De "PlaneetBeerput"

  • Topicstarter Deleted User - 487923121
  • Startdatum

Deleted User - 487923121

Guest
Wss ga ik hier van planet de volle laag krijgen omdat ik mn cos gekickd heb. Echter ben ik de gang van zalen op deze wereld volledig beu.

De heer Martijn van against all odds, ook bekend als de heer 'ik speel zuiver en zonder mbs' laat zich van zn beste kant kennen.

Bewijs.

Against All Oddsop 14.07. om 14:25 uur
ja wij hadden net alles verbruikt op ander laag moraal en levike zit te ver weg.

Wij moesten opbouwen en edels meppen.

Dat is nu allemaal gefixt maar moraal is een issue. Daarom zoeken wij spelers die gewoon lekker in de rim willen spelen en later evt. af staan zoals jullie of die wie gewoon klein willen blijven.

Dan kunnen wij ons richten op de grote spelers want wij hebben helemaal geen zin om tegen zulke spelers te vechten. Met 100% moraal knallen we ze zo weg maar met laag moraal en os van spelers die door ons sowieso niet aangevallen kunnen worden is gewoon not done
The-Killer-Manop 14.07. om 12:22 uur
Owja hier komt die,

Levike zou bij ons komen, naja dat verhaal ken je wel, en iedereen zou zijn deff beschikbaar stellen. (Ik zou nu ook niet aanvallen met dat moraal)

Van ons weten ze wel ongeveer hoeveel deff wij hebben nadat wij (is deze stam) coffea aanvielen en die terug ging aanvallen met fakes op baljeet. Daardoor vroegen ze of een iig een deel van die deff (dat is aardig wat) naar levike kon. Wij hebben uiteindelijk 2 dagen alsnog gedaan alsof onze neus bloedde en we het niet zagen maarja op een geef moment moesten we toch echt sturen. Vandaar dat er dus deff naar levike ging. Wij kregen eerst dorp 8 aangewezen omdat wij het dichtst op hem lagen maar dat vonden wij persoonlijk geen goed plan. (Want we wisten dat jij daarop liep) Daarom hebben wij snel een deel van onze deff naar een ander dorp gestuurd en gedaan alsof wij dat niet zagen. (Uiteindelijk nog een heel klein beetje naar 8, maar dat was toen al te laat)

Over de stam zal ik is aan Stefan vragen die is de owner van t account.

Vandaar dat wij alsnog stuurde, we hoopte eigenlijk dat jullie na 2 dagen em al weg zouden hebben.
Against All Oddsop 14.07. om 12:16 uur
Je wou nog iets uitleggensunglasses

Volgens mij is het ook beter als je bij ons in de stam komt.
Dan hou je de schijn ook niet op he.

mvg

Martijn
Against All Oddsop 12.07. om 20:22 uur
Is prima man geen haast
The-Killer-Manop 12.07. om 20:22 uur
Ik zal t straks ff goed uitleggen ben momenteel niet thuis.
Against All Oddsop 12.07. om 20:21 uur
Thnks
The-Killer-Manop 12.07. om 20:19 uur
Zijn 001 staat bomvol, daar gaat veel plat gelopen worden.
Against All Oddsop 12.07. om 19:43 uur
aaah ik lees je zin nu anders.

Ze hebben jou gevraagd om te sturen en om de schijn op te houden heb je dus iets gestuurd?

ook naar zijn 001 dorp?
Against All Oddsop 12.07. om 19:20 uur
naja je kan ons op zijn minst aangeven dat je stuurt en wat je stuurt.

Het is dat wij het dorp gepakt hebben maar het voelt nu meer dat ook jullie je woord niet nakomen.

