[Profiel] De Leeuw van Vlaanderen

DeletedUser77743

Guest
1. De tekst: De Leeuw van Vlaanderen (met in het iets kleiner er onder: Schild en vriend). Op de achtergrond van het plaatje ergens 1302 lijkt me ook leuk!
2. Kleurencombinatie(s): Eigen invulling. Misschien is een geel/zwarte gloed een idee?
3. Thema: Vlaanderen, De Vlaamse Leeuw, een dappere krijger
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
n.v.t.
6. Prijs/gift: 200pp
7. Favoriet tot nu toe:

Geen deadline, ik kies pas een plaatje als ik het perfecte plaatje heb gevonden (vandaar ook het hoge aantal pp als beloning). Succes allemaal en alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Ruben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
603
pcfdX1j.png
KPplUu4.png
 

DeletedUser20542

Guest
Nee, ga komende week op vakantie :p
Er waren gewoon niet heel veel aanvragen de afgelopen weken. Als er een nieuwe aanvraag was, waren er al genoeg plaatjes gemaakt op het moment dat ik keek.
 

DeletedUser77743

Guest
Dat zijn al twee leuke inzendingen! :) Momenteel is die tweede van @Jasti favo, maar zou je die eens willen proberen met de leeuw die sc beast heeft gebruikt? Heb het liefst de volledig zwarte Vlaamse leeuw :)
Kan er ergens nog 'Schild en vriend!' (zonder aanhalingstekens) worden in verwerkt?

En eventueel een versie met een soort ridder? De leeuw van Vlaanderen is namelijk een beroemde strijder :)

Alvast bedankt!
 

DeletedUser77743

Guest
Bumpje :)
Andere designers mogen uiteraard ook nog proberen :)
 

DeletedUser77743

Guest
Kijk die ziet er zalig uit! :D zou je een uitroepteken achter 'schild en vriend' kunnen zetten? @Jasti
 

DeletedUser77743

Guest
Ik neem die met uitroepteken alvast :) waar kunnen pp naartoe?

Indien er nog een leuke zou komen, kan het zijn dat ik die ook koop ;)
 
Bovenaan