De man/vrouw achter het account!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit ben ikke:D

ikke.jpg

Dat moet gesmaakt hebben :D
 

DeletedUser47767

Guest
Ok ik hou het normaal gesproken alleen op lezen maar dan toch even een plaatje van wie ik ben.
smiley.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57924

Guest
nee sorry ik ga mijn foto echt niet laten zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52941

Guest
jaja en daarna verkracht worden in een kelder ;)

Dude doe normaal
Ten eerste : je toont een foto of je zwijgt hier
ten tweede : Er is echt niks grappigs aan wat je hier dus plaats , bij sommige mensen ligt dat "verkrachten" vrij gevoelig
wie weet heb je nu enkele mensen gekwetst of weer een slechte herinnering gegeven
 

DeletedUser

Guest
Dude doe normaal
Ten eerste : je toont een foto of je zwijgt hier
ten tweede : Er is echt niks grappigs aan wat je hier dus plaats , bij sommige mensen ligt dat "verkrachten" vrij gevoelig
wie weet heb je nu enkele mensen gekwetst of weer een slechte herinnering gegeven

miss beetje overdreven, maar wel +1;)
 

DeletedUser21830

Guest
Dude doe normaal
Ten eerste : je toont een foto of je zwijgt hier
ten tweede : Er is echt niks grappigs aan wat je hier dus plaats , bij sommige mensen ligt dat "verkrachten" vrij gevoelig
wie weet heb je nu enkele mensen gekwetst of weer een slechte herinnering gegeven
2de is +1, zonder meer.

Maar de eerste, sam toch.... Moet ik alle lappen tekst van je quoten voordat jij je foto durfde te tonen :eek:. En een ander moet dat zwijgen als ie dat (nog) niet doet? Ietsje hypocriet :p
 

DeletedUser52941

Guest
Maar de eerste, sam toch.... Moet ik alle lappen tekst van je quoten voordat jij je foto durfde te tonen :eek:. En een ander moet dat zwijgen als ie dat (nog) niet doet? Ietsje hypocriet :p


Wobke ,
maar als je het w14 politiek en propaganda eens door kijkt
zieje overal onzinnige posts van die kerel
dus dat komt dan wel je spuigaten uit
 

DeletedUser

Guest
Om foto's vragen terwijl je zelf niet post is wel een beetje dubieus. Je hoort mij ook niet vragen want ik ga mijne niet op het openbare forum zetten.
 

DeletedUser21830

Guest
Wobke ,
maar als je het w14 politiek en propaganda eens door kijkt
zieje overal onzinnige posts van die kerel
dus dat komt dan wel je spuigaten uit

Het een sluit het ander niet uit ;) Je hebt gelijk met je opmerking hierboven. Maar verwijt een ander niet, wat je zelf eerst ook niet deed...... Dat je het uiteindelijk wel deed, helemaal prima. Je toont daar karakter waar een hoop anderen het laten afweten.
 

DeletedUser14549

Guest
Dude doe normaal
Ten eerste : je toont een foto of je zwijgt hier
ten tweede : Er is echt niks grappigs aan wat je hier dus plaats , bij sommige mensen ligt dat "verkrachten" vrij gevoelig
wie weet heb je nu enkele mensen gekwetst of weer een slechte herinnering gegeven

sammy, je kan best praten hier zonder een foto te zetten, zolang je maar positieve commentaar hebt, als je die op een bepaald ogenblik hier niet kan zetten, dan pas kan je best zwijgen. ;)
 

DeletedUser

Guest
sammy, je kan best praten hier zonder een foto te zetten, zolang je maar positieve commentaar hebt, als je die op een bepaald ogenblik hier niet kan zetten, dan pas kan je best zwijgen. ;)

Zet hij eens wat nuttigs neer, kraak jij hem weer af:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan