De nr. 1 positie

DeletedUser

Guest
tja, daar heb je wel een punt

heb veel aanvallen gezien van noobs die met speer en zwaard en boog aanvallen, die natuurlijk worden ge-ownd, maar je krijgt er wel een hoge OD score van zonder zelf veel troepen te verliezen
 

DeletedUser7869

Guest
Vragen voor nu:

1. Gaat BP recruteren nu om de nr. 1 terug te halen?
2. Blijft E-Pak een massastam?
3. Kan E-Pak de druk van de nr. 1 aan?
4. Verdient E-Pak de druk?
...

Vragen voor later:

5. Welke stammen komen nog opduiken voor de nr. 1?
6. Zal E-Pak het kunnen houden?
...

1. Ik heb hier geen enkel idee van. Als ze dat willen doen ze dat lekker, zo niet dan niet.
2. Dit zal niet zo blijven (even voor de duidelijkheid ik ben mede-leider van E-pak), door de fusie zullen er geen spelers gekicked worden, echter zijn er zoals al gezegd is altijd spelers die fuseren en spelers die stoppen.
Er is momenteel een ledenstop tot we weer rond de 40 spelers zijn, dus ga er maar vanuit dat we niet van plan zijn met 68 spelers tot in de oneindigheid door te gaan.
3. Kunne we de druk aan? bedoel je kunnen we de andere voor blijven of bedoel je iets anders.
Of we de andere voor kunnen blijven maakt mij persoonlijk niet veel uit. We groeien zo hard we groeien en als er iemand sneller is dan chapau (schrijf je dat zo??) voor hun. De fusie was nooit bedoeld om Nr. 1 van de wereld te worden, de fusie had andere redenen. Dat we dankzij de fusie zo hoog staan is mooi meegenomen. En ja ons gemiddelde is maar iets boven de 700k, maar de top40 zit gemiddeld boven de miljoen, dus dat is niet niks.
4. Ik denk dat als je eerste staat je het gewoon verdient, maakt niet uit hoe je er bent gekomen. Maar dat is mijn mening maar ;)

5. Over nieuwe stammen heb ik geen idee, ik verwacht dat BP ons wel weer in zal halen, mss dat APO nog ooit zal halen, maar dan denk ik dat ze er toch een aantal spelers bij zullen moeten halen, maargoed dat is hun pakkie an. Voorlopig zijn wij nr. 1.
6. Zoals je al wel hebt kunnen lezen verwacht ik dat we niet 1e zullen blijven. Dit omdat een fusie altijd wel wat probleempjes met zich meebrengt. Maar dat we in de top blijven meedraaien weet ik vrij zeker.
 

DeletedUser1128

Guest
Naam: **Maestria**
Tag: M!
Aantal leden: 22
Punten van de 40 beste spelers: 19.311.975
Puntentotaal: 19.311.975
Puntengemiddelde: 877.817
Rang: 12

Deze stam heeft ook een hoog potentieel, met zo weinig leden tamelijk hoog geranglijst,...
 

DeletedUser

Guest
Ziet er goede stam uit :)
Grote toekomst als ze zo blijven doen :)

btw dat stamprofiel komt me nogal bekend voor..Van de stam Plague of hoe je het ook schrijft van een van de engelse werelden...ben niet zeker he :p
 

DeletedUser

Guest
Naam: **Maestria**
Tag: M!
Aantal leden: 22
Punten van de 40 beste spelers: 19.311.975
Puntentotaal: 19.311.975
Puntengemiddelde: 877.817
Rang: 12


Deze stam heeft ook een hoog potentieel, met zo weinig leden tamelijk hoog geranglijst,...


eigenlijk zijn we met 21 leden hoor
1 speler met 3 dorpen die stop ;)
 

DeletedUser16426

Guest
Ik zie Ua nog altijd op 2 staan en E-Pak op 1. Dus momenteel nog niks aanpassen :D. Al hoop ik dat jullie 1 komen ;)

Ik hoop het met je mee. Onze tijd is nu nog niet aangebroken, die moet nog komen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hoop het met je mee. Onze tijd is nu nog niet aangebroken, die moet nog komen :)

Jullie tijd zal nooit meer komen. Deze fusie was een tevergeefse actie om de nr. 1 positie te halen. Nudat UA er staat zie ik de komende weken (maanden) daar niemand anders komen behalve als BP gaat recruteren.
 

DeletedUser16426

Guest
Jullie tijd zal nooit meer komen. Deze fusie was een tevergeefse actie om de nr. 1 positie te halen. Nudat UA er staat zie ik de komende weken (maanden) daar niemand anders komen behalve als BP gaat recruteren.

Wij zijn niet gefuseerd om op nummer 1 te komen:confused:... Ik weet niet waarom je dat denkt?
 
Bovenaan