Zo komt het nu dus over. Dan maakt het ofc niet uit wat je stuurt maar hoe zou jij het vinden dat jij iemand aanvalt en wij sturen os?
Althans je ziet dat wij het sturen terwijl je een deal gemaakt hebt.

neem aan dat je ons begrijpt
The-Killer-Manop 12.07. om 19:18 uur
Als je vertelt wat ik moet zeggen zodat ik het niet hoef te sturen. Het was echter toch geen drol.
Against All Oddsop 12.07. om 19:16 uur
Waarom stuur jij os naar levike?

Hadden wij niet iets afgesproken?
Against All Oddsop 12.07. om 12:35 uur
feliciteer hem maar haha. Hij speelde samen met mijn co Jeroen
The-Killer-Manop 12.07. om 12:35 uur
Ja stefan speelt hier ook,
Against All Oddsop 12.07. om 12:34 uur
stefan was dat. dat ben jij niet want had dezelfde naam
The-Killer-Manop 12.07. om 12:29 uur
Geen idee dat was ik niet haha
Against All Oddsop 12.07. om 12:24 uur
Goedemorgen,

wat hoorde ik je hebt gisteren speedwereld gewonnen met mijn co Jeroen.

grtz man

mvg

Martijn
Against All Oddsop 11.07. om 09:56 uur
nee alles loopt al
The-Killer-Manop 11.07. om 09:56 uur
Klopt, dus netjes is het zeker niet. Maar levike kan er weinig van, ongeorganiseerd als de ..... Dus lastig zal die zeker niet zijn voor je.
Against All Oddsop 11.07. om 09:52 uur
naja je joint mb stam je kan alles zien en dan in ene keer eruit en naar de zogenaamde vijand
The-Killer-Manop 11.07. om 09:52 uur
Heb niet alles mee gekregen maar stab is overdreven, netjes is het niet dat ben ik het met je eens.
Against All Oddsop 11.07. om 09:51 uur
top want levike gaan we nu dus slopen want dit is een stab
The-Killer-Manop 11.07. om 09:50 uur
Wij houden ons gewoon aan de afspraken
Against All Oddsop 11.07. om 09:31 uur
Morgen Killer-Man,

ik heb een klein vraagje.

Aangezien levike nu een dikke stab uithaalt wil ik graag weten of jij je wel aan de afspraken houdt of dat het dikke onzin was wat je zei?

mvg

MArtijn
Against All Oddsop 10.07. om 13:47 uur
ow hahaha. Ja je was wel binnenkort target geworden maar eerst hebben we nog een boel andere.

Maar dan is de deal rond. mooi kunnen wij ons eerder op de stam angel richten
The-Killer-Manop 10.07. om 13:43 uur
Hebben we sws al niet gedaan, stond meer voor tegen jullie :p
Against All Oddsop 10.07. om 13:42 uur
is goed os geef je je stam dan ook niet meer?

althans je zet jezelf niet leeg
The-Killer-Manop 10.07. om 13:25 uur
Ik blijf nog wel even in deze stam dat overleggen met je MB’s komt goed.
Against All Oddsop 10.07. om 13:20 uur
je zou ook bij ons in de mb stam eventueel kunnen
Against All Oddsop 10.07. om 13:19 uur
probeer beetje te overleggen met onze mb spelers niet dat jullie elkaar de dorpen op edelen haha
The-Killer-Manop 10.07. om 13:18 uur
Prima +1
Against All Oddsop 10.07. om 13:17 uur
dat is helemaal prima. Zorg dat je naar de rim edelt en naar de linkerkant dan kan je doen wat je wil.

Dan nemen wij een persoonlijke deal en blijf jij in ons cluster je ding doen.
Dan vallen wij jou niet lastig en jij onze stam niet en dan ergens in september nemen we je over.

als dit een deal is zal ik dat aan de stam doorgeven.

mvg

Martijn
The-Killer-Manop 10.07. om 12:52 uur
Laat ons beetje aanklooien en je mag ons internen als ik er genoeg van heb (lijkt me wel een leuke deal voor je).

