De helden van W18, of...?

DeletedUser32994

Guest
Vandaag was weer een dag zoals geen ander voor de meeste mensen. Niks speciaals, de eerste niet zo'n mooie herfstdag na 10 dagen heerlijk weer te hebben gehad. Zonde dan toch dat je pas achteraf bij jezelf denkt, in die 10 dagen had ik er veel meer uit kunnen halen. Maarja zoals wel vaker (iets te vaak?) sloot ik me af van de werkelijkheid en ging voor mijn computer zitten om mezelf vervolgens uren te verliezen in een spelletje. En tegen de tijd dat ik weer uit mijn 'trance' kwam was het alweer 5 uur later en kwam ik erachter dat ik na het eindeloos staren naar lettertjes, cijfertjes en kaartjes nog steeds niks zinnigs had gedaan met mijn dag. Daarom toch maar even de angenda erbij gepakt om toch 100% zeker te weten dat ik vandaag niks beters te doen had dan dit, om daarna weer verloren te gaan in de wonderen van onze wereld, die wij met W18 delen.

Ik verveel me, ik heb niks te doen in-game, mijn dagelijkse routine heb ik al uren geleden gedaan, er gebeuren geen spannende dingen bij een van mijn dorpjes of ergens waar ik ook maar iets mee te maken heb. Ik kijk op het AF maar ook hier gebeurt helaas niks spannends behalve de zeeer belangrijke discussie of het edelen van dorpen in de nacht nou wel of niet laf is. Door deze teleurstelling + het gebrek aan interesse in de nieuwere actievere werelden ben ik mezelf, zoals wel vaker, gaan verdiepen in oude posts op de wat oudere werelden. Een van de werelden die mij het meest aanspreekt is W8. Het blijft mij fasineren, de eindeloze discussies tussen de spelers onderling of tussen de grootste stammen maar ook geweldige (mooi geschreven) topics van nieuwe oorlogen of gewoon even overzichtje hoe iedereen erop dat moment voorstond op die wereld. Ik kwam een oud topic tegen die mij inspireerde om dit verhaal te schrijven en ben aan de slag gegaan.

Op W18 hebben wij over alles wel iets een topic, de beste spelers, de beste stammen, grappige aanvallen, nieuwe oorlogen. Maar nooit een topic die ons laat zien over hoe andere nu daadwerkelijk tegen ons aankijken als poster en of die posters met hun stoere praatjes eigenlijk wel iets bereiken op deze wereld. Dat is dus wat ik in dit topic ga vergelijken de stoere praatjes van onze grootste posters met hun ingame prestaties.

Ik heb een kleine selectie gemaakt van posters

Yunma

Iedereen hier kent onze jonge Yunma wel, altijd behoorlijk, weet waar hij overpaat, durfd een discussie aan te gaan en kan zichzelf in bedwang houden. Uit Yunma komen zulke posts voort:

Wereld 18 en De Monopolie van Phalanx en Break.

Ik denk vaak voor ik inlog op wereld 18 aan mijn dorpen waar ik nog goudmunten mee moet slaan, ik denk aan de clears die ik nog in een aanvalsschema moet zetten. Voor ik inlog denk ik na over mijn volgende edelslachtoffer, over de farmrun die er weer eens uit moet.
Ik zit in Phalanx en ik denk aan aanvallen, aanvallen, aanvallen..
De dag dat ik moet inloggen en na moet denken over incomings is nog niet geweest, althans niks dat preventief stacken en een kleine dodge niet kan oplossen.

