De Opinie van Wereld 21.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Het lijkt me leuk om de opinie te peilen, dus bij deze maak ik daar een topic voor.
Ik zal hier polls, stellingen & afmaakzinnetjes plaatsen, aan jullie de rest. :)

De poll van het moment.
Poll: Welke oorlog vind je interessanter?
[*]S.Inc vs Plague
[*]Acro. vs Crows


Tussenstand:

44423.png


De stelling van het moment.
Plague mist een icoon.

Het afmaakzinnetje van het moment.
Ik speel W21, omdat [reden waarom je op W21 speelt]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oude polls.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oude stellingen.
1. Wereld 21 heeft op het moment geen echte topstam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oude afmaakzinnetjes.
1. [Naam speler] heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat [reden].
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
'Wereld 21 heeft nog geen topstam omdat:' elke stam nog zijn probleempjes heeft, en dan net als je denkt dat een stam het echt gaat maken blijkt er iemand geband te worden of reageert iemand heel kinderachtig, daarbij bestaat een perfecte stam ook niet maar je kunt wel ver op weg zijn.

W21 heeft daarom nog geen echte top-stam.

Vals he heeft mij de afgelopen dagen verrast omdat hij toch deftig kan deffen en dat had ik niet verwacht. (Toch heb ik 7 dorpjes gepikt met mijn uber-time-werk:D)
 

DeletedUser

Guest
Stelling.
Ik ben het hier mee eens, ik vind dat er op het moment geen stam echt boven de rest uitsteekt als je naar het totaalplaatje kijkt, de een heeft betere leden maar een slecht cluster en veel inactiviteit, de ander heeft niet echt goede leden maar wel activiteit en een mooi cluster.

Afmaakzinnetje.
Mohniels1 heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat hij geslaagd is in een dorpje van me te pakken (heb VV op Unforgotten :)), had OS achter de counter moeten gooien maar was dat helemaal vergeten. ^^
 

DeletedUser

Guest
De stelling van het moment.
Wereld 21 heeft op het moment geen echte topstam.

Dit roep ik al vanaf mei en ben nog steeds van mening dat w21 nog geen echte topstam heeft. Ik ben echter bang dat door het gebrek aan vele goede spelers er nooit een echte topstam zal komen. Nu zullen sommigen denken hoezo een gebrek aan topspelers en hoezo heeft dit invloed op het gegeven dat er nooit een topstam zal komen? (dat bewaar ik voor een opinie artikel ^^)

Het afmaakzinnetje van het moment.
niemand heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat er geen reet te beleven valt in C85 en C86.Echter ben ik op het AF enorm verrast door die verrekte eigenaar van pikachu *haat aan pokemon*. Vroeger altijd vol gas ergens tegenin en keihard schreeuwen naar innovatief en gezellig :)
 

DeletedUser

Guest
Mooi topic ash:)

Stelling
Ik ben het hier niet mee eens, er zijn genoeg topstammen. Kijk maar naar NextL bijvoorbeeld, een stam die zeker tot de top behoort. Ook stammen als Auch, «C» en Dice. moeten niet onderschat worden. Over plague en S.inc doe ik geen uitspraak aangezien we in oorlog zijn en ik hier dus niet echt objectief kan zijn.

Afmaakzinnetje
Hypomaniac. heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, dat hij (na rommelig vv werk) weer een come-back aan het maken is tegen /Care.
 

DeletedUser

Guest
De stelling van het moment.
Als je naar stats en rangen kijkt is Sweet misschien wel de stam op het moment. Maar als verder kijkt dan merk je dat ze subtop leden hebben. Na verloop van tijd zit er misschien zelfs geen enkele top20plaats meer in als je naar de huidige leden en hun ligging kijkt. Elke dag verliezen ze terrein tov van bepaalde andere spelers ( Dan denk ik aan bepaalde spelers van Sinc, Crows, Dice, NextL en Auch in het bijzonder). In de toekomst kan dat verschil mss nog een extra zetje krijgen bij de rimconcurrenten van andere stammen, die meer groeimogelijkheden hebben. Momenteel zou ik Crows en Nextl aanduiden als stammen met licht overwicht, maar dan heel lichtjes:D.

Het afmaakzinnetje van het moment.
[Ash]heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat [hij toch een aardige ket (zoals ze in leuven zeggen) blijkt te zijn].
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.736
De stelling van het moment.

Ben ik het wel een beetje eens. Ik denk dat we over een tijdje pas moeten kijken hoe iedere stam het gaat doen in een oorlog.

Het afmaakzinnetje van het moment.

[Ash] heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat hij wel degelijk een goede speler is, sinds hij op unforgotten zit heb ik moeite gehad met dorpjes pakken (gelukkig nog wel 1) Zijn def skills zijn prima in orde en ook zijn counter skils :p al was dat niet moeilijk XD.
 

DeletedUser

Guest
Het afmaakzinnetje van het moment.

[Ash] heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat hij wel degelijk een goede speler is, sinds hij op unforgotten zit heb ik moeite gehad met dorpjes pakken (gelukkig nog wel 1) Zijn def skills zijn prima in orde en ook zijn counter skils :p al was dat niet moeilijk XD.

Dacht je dat ik n00b was? :eek:

Ik wil trouwens eens weten wie wat heeft ingevuld bij de poll en waarom? :p
 

DeletedUser

Guest
De stelling van het moment.
Wereld 21 heeft op het moment geen echte topstam.

Moeilijk... jullie zeggen allemaal stuk voor stuk dat er geen top stam is. Maar wat maakt een stam een top stam?

Een stam met goede individuele spelers met veel ervaring?
Een stam met een mooi clusters?
Of een stam met sub top spelers die goed samen weet te werken?
Stam met veel punten?
Stam met hoog punten gemiddelde?

Aangezien een "top stam" in mijn ogen van veel dingen afhankelijk is, vind ik dat je een stam nooit ECHT een top stam kan noemen. Daar in tegen zijn er wel sterke / goede stammen te vinden op W21.
Het afmaakzinnetje van het moment.

Tsja niemand eigenlijk :p
__________________
 
Reactiescore
1.736
Dacht je dat ik n00b was? :eek:

Ik wil trouwens eens weten wie wat heeft ingevuld bij de poll en waarom? :p

Nee dat niet ;). Maar je had altijd grote bek ;) en die heb je opzich wel voor een deel waargemaakt. Aanvallend heb ik jou nog niet meegemaakt, maar dat zou ook wel snor zitten :D.

Ik heb maar tegen 1 grote noob gevochten op deze wereld en dat was pones :p.
 

DeletedUser

Guest
De stelling van het moment.
Wereld 21 heeft op het moment geen echte topstam.

In mijn ogen kan je nooit spreken van een Topstam zoals meerdere al gezegd hebben. Echter kan je in sommige tijden spreken van een dominerende stam. Elke stam heeft zijn plus en min punten. Die voor de ene belangrijker meewegen in de keuze of een stam een topstam is of niet.
Het afmaakzinnetje van het moment.
Ash heeft mij de afgelopen dagen het meest verrast, omdat hij ineens toch voor goed beargumenteerde posts zorgde en eens niet een persoon afkraakte. Ga zo door!
 
Bovenaan