Dat zal wss begin september worden want dan start mijn laatste jaar van mijn master.
Against All Oddsop 10.07. om 12:50 uur
nee komen afspraken over en die wie er niet aan houdt van de grote stammen krijgt iedereen over zich heen dus uni victorie gaat hem niet worden haha.

maar kom maar met een voorstel.

alles kan nog aangepast worden en wij staan wel open voor ideeen.
The-Killer-Manop 10.07. om 12:48 uur
Maar ach deze wereld is toch over een maand klaar :D, die u iversiteitsdorpen heb je binnen een maand af als je beetje je best doet.
The-Killer-Manop 10.07. om 12:45 uur
Dat zeiden ik niet ;), mb spelen ging em niet worden.

Maar als wij iedereen invité hoe zit t dan met jullie? Je doet nu toch precies t zelfde? Je hebt al 3/4 mbs (was dat niet genoeg)
Against All Oddsop 10.07. om 12:43 uur
nee hoor is niks dwingen aan.

is gewoon vragen of hij mb wil zijn voor ons.

Daarbij jullie recruiten iedereen zoals ik zie en jij wou niet met ons samen dus zoeken wij een andere he
The-Killer-Manop 10.07. om 12:38 uur
 

Deleted User - 487923121

Guest
Verder is Antwan van arithmetic ook al een tijdje dubbel spel aan tspelen. Ja, f5en is een massa stam. Getuige hieronder de kaart met voorstel van lijnen.
 

Bijlagen

  • IMG-20200627-WA0034.jpg
    IMG-20200627-WA0034.jpg
    102,5 KB · Weergaven: 67
Reactiescore
571
Misschien is het beter om screens te plaatsen vanuit TW zelf. Dat leest een stuk makkelijker. Het is nu best moeilijk om te volgen.
 
Reactiescore
1.380
hahah wat een grapjas ben jij @Coffea. Ja ik heb een persoonlijke nap of pgb of hoe je het ook noemt met The-Killer-Man.
Sterker nog als je eens leert lezen staat het er ook zwart op wit dat we een persoonlijke deal hebben stefke

Ook heb ik hem gevraagd om onze mb stam te joinen omdat dat wel zo netjes is
1595014541821.png

volgens mij toch duidelijke vraag waar ik nog geen antwoord op gekregen heb. Dus dit is stabben van onze kant?
Daarbij stuurde hij ook gewoon OS naar dorpen die wij edelden dus als wij een nap hebben dan stabt hij mij en zijn eigen stam en doen wij in dit opzicht niks fout dus kan er weer een mooi slotje op dit topic

Het is allemaal mooi wat jij hier probeert te verkondigen maar de enige die een smerige achterbakse stabber is ben jij.

Je verandert je ww zodat je co's die alle tijd erin gestopt hebben niet meer kunnen loggen.
Je wilt dorpen afstaan aan GK waar je als een noob al dorpen aan verloren hebt. Dan wil je die stam ook nog eens gaan joinen?

En dat allemaal omdat je co spelers je niet vaak genoeg naar jou prive leven gevraagd hebben?
Het lijkt mij beter dat jij helemaal stopt met TW. Is beter voor je denk ik.

Weer een speler op de zwarte lijst

btw als iemand het verhaal wil lezen van the killer man en mij stuur maar een pm staat niks schokkends in. En dat je mb spelers zoekt is ook normaal in de rim met moraal dus kom maar als je het wil weten.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487923121

Guest
Je bent erop aangesproken en houd hem rustig indie stam. Dat is op zn minst oneervol spel.
 
Reactiescore
1.380
maak eens een duidelijke zin. Kan hier niks van maken @Coffea .

Wie is aangesproken wie houd hem rustig? wat is oneervol spel?