Voor Break is het waarschijnlijk niet veel anders. inloggen en de eenzijdig de kant van de aanval kiezen. Aan de andere kant heb je natuurlijk onze slachtoffers, onze prooien die lijdzaam wachten en moeten toezien. Toezien hoe hun dorpen waar ze zo hard voor hebben gewerkt één voor één van hen worden afgenomen. En wij aanvallen, aanvallen, aanvallen..
Break heeft dan haar aandeel nog in ontvangen massa's op Fools Gold, en ook Mousepad heeft een ODD van 80 miljoen. We gaan eens op zoek naar de verdediger uit Phalanx met de hoogste score. Eindelijk op plek 37 zien we FunkyTwinkel met een ODD van 52 miljoen, een uitzondering die de regel bevestigt.
Maar waarom dan? Waarom ontbreekt het Phalanx aan een welverdiende portie clears die op de muren rammen, de poorten inslaan en de zwaardvechters te lijf gaan?
Phalanx is geen rimstam, een argument voor het ontbreken van tegenstand. Phalanx heeft geen bondgenootschappen die het aanvallen belemmeren.
En toch blijven we enkel aanvallen, aanvallen, aanvallen..
Zou het misschien zijn omdat de aanvalsknop de afschrikkende kleur rood heeft, en ondersteunen het uitnodigende groen..

De reden dat Phalanx en Break met zo weinig troepen aan onze deur worden geconfronteerd is omdat we een monopoly hebben.
Het is de enige verklaring waardoor álle andere stammen zo twijfelend boven de aanvalsknop hangen. Phalanx en Break hebben een monopoly op de aanvalstroepen, op de dorpen, op bondgenootschappen en pacten. Regie over wie welke vijanden heeft en wanneer je mag inloggen. Break laat eiland haar eigen leden edelen. Konijn10 als voorbeeld. Phalanx strijdt tegen de stam DEF, die door de eigen regisseurs niet eens juist gespeld kan worden. EQUI wordt inactief wanneer we ze dat vragen, en als de andere leden ondersteunen dan nemen we het account gewoon onder VV.
Phalanx en Break blijven maar aanvallen, aanvallen, aanvallen.

Divine voert een verwoede strijd tegen eiland als marionet van de twee grootmachten. De goddelijke kracht wordt eigenhandig uitgedeeld door de bevelhebbers, de goden op de troon van Ijs en Lansen. Dan wanneer Divine mocht zegevieren zullen de touwtjes waaraan deze poppen bungelen eigenhandig worden doorgesneden door de zwaarden van Break en de speren van Phalanx.
En wij maar aanvallen, aanvallen, aanvallen..

DesQ zou wellicht een probleem kunnen vormen voor Phalanx, dus die hebben we laten imploderen. Met HokuzPokuz als onze messias hebben we zo ook een stam uiteengedreven.
Move al langer geleden als doorn in het oog voor Break. Dus ook die stam maar opsplitsen in 2 miezerige hoopjes edelvoer.
Aanvallen, aanvallen, aanvallen..

Iedereen die in Break of Phalanx zit is op zijn plek. Iedereen daarbuiten wil erbij.
Wij zijn the untouchables, een league of extraordinary gentlemen, de crème de la crème.
Onaantastbaar in haar hoge zetel waar zelfs de langste speer of de beste boog niet bij kan. En dat allemaal dankzij onze tegenstanders..
Nooit eens verdedigen, verdedigen, verdedigen..

alleenaandetop.png

Yunma in een 'verhitte discussie ziet er zo uit:

Lolbroek, dus door een NAP met Break is er helemaal geen kans meer op tegenstand?
Niet bij Divine inderdaad, maar we hopen toch dat DEF, Equi, eiland of Insane wel wat in hun mars heeft;)

Persoonlijk vind ik die zielige pogingen om te stoken tussen Break en Phalanx wel grappig, maar het is aan de andere kant ook triest dat de andere stammen dan zelf niet bij machte zijn om zelf een vuist te maken.
Janken om een oorlog tussen Break en Phalanx omdat anders verwijdering van deze wereld onvermijdelijk is:D

Sorry dat ik je gevoelens kwets, snif:(

Maar ik weet niet of je met dat laatste doelt op mijn stukje, als dat wel zo is dan heb je echt letterlijk elk woord verkeerd begrepen.
Het is bovendien helemaal niet logisch want dat zou betekenen dat er maar 2 goede stammen op deze hele wereld aanwezig waren en dat is gewoonweg ridicuul. Waarom moet de tegenstand altijd van een ander komen, en dat is niet specifiek op jou of Divine gericht.

