met hoerengeluk ^^. en is dan uitgegroeid tot top 10stam en top 5 ergens , fusie met Eternal ofzoiets
soit , maanden verder en dus internen begon mee massa en mongool moreel, ik gevlucht in inactiviteit :) nu na 2jaar ofzo ? kweet niet juist nog eens terug goesting, men account wel ingepikt van chaoske , damm sharers en barak email systeem voor change pass. zat ergens tussen japan en cambodja en dan geven ze mij 2weken om te antwoorden anders voordeeltwijfel aan aanvrager grr :)

en nu w19, twas al bijna gedaan paar dagen terug, gelukkig share ik met agathocles en die heeft ons gered ;)


W3 rules :)
 

DeletedUser

Guest
Tsjaa wat is oud he:) Begin W2 toen ik begon.. W3 was nog niet eens aangekondigt toen..

Wat is oud speler,

Ik denk als je een registratie spelers nummer heb, onder de 100.000.
Ja dan behoor je wel tot de oud gediende,
Het type Old school, spelen zonder scripts,...

En dat zeg ik niet, omdat ik nou toevallig nummer 51.995 ben,...

Wat ook belangrijk is onder de oud spelers,
Dat ze ook naar behoren op vele werelden hebben gestreden.


Dus onder de noemer oud gediende, val ik persoonlijk ook wel onder vind ik.

Wil niet zeggen dat je als oud gediende, dan ook één van de betere spelers bent.

Je kan ook maar wat hebben aan geklooid al die tijd,...
Zoals ik,...

Zal het zelf wel invullen, anders is er allicht wel een grappenmaker die dat doet,...

.
 

DeletedUser50564

Guest
en wat is het juist, nu maak je me nieuwsgierig

tattoo van stadium of arena ofzoiets?

goh zie het niet zo goed eigenlijk op kleine foto :)
 

DeletedUser

Guest
Ik!! Noobje !! <3 De failer is dit jongens en meisjes onthoud dit ^^.
 

DeletedUser

Guest
en wat is het juist, nu maak je me nieuwsgierig

tattoo van stadium of arena ofzoiets?

goh zie het niet zo goed eigenlijk op kleine foto :)

Zal ik maar even reageren, zonder op de kast te zitten,...
Het is de Kuip, de kerk van Feyenoord-Rotterdam.
 
Bovenaan