Kom eens met feiten
 

Deleted User - 487923121

Guest
Je bent een smerige speler encga hier verder geen tijd instoppen. Mensen kunnen lezen. Ik heb mn cos eraf gegooid. Voor de laatste 2 dagen deden ze geen zak. Ook niet netjes en even vuil als jouw spel. Klopt volledig. Nog veel plezier op dit verrotte spel vol achterbakse noobs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.380
Je bent een smerige speler encga hier verder geen tijd instoppen. Mensen kunnen lezen. Ik heb mn cos eraf gegooid. Voor de laatste 2 dagen deden ze geen zak. Ook niet netjes en even vuil als jouw spel. Klopt volledig. Nog veel plezier op dit verrotte spel vol achterbakse lulletjes.

Je komt er niet op terug omdat je geen feiten hebt en er niks achterbaks aan is. Succes in je leven en dat het je goed mag gaan.

Echt weer een totaal nutteloze topic van een gefrustreerd mannetje
 
Reactiescore
300
Verder is Antwan van arithmetic ook al een tijdje dubbel spel aan tspelen. Ja, f5en is een massa stam. Getuige hieronder de kaart met voorstel van lijnen.

Hey Stefke,

Jij beschuldigt mij van dubbel spel terwijl je zelf ook op het kaartje staat? Een beetje lachwekkend.

Dat kaartje wat je daar hebt is een oud kaartje van enkele weken geleden, het waren plannen omdat het in die tijd niet lekker liep in de stam en die mening deelde wij.

Er zijn toen enkele dingen veranderd en het loopt nu goed binnen de stam. Ik vind het erg jammer dat je nu verdeeldheid probeer te zaaien. Helaas te vergeefs want iedereen in de stam weet hoe je bent.

Dit is de 2e? Of 3e? Keer al dat je al je co spelers van het account kickt omdat je zelf privé wat dingen aan de hand hebt.

En nu ook nog dorpen weg geven aan de vijand? Dat is pas smerig.

Maarja veel succes met je privé situatie ik hoop dat je er weer bovenop komt en je erg goed voelt nu je 3 spelers die heel wat tijd in je account hebben zitten gekickt hebt en de stam genaait hebt.
 
Reactiescore
1.647
Hey Stefke,

Jij beschuldigt mij van dubbel spel terwijl je zelf ook op het kaartje staat? Een beetje lachwekkend.

Dat kaartje wat je daar hebt is een oud kaartje van enkele weken geleden, het waren plannen omdat het in die tijd niet lekker liep in de stam en die mening deelde wij.

Er zijn toen enkele dingen veranderd en het loopt nu goed binnen de stam. Ik vind het erg jammer dat je nu verdeeldheid probeer te zaaien. Helaas te vergeefs want iedereen in de stam weet hoe je bent.

Dit is de 2e? Of 3e? Keer al dat je al je co spelers van het account kickt omdat je zelf privé wat dingen aan de hand hebt.

En nu ook nog dorpen weg geven aan de vijand? Dat is pas smerig.

Maarja veel succes met je privé situatie ik hoop dat je er weer bovenop komt en je erg goed voelt nu je 3 spelers die heel wat tijd in je account hebben zitten gekickt hebt en de stam genaait hebt.

Wil hier enkel aan toevoegen dat je zelf gestemd heb voor Martijn als mede leider en je CO die geld in spel hebben gestoken zo naait en stabt, mensen hadden gewaarschuwd voor je zoals we ook aan je zeiden maar wilden iedereen een tweede kans geven maar helaas maak je je reputatie meer als waar.
 
Reactiescore
1.647
Leg eens in het heel kort (enkele zinnen) duidelijk uit waarvan je AAO iets beschuldigd zonder dat je dit hoeft aan te tonen.

@Coffea

Omdat hij dit de makkelijkste weg vind en geen moer scheelt wat anderen denk of vinden. Wereld draait om hem.

Planet zal ook niet meer officieel reageren op dit alles, situatie aardig duidelijk en Stefke laat zelf ziens at voor persoon hij is.
 

Deleted User - 487923121

Guest
Hier onze stabber die spelers van story aanviel tijdens bg. En dan staalhard liegen dat ze eerst aanvielen.mooi zwijgen jij droeftoeter
 
Bovenaan