Zoals je kunt lezen is Yunma niet ziek van een beetje P&P. Ook is Yunma goed in het typen van eindeloos lange verhalen, als je jezelf op een avond verveelt dan wijs ik je met liefde door naar deze oorlogsverklaring.
Yunma post vrij beschaafd, laat zijn mening wel duidelijk merken en zal geen discussie uit de weg gaan. Yunma post niet veel over zijn in-game prestaties, en als hij iets over zijn eigen prestaties posts dan zegt hij alles behalve dat hij zichzelf een van de betere spelers vind.

Ingame staat Yunma bekend onder de naam T Dub, staat op de 80ste plek en zit in de nummer 1 stam van de wereld. Niet echt een bijzonder hoge plek dus maar ook geen lage. Daarentegen staat hij 28ste op de ranglijst van ODA. Hij heeft een mooi cluster met genoeg uitbreidingsmogenlijkheden. T Dub heeft in het totaal een dorp of 30 geinternt (?) hij doet het vrij netjes dus.

Krepox

Krepox staat bij de meeste mensen denk ik bekend als een vijandig type, die zijn woordjes altijd klaar heeft. En kom je in discussie met krepox dan heb je gelijk een goede te pakken.

Ja, en als we allemaal zo goed konden farmen als jou, zouden we allemaal op nummer 1 staan.

Beetje gefrustreerd dat je niet in Phalanx bent toegelaten? :D Make my day newbie.
Edit: Excleaf, Rock-o, keus genoeg!

Je hebt een heel offence dorp gecleard? :eek: Damn dat is wel heel speciaal en grappig.
Ben blij om te zien dat Divine wel eindelijk eens wat verder komt.. Blijft de spanning erin.
Ook al ligt Eiland zwaar onder vuur door Break.
Heeft helemaal niks te maken met het feit dat ik je mag of niet mag.. Want soms mag ik jou, en soms ook weer niet.
Is puur objectief. ;)

Zoals je kunt lezen komt Krepox altijd met (harde) maar vooral duidelijke woorden. Krepox is niet iemand die een heel onzin verhaal verteld om 1 klein ding duidelijk te maken, nee hij zegt het ook gewoon recht op de man af.
Daarentegen heeft Krepox ook zeker recht van spreken want ingame speelt hij onder de naam Kredict en als een van de weinige speelt hij nog steeds op zijn eigen gestarte account en heeft hij hem vanaf dag 1 dat hij begon in de top kunnen houden.
Hij heeft een redelijk mooie ODA rang en een prachtig cluster met genoeg uitbreidingsmogenlijkheden om deze wereld nog lang genoeg door te kunnen blijven spelen.
 

DeletedUser32994

Guest
The hiddenpro

The hiddenpro is een poster die zichzelf vooral wilt bewijzen en dit dan ook constant post. Hij wil vaak laten merken dat hij zichzelf de beste vind en dat er niemand is die tegen hem op kan, maar heeft hij recht van spreken?

Ik ga voor een nieuw wereld-record.. Dat staat geloof ik op 2.05 miljoen (Verbeter me aub als ik het fout heb want ik wil het echt weten!!)

Ik ga voor 2.5, das mijn doel :p


Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.814.871 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Ach ja.. Onze über-pro :')


Onze vriend orc is ook al zo pro.. Hij edelde vandaag een bb en toen die zag dat ik clears stuurde (van 1-3 uur) ging hij weer doodleuk stacken op muur 0 ;D

Resultaat:



Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 5 naar level 0

Verdediger: orcfighter
Doel: EILAND (438|487) C44

Aantal: 4338 2827 1692 4018 163 558 0 784 0 0 0 0
Verliezen: 4338 2827 1692 4018 163 558 0 784 0 0 0 0

Verdediger: orcfighter
Doel: EILAND (438|487) C44

Aantal: 655 6388 0 94 123 0 0 53 0 0 0 0
Verliezen: 655 6388 0 94 123 0 0 53 0 0 0 0

Verdediger: orcfighter
Doel: EILAND (438|487) C44

Aantal: 0 3675 0 5 0 0 0 2 0 0 0 0
Verliezen: 0 3675 0 5 0 0 0 2 0 0 0 0


Verdediger: orcfighter
Doel: EILAND (442|489) C44

Aantal: 2079 1883 0 1633 119 0 0 334 0 1 0 0
Verliezen: 2079 1883 0 1633 119 0 0 334 0 1 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 4 naar level 0

Verdediger: orcfighter
Doel: EILAND (438|487) C44

Aantal: 1999 1131 0 2103 86 0 0 1117 0 0 0 0
Verliezen: 1999 1131 0 2103 86 0 0 1117 0 0 0 0

Verdediger: orcfighter
Doel: EILAND (438|487) C44

Aantal: 777 2584 0 892 56 0 0 332 0 0 0 0
Verliezen: 777 2584 0 892 56 0 0 332 0 0 0 0

Eindresultaat: Toestemming: Gedaald van 9 naar -12



Thanks voor wederom weer wat heerlijke ODA, Orcje :)

Dit floppertje is trouwens ook een week terug 44 dorpen verloren aan een noob-stam op W20 ;)

Helaas heeft Hiddenpro niet zo'n mooie posts als bijvoorbeeld Yunma, maar net zoals Krepox durft hij zijn mannetje wel te staan.
Ingame staat The Hiddenpro ook wel bekend als Calbero en staat op een mooie 18de plek. Met een hele mooie 11de ODA rank. Helaas lijkt hij de afgelopen week niet zo actief in zowel zijn stats als in zijn verschijning op het AF. Ik zou het jammer vinden als we hem straks moeten missen. Dus heeft Calbero recht van spreken? Aan de ene kant vind ik van wel maar soms kan hij wel een stapje achteruit doen.

king123456789

King is ook wel de absolute nachter van W18 (tenminste dit heb ik me laten vertellen) en ik geloof dit ook wel omdat ik hem vrij veel zie posten in het nachtbrakerstopic. King kan serieus posten maar kan ook de grootste onzin uitkramen. Hier als eerste een leuk voorbeeldje van King in de nacht:

Oké ik ben nu echt heel flauw


speel vanaf een 00:00 ongeveer fifa liep het net 5 minuten geleden vast niks opgeslagen dus heb gewoon mijn hele nacht weg gegooid om niks gvd

Snap niet waar Mr Y op eens de babbeltjes vandaan haalt.

Elke simpele aanval die ik tegen hem opzet pak ik weer een zooi dorpjes en dan geeft hij weer een heel cluster weg en dan gaat hij een nieuw cluster lopen stacken om die vervolgens weer te verliezen.

Mijn hele grens staat leeg bij hem maar hij heeft het niet voor elkaar gekregen om ook maar 1 dorp te veroveren ondanks er nog geen 10 def dorpjes in een straal van 5 uur bij alle grens dorpje stonden

Ingame heet King: Masterkill73, hij ligt vrij ver in de rim en zit in de stam EQUI. Met zijn ene cluster ligt hij helemaal ingesloten door de stam, en heeft daarom een sprong gemaakt naar de buitenkant van de stam en een stukje verder naar de core toe.
Ondanks dat Masterkill ongeveer 3 maanden later is gestart staat hij toch nog op de 100ste plek met een zeer mooie ODA score waarmee hij 10de staat. Wat dus betekent dat hij vrij aanvallend is ingesteld.
Hij heeft 2 cluster + nog wat losse dorpjes, waardoor je dus niet van een mooi cluster kunt spreken.
En zo kunnen we nog veel meer AF posters afgaan maar hier heb ik de tijd/zin niet voor. Maar wat wel leuk is, is als iedereen nu zelf een AF poster gaat analyseren op zijn posts/ingame prestaties net zoals in het 'spelers rating' system. Dat leek mij wel een leuk plan/de aanzet om dit topic te schrijven.

Laat de analyses maar komen!
 

DeletedUser

Guest
Boxmeer

Boxmeer is een van de postsers die al sinds de start op het AF vertoeven, alom gekend dus. Net zoals dat bij Krepox het geval is, kan het er met boxmeer vaak nogal hard aan toe gaan (vooral als ze tegen elkaar posten, wat nu niet meer vaak voorkomt):



Beun heb jij de stats wel is gezien van jullie 'oorlog'...

Side 1:
Tribes: Select
Side 2:
Tribes: Game

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 2
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25,974
Kant 2: 18,504
Verschil: 7,470

chart

Als je een oorlog verkondigd, voer dan ook werkelijk waar oorlog ;)




Achja, dat Krepox achterbaks speelt en zo'n VV optimaal gebruikt dat wisten we allang. Maar |P| hoeft daar niet voor verweten te worden. Iedereen weet dat |P| het makelijk zonder aankan en dit hebben ze al tientallen keren bewezen. Er is geen stam die zo aanvallen kan opzetten als |P|. Dat Krepox deze reputatie zou gaan verkloten wist iedereen allang ;)
Gelukkig houdt |P| haar reputatie hoog door op =OU= een leuk feestje te bouwen.



Maar Krepox jij bent ook zoveel stoerder dan mij :eek: Kan echt niet tegen jou op dat jij meer TW contacten in je msn lijst hebt als mij. Vind ik wel echt balen :mad:

Krepox waarom kom je steeds terug op W8.. :D Ik geef net zelf aan dat ik noob ben en dan ga je weer door op W8 dat ik nog nooberiger ben. Je zet je zelf hard voor schut, je haalt het respect had dat veel mensen hadden voor het oude Select, haal je helemaal weg. Snap je nog steeds niet dat jij het voor iedereen van Select COMPLEET verneukt... En snap jij nog steeds niet dat Select beter af is zonder jou en dat ze dat zelf ook vinden, het enige waar jij aan denkt is INDIVIDUELE kwaliteiten. Je kan me zo vaak voor 'lul zetten' over wat er 10 werelden geleden ooit een keer is gebeurd denk je dat het iemand ook maar iets interesseert. Ik geef meermaals aan dat ik er weinig van bak en toch ga je weer terug op W8. Snap je zelf gewoon niet dat jij de hele reputatie van Select vern**kt en gewoon daar de hele stam...





En weer zet je jezelf ontiegelijk voor lul, waarom ga je nu opeens op ODA terwijl we het daarstraks over veroverde dorpen hebben... Verder ODA van Select 78mio haha Krepox als je de stats gaat veranderen doe het dan goed

2 Natural Selection 73,12 Mio.

Dat is jullie ODA niks meer niks minder;) Zie je dat wij ruim 15miljoen op jullie voorstaan is niet niks he :D

Jammer genoeg is Boxmeer de laatste tijd niet meer erg actief geweest op het AF (mede doordat hij gestopt was met TW) maar gelukkig is hij nu terug. Nu nog wachten op een gescikte gesprekspartner en we hebben weer de knallende posts net als vroeger. In-game is hij natuurlijk weer aan het ownen in |P|, net als vroeger. We kunnen dus nog veel van hem verwachten.


Schaapie

Schaapie is een van de meeste irritante en nutteloze figuren op het AF (mijn mening uiteraard). Zelfs na verscheidene bans en vele posts van de andere AF-gebruikres, wil hij zijn lesje maar niet leren. Een kleine greep uit het nutteloos schaapachtig gespam krijg je hieronder:

haha naja ik lach zelf ook niet dus denk dat die ook niet grappig bedoelt was.

en doe dat ;)


whaha doe je goed ;)
ik krijg alleen berispingen voor spammen.
ik snap er niks van.

ben wel een zwart schaap ja :p
maar dat komt omdat ik altijd melk/puur chocola eet daar gaat mijn wol van kleuren.

maarja je kan van alles proberen om me weg te krijgen.
maar ik blijf tog wel :D:D


Schaapie speelt hier niet in-game en is dan ook een strorende factor op het AF. Hij blijft maar spammen en spammen, ondanks het feit dat niemand het kan appreciëren. Het liefst zie ik deze AF-figuur dan ook -voorgoed- verdwijnen maar ik vres dat mijn hoop vergeefs zal zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
The hiddenpro

The hiddenpro is een poster die zichzelf vooral wilt bewijzen en dit dan ook constant post. Hij wil vaak laten merken dat hij zichzelf de beste vind en dat er niemand is die tegen hem op kan, maar heeft hij recht van spreken?


Helaas heeft Hiddenpro niet zo'n mooie posts als bijvoorbeeld Yunma, maar net zoals Krepox durft hij zijn mannetje wel te staan.
Ingame staat The Hiddenpro ook wel bekend als Calbero en staat op een mooie 18de plek. Met een hele mooie 11de ODA rank. Helaas lijkt hij de afgelopen week niet zo actief in zowel zijn stats als in zijn verschijning op het AF. Ik zou het jammer vinden als we hem straks moeten missen. Dus heeft Calbero recht van spreken? Aan de ene kant vind ik van wel maar soms kan hij wel een stapje achteruit doen.
Bedankt voor je commentaar :)

Op het puntje dat ik inactief zou zijn kan ik je vertellen dat je je echt niet druk hoeft te maken, ik ben simpelweg aan het herbouwen van de vorige mass en zo ben ik dus ook weer gezakt naar een 11de rang ODA en een 18e rang op de ranglijst.

De reden dat ik inactief op de fora ben is omdat er geen drol meer wordt besproken tegenwoordig.. Ik hoop op goede discussies op dit topic en over het feit dat Eiland leden verliest.. Dan zul je me weer vaker zien posten :)

Ik hoorde dat je weer speelde, op welk account heb je plaatsgenomen? Teruggekeerd op Xinram of..?
 
Reactiescore
978
yes sta erbij :D:D

Wat ik me werkelijk afvraag.. Waarom reageer je hier? Je hebt zo te horen geen account op wereld 18 en ook niet vroeger één gehad, en geen van je posten zijn van toegevoegde waarde voor dit forum.. Tevens ergert bijna elke AF-ganger hier zich aan je kinderlijke gedrag.. Waarom ben je hier? Is het een voldoening om irritant te zijn en gehaat? Nou, bij deze mission accomplished. Doel bereikt, ook nu kan je weg gaan.
 

DeletedUser

Guest
M, Ik wil niks af doen aan de oorlogsverklaring maar vind dat de credits daarvoor verdeeld moeten worden,
Veel mensen hebben er tijd ingestopt.

Een mooi verhaal van onze K@s & De plaatjes/spotprentjes van Sj@@k.
En een verhaaltje van mijzelf als finishing touch :D
 

DeletedUser49143

Guest
Wat ik me werkelijk afvraag.. Waarom reageer je hier? Je hebt zo te horen geen account op wereld 18 en ook niet vroeger één gehad, en geen van je posten zijn van toegevoegde waarde voor dit forum.. Tevens ergert bijna elke AF-ganger hier zich aan je kinderlijke gedrag.. Waarom ben je hier? Is het een voldoening om irritant te zijn en gehaat? Nou, bij deze mission accomplished. Doel bereikt, ook nu kan je weg gaan.

dan moet je tog beter opletten.

ik heb hier wel degelijk gespeeld :p
eerst op mijn hoofd acc.
en toen kreeg ik een acc aangeboden en heb daar op gespeeld :p
maarja niemand weet op welk acc behalve de stam zelf waar ik speelde ;)

en tja jullie maken het jullie zelf moeilijk hoor.
reageer best op veel werelden maar word daar iemand boos? het antwoord is nee.
dus het is maar hoe moeilijk je het jezelf maakt.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je commentaar :)

Op het puntje dat ik inactief zou zijn kan ik je vertellen dat je je echt niet druk hoeft te maken, ik ben simpelweg aan het herbouwen van de vorige mass en zo ben ik dus ook weer gezakt naar een 11de rang ODA en een 18e rang op de ranglijst.

De reden dat ik inactief op de fora ben is omdat er geen drol meer wordt besproken tegenwoordig.. Ik hoop op goede discussies op dit topic en over het feit dat Eiland leden verliest.. Dan zul je me weer vaker zien posten :)

Ik hoorde dat je weer speelde, op welk account heb je plaatsgenomen? Teruggekeerd op Xinram of..?

Speelt bij mij nu :) Daarom dat ik er niets van 't account heb bijgezet want kan moeilijk wat over m'n eigen acc zeggen :/

@ Schaapie: als je zo graag wilt spammen, ga dan naar 't vrije forum.
 

DeletedUser

Guest
Schaapie

Schaapie is een van de meeste irritante en nutteloze figuren op het AF (mijn mening uiteraard). Zelfs na verscheidene bans en vele posts van de andere AF-gebruikres, wil hij zijn lesje maar niet leren. Een kleine greep uit het nutteloos schaapachtig gespam krijg je hieronder:
Schaapie speelt hier niet in-game en is dan ook een strorende factor op het AF. Hij blijft maar spammen en spammen, ondanks het feit dat niemand het kan appreciëren. Het liefst zie ik deze AF-figuur dan ook -voorgoed- verdwijnen maar ik vres dat mijn hoop vergeefs zal zijn.

Volgens mij is het doel van dit topic dat je een spelers post met zijn prestaties ingame vergelijkt... En jij komt aanzetten met iemand waarvan jij denkt dat ie niet op W18 speelt!
Get A Life! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het doel van dit topic dat je een spelers post met zijn prestaties ingame vergelijkt... En jij komt aanzetten met iemand waarvan jij denkt dat ie niet op W18 speelt!
Get A Life! :cool:

Zombiedoder = Schaapie? :eek:

Je post in ieder geval net zo'n grote onzin als hem...
 

DeletedUser18987

Guest
@ Schaapie: als je zo graag wilt spammen, ga dan naar 't vrije forum.

Ben jij gek :confused:
Nu zitten wij met die gek opgescheept.
Bedankt dat je hem hebt geband. :)

Verder heb ik heel veel respect voor Boxmeer.
Ik was destijds leider van -G- en had dus veel met de stam van Boxmeer te maken.
Ik zie dat Phalanx nog steeds erg goed bezig is en daar ben ik zeer blij mee aangezien ik destijds een anoniem mailtje kreeg
waarbij ik informatie van een spion kreeg die boos was op Phalanx en Phalanx onderuit wou halen.
Ik had dat destijds opgelost met Boxmeer en vond hem toen al een hele capabele speler/leider.
Keep up the good work :)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het doel van dit topic dat je een spelers post met zijn prestaties ingame vergelijkt... En jij komt aanzetten met iemand waarvan jij denkt dat ie niet op W18 speelt!
Get A Life! :cool:

Hoi meneer de genius, als je zo graag commentaar wilt geven, schrijf dan zelf iets of rot op. Want momenteel ben je geen toegevoegde waarde in dit topic.
 

DeletedUser

Guest
Hoi meneer de genius, als je zo graag commentaar wilt geven, schrijf dan zelf iets of rot op. Want momenteel ben je geen toegevoegde waarde in dit topic.

ik zeg alleen maar dat:
1. je het hele idee van Boxmeer fout uitvoerd, en
2. je met jouw post Schaapie uitnodigt om hier te gaan antwoorden. Dan kan je wel zeggen, "het maakt niks uit hij zou hier toch wel gaan antwoorden", maar nu geef je hem een reden om te antwoorden, en alsnog wordt hij weggekapt, terwijl hij op dit moment in dit topic precies hetzelfde heeft gepost als jullie zouden doen als je in zo'n lijstje staat. Iets van "Yes, bedankt!" Of "Yes, ik sta erbij", zoals schaapie doet.

Jullie maken het jezelf lastig door schaapie de hele tijd erbij te roepen.
 
Bovenaan